kääk! täytin just 24 vuotta! mihin ne vuodet oikeen meni :(
Kommentit (11)
ja tällä hetkellä elän elämäni parasta aikaa :)
Ap, olet vielä aika nuori. Lopullinen aikuistuminen on vasta edessä!
elämä on vuosi vuodelta parempaa. Olen nyt 27-vuotias ja nuoruuden eläminen ei enää kiinnosta, mutta aikuisena oleminen on erittäin mukavaa!
enkä missään tapauksessa haluaisi olla yhtään nuorempi. Lapset on hankittu, talo rakennettu, ihana mies löytynyt ja viihtyisä työpaikka... Nyt aion nauttia ihanasta elämästäni, enkä miettiä ' korkeaa' ikääni:) Tee sinä ap samoin, sillä onneksi ei aina tarvitse olla nuori ja etsiä itseään.
Mä oon kohta 35 ja ikinä ei oo ollu aiat näin hyvin! Mä ymmärrän kyllä ap:ta, elämä on kamalaa 24-vuotiaana, kun pitää olla vielä huolestunu kaikesta, esim. siitä mitä muut musta ajattelee. Ja on pakko olla kauhean aikuinen, kun on jo 24-vuotias! Kun pääset näille kymmenille, tajuat, ettei tartte huolehtia typeristä asioista eikä varsinkaan tartte olla yhtään aikuinen!!!
saattaapa olla mukavampaa kuin nuorena..
Ymmärrän kyllä toisaalta ton tunteen, kun huomaa että hei tässähän aletaan kohta vanheta.
Itse täytän kohta 27v ja on ollut myös sellaisia fiiliksiä että hui, vanhemmaksi koko ajan mennään ja kohti keski-ikää. Mua ei niinkään se eläänmuutos häiritse koska olen elänyt tanttamaista perhekeskeistä elämää jo vuosikaudet mutta pinnallisesti pelottaa fyysinen rupsahdus.
Oon ylpea siita etta jonkunlaista elamankokemusta on jo takana enka oo ihan kakara, vaikka paljon on tietysti viela edessa. En todellakaan haluaisi olla enaa 20v ja ihan pihalla kaikesta :)
Itse täytän ensi vuonna 30 ja olen kahden lapsen kotiäiti. Tuntuu, että lasten saannin jälkeen vuoden ovat suorastaan lentäneet, mutta ihanalta tämä elämä maistuu :)
Oli rahaa, oli vapautta, oli paljon kavereita, aina menoa ja tekemistä ja kaikki oli hyvin.
En ymmärrä, miksi niin monen pitää dumata ap tässä asiassa.
T. 35 v, jolla rupeaa lähestymään 40 v ikäkriisi=)
Kovin negatiivista on ihmettelyn vastaanotto.
Ihmettelen välillä itsekin omien vuosien kulumista (jotka tuntuvat kuluvan vauhdilla lasten kanssa).
eli kohta mun kavereilla on toinen jalka haudassa kun kerta täytän 25. Vitsi vitsinä. Mut ymmärrän mihin pyrit kai... Oli aika kun ajatteli että on aikaa vielä paljon ku oon vata 20 mutta tässäpä on 5 vuotta mennyt että hoh hoijaa!!! Olisi vielä kiva nuoruuttakin elää mutta vaikeaa se on jos on perheellinen. Niin paljon olisi tuolla jossain. Jos tää on nyt täällaista niin 5-vuoden päästä mä oon ihan paniikissa.