Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Mun mies oli antanut kyydin naiselle

Vierailija
13.09.2007 |

Kävi ilmi, että mun mies oli illalla antanut kyydin tuntemattomalle naiselle. Nainen on kuulema mieheni ruotsin opettaja (käy nyt kurssia). Miksi sille piti kyyti tarjota jos mies ei tunne sitä? Kurssin jälkeen mieheni oli vienyt naisen kuulema juna-asemalle.

Mitä mieltä av-mammat olette?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias mies sulla!

Mä vein kerran yhden nuoren miehen juna-asemalle, kun oltiin samassa kesätyöpaikassa, vaikken sitä sen paremmin tuntenutkaan. Mitäs tuosta.

Vierailija
2/8 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt hänen siellä asuva, mainitsi siihen suuntaan lähtemisestä, niin tarjosin kyydin. Mielestäni olin ystävällinen.

Vierailija
4/8 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kohteliasta. Kyllä munkin mies on joskus antanut työkavereille (sekä naisia että miehiä) kyydin. Mun mielestä olisi ennemminkin törkeää, jos ollaan samaan suuntan menossa, että toinen hurauttaa autolla ja kaveri joutuu kävelemään.

Vierailija
5/8 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän sinä ap epäilet?

Vierailija
6/8 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökeröä olis ollut jättää kyyti tarjoamatta. Olisko pitänyt sanoa ettei voi heittää opeaan junalle kun on naimisissa tai vaimo ei tykkää?

Vierailija
7/8 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa hän joutuu häpeämään ap:n käytöstä, koska ap:n mielestä mitään ystävällisyyttä ei tarvitse osoittaa edes puolitutuille ihmisille.

Ei se ollut vieras ihminen, jos on kursin vetäjä. Ja sellaisiakin tilanteita on, jossa vierasta ihmistä kyllä kuuluu auttaa.

Vierailija
8/8 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nalkutukset tulee joka tapauksessa... ja eipällään vaikka ei olisi bylsinytkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi