Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa ja ahdistavaa

Vierailija
14.09.2007 |

Minulle ja miehelle tuli pari päivää sitten ero, mutta joudumme asumaan yhdessä ainakin tämän kuun loppuun asti kunnes mies saa uuden asunnon. Todella outoa syödä yhdessä ja asua edelleen yhdessä, kun kaikki muu parisuhteeseen kuuluva on loppunut. Syöminen ihan sen takia että kummallakin on rahat tiukilla niin on järkevämpää laittaa yhteinen ruoka kuin että molemmat ostaisi omat pöperöt. Mies kaiken lisäksi haluaa katsoa yhdessä telkkua yms. kun minä taas haluaisin olla yksin ja omassa rauhassa, se olin nimittäin minä joka halusi sen eron, mies olisi vielä jatkanut. Miten kestän tämän ajan kunnes mies lähtee? En voi häntä nyt kadullekaan potkia, eikä meillä ole mitään vihamielisyyksiä minkä takia voisin eristäytyä kokonaan, mutta on todella ahdistavaa olla koko ajan näin lähekkäin. Ennen tulin suihkusta alasti ja etsin sitten vaatteita kaapista, nyt pitää ottaa jotain mukaan suihkuun sillä tuntuisi oudolta pomppia alasti miehen nähden kun ei hän enää saa minuun koskea. Kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin tänään miehelle että en oikein jaksa hänen täällä asumistaan, ja se suuttui niin että alkoi pakkaamaan samantien. Tosin ei ole vielä lähdössä mutta sanoi tällä viikolla lähtevänsä kuitenkin. Aluksi tuntui että voisi onnistua mutta nyt paloi käämi niin etten enää jaksanut. Kunpa se pian lähtisikin, saisi vihdoinkin levätä

T:ap

Vierailija
2/4 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosin onneksi minä olin töissä yöt ja mies päivät. Lapsen hoitokin sujui mukavasti, kun ei tarvinnut miettiä kuka on lapsen kanssa yöt. Toisaalta sitten taas pitkät vapaani vietin usein toisessa kaupungissa sukulaisissa, joten ei ollut suuria ongelmia meillä. Kävin tietysti suihkussa kun mies oli töisä ja nukuinkin eriaikaan, joten ei tarvinnut miettiä kumpi nukkuu sohvalla tms. outoahan se on ja vaatii totuttelua, mutta ole tyytväinen kuitenkin, jos teillä on niin asialliset välit, että pystytte asumaan vielä saman katon alla.

Kovasti tsemppiä yhteiseloon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan ihan ok, kun ei ollut mitään pettämisiä tms. riidan aiheita, mutta kun mies on työtön niin käy vähän hermoille kun on aina kotona. Ehkä se tästä menee, ei tämä toivottavasti kovin kauaa kestä

Vierailija
4/4 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kohta enää ole välit ok, kun palaa käämi. Mies tuppaa seuraan koko ajan, sanoin tänään meneväni kaupungille niin tuli mukaan. Tuli mukaan jopa kun etsin uusia alusvaatteita. Ja kun olen koneella tässä niin tulee vähän väliä kurkkimaan että mitä teen, ja loukkaantuu kun klikkaan sivut piiloon. Sanoo ettei hänelle enää kuulu minun asiat, mutta että ne kiinnostavat kuitenkin. Voi jösses, minä haluaisin vain olla rauhassa. En haluaisi loukata miestä ja sanoa pahasti, tai kertoa että chattailen myös miesten kanssa (ihan vain huvin vuoksi, en vielä etsi uutta) mutta tuntuu ettei muukaan auta pitämään häntä kauempana. Ei oikein tunnu erolta jos kaikki tehdään vieläkin yhdessä, kunpa hän löytäisi sen uuden asunnon nopeasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme