Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dr. Phill ja hyvä vaimo tänään

Vierailija
13.09.2007 |

Argh, en tiedä, että miksi edes katsoin kyseistä sarjaa.. Mutta jäi mietityttämään se ensimmäinen vaimo, jonka mies terrorisoi sitä. Se vaan hymyili miehelleen kaikissa otoksissa ja oli yber kärsivällinen. Eihän se ollut todellista?? Missä tuollaisia naisia kasvaa, jotka vaan hymyilee, kun niitä pompotetaan. Itse en kyllä olisi tuollaista ukkoa katsonut hiljaa päivääkään, vaan olisin kyllä tosi painavasti sanonut takaisin ja lopettanut moisen kiusaamisen. Mites te? Löytyykö täältä / teidän tuttavistanne tuollaisia marttyyrinaisia, vai oliko se vaan joku geenimutaationainen??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi melkein savu nousta korvista sen ekan vaimon ukon takia..siis missä tuommosia urpoja kasvaa..ja toisaalta, miten se vaimo jaksaa katella semmosta miestä??

Ite en ainakaan haluis et mieheni vaan latistas ja haukkuis kaikkee mitä oon aikaan saanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi