Olen järkyttynyt miehen mielipiteestä... mitä mieltä olette?
lapseni (4 v.) oli nukkumassa ja miesystäväni olisi halunnut lähteä käymään autolla eräässä paikassa noin klo 10 aikaan illalla, hän sanoi että minä voisin tulla mukaan ja se veisi noin puoli tuntia! Olin todella hämmästynyt ja pidin saarnan siitä, eikö hän ymmärrä ettei lasta jätetä minuutiksikaan yksin. en mene mielelläni edes viemään roskia kerrostalon pihalle ilman lasta. hänen mielestään olen tiukkapipoinen!! Olin lopulta ihan raivoissani ja ajattelin että tuon kanssa en ainakaan hanki ikinä lapsia :( Miten te olisitte suhtautuneet?
Kommentit (9)
Mun 4v lapsen olis voinu jättääkki ehkä 15 minuutiks yksin. Vaikken ole ikinä jättänykkää nukkumaan. Nukkuu tosi sikeesti, eikä varmasti huomais jos olisin sen 15 minsaa poissa
Yh-äiti ja mies voivat elellä kuussa ja maassa. Voi olla, ja toivottavasti, tilanne muuttuu, kun ne saa omia lapsia
Tai sitten hän on vanhempi, asenne on vähän sellainen 70-lukulainen.
olla omia lapsia, tai sitten on vaan jostain muusta syystä jäänyt jollekin lapsen tasolle itsekin. Ei siis pysty ajattelemaan niin pitkälle, että mitä-voisi-tapahtua-jos-olisit-lähtenyt-ja-poika-herännyt.... säälittävä tapaus. Ei kai ikää ainakaan voi olla kovin paljoa.
lapsi on todella sikeäuninen eikä kyllä heräisi, mutten silti voisi ikinä jättää!! mies on erittäin lapsirakas ja tulee loistavasti toimeen lapseni kanssa, siitä ei ole kyse... mutta vähän tämä kyllä nyt häiritsee.
ap
mutta useasti olen kyllä roskiksen vienyt ulos, kun lapset nukkuu (ja isä ei ole kotona). Enkä ole tässä asiassa nähnyt mitään väärää.
lapsia hänellä ei ole eikä kokemusta lapsista, paitsi minun lapsestani nyt jo pari vuotta. ja hän haluaisi omia lapsia mahdollisimman pian... aaaargh...
ap
Yritä selittää, että olisitte voineet joutua kolariin tms. Kuka silloin olisi huolehtinut lapsesta kun hän herää? Kyllähän isommallekin lapselle tulisi iso hätä, jos herätessä äiti tai isä ei olisikaan paikalla.
enkä ikinä jättäisi häntä vastuuseen lapsesta. Ihan vastuutonta ja väärin olisi lapsi yksin jättää nukkumaan. Huostaanoton peruste.