Lue keskustelun säännöt.
Leivontaan apua!!
13.09.2007 |
Mikä pulla-/leipätaikinaani vaivaa kun se jää tarttuvaksi vaikka laitan jauhoja oikean määrän. Pakko lisätä että yleensäkään irtoaapöydästä/käsistä ja sitten tulee huonoja kun käytetty liikaa jauhoja. :(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla