Kuinka paljon pitää laihtua että ihmiset huomaavat sen? Olen laihduttanut 17 kiloa eikä kukaan ole maininnut mitään.
Kommentit (6)
Välttämättä se painosta kommentoiminen ei ole niin kohteliasta. Jos joku sanoo että oletpas laihtunut ja tosi hyvän näköinen nykyään niin sen voi tulkita että olitpas kamala lehmä ennen. Omassa työpaikassa kommentoidaan painoa ja ulkonäköä tosi suorasanaisesti joten olisin vaan onnellinen jos kukaan ei puhuisi mitään.
Eli varmasti ihmiset ovat huomanneet :) Tosin ne ihmiset, jotka näkevät sinua jatkuvasti, huomaavat muutoksen varmasti hitaammin. Ei minun miehenikään huomannut laihtumistani, vaikka 8kg tipahti ;) Hokasi vasta kun muut huomauttivat.
sellaiset joita näin harvemmin huomasivat ja huomauttivat.
Itsellä piti laihduttaa 20kg ennen kuin OMA MIES noteerasti asiaa =O Muut kyllä huomasivat ja kannustivat mutta ei oma mies.. =`(
Nyt takana -25kg ja painoindeksi 25 joten aivan mahtava fiilis! Niin ja miehen laitan kiertoon ;)
Mutta ei sitä voi ääneen sanoa. Jos sanon ääneen, että olet laihtunut - niin samalla tunnustan pitäneeni sinua ennen lihavana.
Siksi minä en sano mitään.
Mitkä olivat lähtömittasi?