Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te jotka olette joutuneet synnyttämään kohtuun kuolleen vauvan

Vierailija
14.09.2007 |

oletteko halunneet ja saaneet nähdä lapsenne? pidetäänkö kohtuun kuolleelle hautajaiset?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pieni arkku joka pantiin maahan ilman hautajaisia, pappi oli kyllä paikalla. Nimeä ei kaiverrettu mihinkään, koska ei ollut sitä nimeä, mutta sukuhautaan meni muiden sekaan. Ei vieraita.

Vierailija
2/7 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että jotkut pitävät tämänkin ikäisille, itse en nähnyt sitä tarpeellisena. Näin kyllä vauvan ja katselin pitkään ennen kuin annoin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatin nähdä ja pitää sylissä aika kauan. Vielä yölläkin olisi saatu mennä katsomaan, mutta sanottiin hyvästit siellä synnytyssalissa. Vauvan kasvot kyllä on mielessä vieläkin, kun on aikaa on kulunut noin 8 vuotta. Hautajaiset pidettiin. Yhteihautajaiset muiden naistenklinikalla kuolleina syntyneiden kanssa. Meidän vauvalla oli oma arkku.

Vierailija
4/7 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, olen pahoillani - kamala menetys!

Vierailija
5/7 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin siinä luulossa että kohtukuolemat on toooodella harvinaisia mutta kun parin nettitutunkin kohdalle on osunut sellainen niin... ehkei se olekaan niin harvinaista kuin uskotellaan.

Vierailija
6/7 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut tälläinen " kohtukuolema" viikolla 18+ ja synnytin, katsoin ja vietiin pois. Poltetaan kuulema ja tuhkat viedään johonbkin lehtohautaan? (sama vissiin kuin abortoidullekin sikiöille tehdään). Mutta taitaa olla myös sairaalakohtaista.

Vierailija
7/7 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pieni, laiha rääpäle, ei se nyt kauheasti vielä mitään valmista vauvaa muistuttanut vaikka ihan täydellinen olikin jo.