Voisitko viedä lapsesi mies-perhepäivähoitajalle? (et tuntisi etukäteen)
Jos vaikka kunnalta saisit lapsellesi hoitopaikan mies-perhepäivähoitajalle kun hoitopaikkaa hakisit?
Jos et niin perustelepa miksi et, ennakkoluuloja? pelkäät riskejä, jos niin millaisia?
Kommentit (5)
Mutta minun lapseni ei tule koskaan menemään perhepäivähoitoon kiusattavaksi. Minun lapseni menevät turvalliseen ja ammattitaitoiseen hoitoon päiväkotiin.
Uskon, että jos löytyy mies pph:ta, niin he ovat enemmänkin kutsumusammatissa. Joten ottavat asiat tosissaan, ja näin ollen luottaisin täysin hänen taitoihin.
minusta se on jotenkin vääristynyttä että vaan naiset hoitaa lapsia tässäkin kulttuurissa ja jotkut on sitä mieltä että niin sen pitää olla.
Pedofiilipelko on aiheellista mutta se on mennyt monessa mielessä liian pitkälle. Suurin osa mieheistä on ihan tavallaisia normaaleja miehiä.
saisivat todella turvallista ja virikkeellistä hoitoa. Itse siis olen pph ja mieheni on paljon kotona. Ottaa lapsia mukaan " miesten" hommiin ja leikkii aidosti heidän kanssaan. Osaa olla oikeudenmukaisesti tiukka ja reilu. Naiset nipottaa " turhasta" , toisin kuin miehet.
kyllä-vastausta ei vissiin pitänyt perustella, mutta perustelen kuitenkin. Todennäköisesti tekee hommaa tosissaan, tietää ennakkoluulot, jotka voitettava ja muutenkin aika näytön paikka suurennuslasin alla. Moni nainen taas ryhtyy alalle, jotta saa olla omiensa kanssa kotona, ei välttämättä todellista kiinnostusta hommaan.