Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla samoja ongelmia

Vierailija
23.10.2008 |

Ihan oikeasti harmittaa tätä kirjoittaa, saati kenellekään ääneen sanoa.

Olet itse melko seksuaalinen ja miestä ei voisi vähempää kiinnnostaa. Nopeat voi tehdä n. 1 krt kuussa.

Tämä nopea tarkoittaa sitä, että ei koske minua millään tavalla tai nopeasti 1 min pikkuhousujen päältä. Sitten hommiin ja n. 5 min päästä homma ohi.

Voisi luulla provoksi, mutta kun ei ole vaan todellista meillä.

Itse tykkään ottaa suihin ja olisin valmis kokeilemaan vaikka mitä, mutta mies haluaa aina vain sen saman samassa asennossa (lusikka-asento takaapäin).

Olen monesti yrittänyt ehdotella, että jos mies minua vaikka nuolisi tai sormin tai jollakin kiihottimella hyvailisi orgasmiin asti. Mutta aina sanoo, että katsotaan ja pitää sulatella asiaa.

Koskaan en ole saanut orgasmia yhdynnässä enkä niin, että mieheni sen minulle tekisi muutenkaan. Itse tosin tyydytän itseäni n. 2-3 krt viikossa, koska halut ovat kuitenkin tallessa. Mies tietää, että en saa orgasmia, en edes yritä esittää että saisin.

Olen kaikenlaisia keinoja yrittänyt ja keskustella, mutta miehen mielestä keskustelemalla "tapetaan" se vähäkin seksi mitä meillä on.

Yhdessä on oltu n.9 vuotta. Alussa en kehdannut kauheasti neuvomaan ja nyt ei neuvot kelpaa, ei tosin ole kelvannut moneen vuoteen.

Onko kenelläkään muilla tällaista, etenkin naiset kommentoikaa. Tiedän, että sieltä tulee komennteja, että ei ole mies eikä mikään, mutta voin vain yhtyä tähän. En tunne itseäni mitenkään haluttavaksi, enemmänkin vialliseksi ja likaiseksi. Likainen en ole vaan pidän itsestäni huolta, en ole ylipainoinen, meikkaan ja pukeuden nätisti.

Olenko tuomittu elämään ilman tyydyttävää seksiä, jossa olisi mukana hauskuutta, nautintoa ja joskus jotain uutta? Niin hullulta kuin se kuulostaakin, niin mies on taas muuten kiva ja minulle erittäin hyvä ystävä ja lisäksi lapsieni isä, joten en ainakaan vielä uutta lähde etsimään.

MIten saisin asiat muuttumaan, tuntuu, että olen yrittänyt kaiken.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä käy ilmi, että on frigidi-miehiäkin olemassa. Ja joskus halut parisuhteessa ei kohtaa! Sinussa ei ole mitään vikaa. Koeta puhua hänelle toiveistasi!

Vierailija
2/8 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosta kissa pöydälle ja kerro hälle missä mennään. Tuppisuuna et saa enempää seksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni nainen luulee tilanteen muuttuvan ajan mittaan? Jos jo seurusteluvaiheessa seksin tyydyttävyys on hyvinkin sinnepäin,miksi mennä naimisiin luullen kaiken joskus muuttuvan?

Ei avioliitto ole se kaikki autuus,jolloin ongelmat ratkeavat kuin itsestään,jolloin elämä muuttuu kuin taikaiskusta ainoastaan parempaan suuntaan.

Jos ei mies(nainen) suostu koskaan seksin aikana asentoon,jossa ns.joutuu katsomaan kumppaniaan,ollaan jo vaarallisilla vesillä.

Jos ei puhuminen kahdenkesken tai ammattilaisten kanssa auta,niin sitten...

jokainen tekee itse ratkaisunsa.

Vierailija
4/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On samoja ongelmia (lähestulkoon lauseentarkkuudella), puuttuu vaan ne lapset ja yhteistä taipalettakin vasta reilu vuosi takana.

Vierailija
5/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo pistää peli poikki kun lyhyt suhde eikä lapsia.

Nyt otat aikalisän välittömästi.

On samoja ongelmia (lähestulkoon lauseentarkkuudella), puuttuu vaan ne lapset ja yhteistä taipalettakin vasta reilu vuosi takana.

Vierailija
6/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIssa pöydälle NYT siellä kotosalla. Kerro miehelle että ottaa sinut välittömästi kesken arkiaskeiden

Vierailija
7/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko siihen itse. Jos on kemiaa ja hyvää seksiä alusta, suhteella on hyvä seksipohja ja mahdollisuus kehittyä. Jos taas jo alussa tökkii, kemia tai seksitavat (halut, määrä, uskallus ym.) niin eipä ne siitä myöhemmin paremmaksi muutu.

Jätin yhden muuten kivan ja fiksun miehen siksi, että hän halusi vain max kerran viikossa, hiljaa, pimeässä ja peiton alla. Ja aina lähetyssaarnassa ja tunnin (no en katsonut kelloa, mutta piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään). Vaikka otin tottakai asian puheeksi ja kerroin omista mieltymyksistäni ja toiveistani että ainakin nyt vaihdella asentoa ja paikkaa ja kellon aikaa ja valot päällä ym. niin ei. Tein aloitteita, ehdottelin, pyysin, vaadin niin ei. Mies ei kertakaikkiaan halunnut kuin omalla tavallaan. Nelisen kuukautta annoin asialle aikaa, mutta sitten oli lopetettava. Jollekin naiselle siinä on ihana mies, hauska ja hyvä seuramies, mutta hänen täytyy löytää se seksuaalisesti vähempään tyytyvä nainen.

Vierailija
8/8 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja on tilanteesi ja saa omat murheeni asettumaan oikeaan mittasuhteeseen. Oma mieheni on kiitettävän aktiivinen seksissä, mutta tuo takaa lusikka-asennossa ei häntä innosta ollenkaan ja sitä taas kaipaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä