Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisittekö kylään perheeseen jossa on flunssaa?

Vierailija
14.09.2007 |

Mies kutsui vieraita vaikka minulla on nuha ja eilen oli kurkku kipeenä. Sanoin sille että pitää mainita kutsuttaville että olen flunssassa. Meidän lapset ovat mummolassa eikä näillä vierailla ole lapsia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mulla ei olisi näitä astmaatikkolapsia.

Vierailija
2/6 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaa on niin paljon liikkeellä joka paikassa, että tartunnan saa vaikka mistä.

Mutta itselläni on kyllä tapana ilmoitta tuleville vieraille tilanne, saavat sitten itse päättää tulevatko vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos lapset sairastais aina vaan tavallisen flunssan, mutta kun riesana infektioastma niin en mene ja meille ei tulla kipeenä.

Vierailija
4/6 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat itse päättää haluavatko nähdä meitä. Me itse ei pelätä flunssatartuntaa, sen kun voi saada ihan mistä vain.

Mahatautia en halua, silloin ilmoitan, että me ei tulla.

Vierailija
5/6 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä flunssat kulkeutuu esikoisen eskarista tai miehen työpaikalta, joten ei yksi vierailu maata kaada.

Vierailija
6/6 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan se saada vaikka ruuhkabussissakin. Itseä raivostuttaa kun tullaan kylään kipeenä ja tartutetaan kaiken maailman taudit. Miehen veljen porukka kulkee perheestä toiseen tarttumassa kaikki taudit. Sitten kun sanottiin asiasta niin heti suututaan. No eipä oo tarvinnu nähdä sitä tauti-sakkia kohta 2v :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä