Ällöä miten Madeleinen tapaus kiehtoo ja kiihottaa AV-mammojen tapahtumaköyhää elämää
Kommentit (3)
Todisteet ovat aivan perseestä, mutta myös oma lehdistömme (IL) säestää aivan surutta espanjan/portugalin loka-lehdistöä.
Se, että ihan typeriä kommentteja ja irrallisia juttuja painetaan lööppeihin järkyttää mua. Oikeasti.
Mäkin olen valittanut poikieni vilkkautta, ja ennenkaikkea valittanut miehen laiskuudesta kotitöissä. Joskus joulukuussa viimeksi. mutta jos vuotta myöhemmin jotain kävisi, niin se olisi aiheellista laittaa lööppeihin?
Onko ihmisellä oikeusturvaa?
Kun valitsee lapsen katoamistapauksessa julkisuuden, ei voi arvioida etukäteen miten käy. Jos lapsi olisi löytynyt jostain huoltoasemalta, olisi voitu ajatella että julkisuus auttoi huoltoasemanpitäjää tunnistamaan lapsen. Musta vanhempia ei voi syyttää siitä, että itse olisvat halunnet tähän tilanteeseen lehdistön kanssa.
Minullakin on saman ikäinen, suloinen tytär (juuri täyttänyt 4 v.); jos hänelle sattuisi tälläistä - se olisi aivan ylitsepääsemättömän kamalaa.
Olen jotenkin jäänyt liian kiinni tähän juttuun; mikään ei ole koskaan järkyttänyt näin syvästi. Se, että pieni tyttö siepataan / joutuu kokemaan tälläistä pahuutta, on ylitse käsityskykyni - siksi se on jotenkin niin lamaannuttavaa, ja haluaisi saada sille kaikelle jonkinlaisen selityksen! Tietää totuuden; mitä oikeasti tapahtui!
Ainakin minä tunsin siitä järkytystä ja jotenkin ajattelen omaa Madeleinen ikäistä tyttöäni ja itseäni samankaltaisessa tilanteessa ja se jotenkin ravistelee niin sydänjuura myöten, että minun on pakko saada tietää, mitä on tapahtunut. Että onko ihan tosiaan mahdolllista, että vanhempi olisi tuollainen peto lapselleen ja sitten vielä tekisi tuon julkisuuskampajan hunajaa valuvine nettisivuineen siihen päälle. Se on vaan kammottava ajatus, eikä jätä mua rauhaan.