Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tuumaatte, jos huutiksessa myymänne tuote kipuaakin ihan järjettömään

Vierailija
15.09.2007 |

hintaan? Jos esimerkiksi ajattelette saavanne tuotteesta 7 euroa ja sitten tuote kipuaa kolmeenkymppiin. Jos tuotekuvauksessa on ilmoitteu, että on pesunukkaa yms ja sitten ostaja lähettää viestin, että aika iso hinta tällaisesta tuotteesta. Ja ei ollut hintavarausta. lähtö pari euroa. huh.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten valittaisi että onpa järjetön ylihinta niin vähän tollona tietysti pitäisin sitä.

Vierailija
2/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohosi yli kolmeenkymppiin. Ei kait siinä mitään, päiviteltiin sekä myyjä että ostaja hintaa ja kaikki oli ok. Jos sitten huutaja valittaisi niin sanoisin kyllä takaisin ettei ole pakko huutaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ostajalle sanoisin, että itsepä sen hinnan siitä tarjosit!

Vierailija
4/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdet vaunut myytiin 100 eurolla vaikka oltiin kuvattu yksityiskohtanen ja selkee kuva (+ selitetty) että vaunuissa on hometahroja! Olin ajatellut, että jos 10 sais niin olis tosi hyvä.

Ja esikoisen liukumäkisänky meni 200 eurolla, oltiin ite ostettu se 150 eurolla!!

Vierailija
5/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse möin 2 taulua joista olin maksanut 200mk ja sain niistä 120e... ja lähtöhinta oli 10e. huutajia oli paljon. ei saa enää kaupasta joo, mutta olin ihan äimänä, kun oli ihan vaan tavallisia sisutustauluja : )

Ostaja oli erittäin tyytyväinen vielä ostoksiinsa niin mikäs siinä.

Vierailija
6/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut pari kertaa enemmän rahaa huutonetissä tuotteesta kuin olen itse uutena maksanut. Toisaalta pitää muistaa se, että osa tuotteista ei ole enää kaupan ja joku haluaa juuri sen tavaran, oli sitten mikä tahansa.

Ja eihän se ole myyjän vika, jos ostaja huutaa isoon summaan asti. Ostajahan sen päättää mitä suostuu maksamaan. Kunhan kuvaus on kunnossa eli viat on mainittu eikä ole hintavarausta tai hintavaraus ei ole järjettömän iso.

Itse olen ostanut luultavasti ylihintaan esim. lasten vaatteita, jos on ollut sellainen vaate, jota en ole meidän kaupoista löytänyt ja olen ihastunut johonkin huutonetissä. En mieti silloin mitä se maksaa uutena, vaan mitä olisi valmis maksamaan siitä sillä hetkellä.

Vierailija
7/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten onkin useampi innostunut huutamaan kilpaa ja hinta on ylittänyt sen hinnan jolla itse sen aikoinani ostin.

Vähän on ollut kiusaantunut olo ja olen sitten kirjoittanut että ei tarvitse maksaa postareita, maksan ne itse koska hinta nousi noinkin korkeaksi. Huutohintaan en kuitenkaan sinällään ole alennusta antanut, huudettu mikä huudettu. Postareissa saatan joustaa jos katson että hinta on liiankin korkea ilmankin postareita.

Vierailija
8/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut siten itselle parempi mieli kaupoista.

Vierailija
9/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sellainen, joka kelpaa vain arkipäivälähdöillä. Onneksi tajusin varata sillä lähdön pääsiäistorstaille valmiiksi. Oli aika huikeeta kun sain paperinpalasta 160 euroa:)

Vierailija
10/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja vielä nousi tuotteen ja olin kyllä aika vaikeana. No mikäs siinä jos haluaa maksaa, mutta halvemmalla olis päässy ku olis kaupasta hakenu kerran meillepäin jokatapauksessa ajoi. Tai olis edes viitsinyt käydä katsomassa että myydäänkö niitä vielä

Vierailija
11/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska joku tolkku pitää olla. En sitten tiedä, sulkisinko koko huudon alkaisemmin, vai ottaisinko sitten yhteyttä voittajaan, ja laittaisin jotain lisätuotteita mukaan?!?

Vierailija
12/12 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin myin käytettyjä haalareita, joista olin maksanut alennuksessa 52 Euroa. Huutohinta nousi 51 Euroon, niin tarjosin ostajalle tuotetta 40 Eurolla ja silti koin saaneeni aivan liikaa. Ostaja oli tietysti tyytyväinen ja minä säilytin hyvän mielen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme