Lue keskustelun säännöt.
minkä takia ne ei sa puhua nimeämisistä?
14.09.2007 |
jos ne sais puhua noi sitä ois mielenkiintosempaa seurata ku ne alkais juonittelee ja tulis yhteenottoja...nyt se on tylsää ku ne kaikki on niin sulassasovussa..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla