mikähä vikana? pyykkikone ei linkoa, muuten toimii,
Kommentit (14)
Onneksi en ehtinyt vielä kutsua korjaajaa paikalle kun huomasin että meidän 2v. oli vaan painanut "ei linkoa" -napin pohjaan.
; )
Ei ne nykykoneet kestä kun niiden tekniikka on paskaa...
meidän 5v oli tehnyt tuon just toissa päivänä :D:D
Muutama hetki meni ku ehdin voivotella et himputti meni rikki ja sit tajusin :D
Ohjekirjasta katoin, ja siellä neuvottiin tutkimaan nukkasihti ja yksi vedenpoistoletku. Ne oli tukossa, putsasin ja taas toimii. Kato manuaalista mitä ne neuvoo, mä en ainakaan tiennyt missä ne letkut sijaitsee ennenkuin vihkonen sen paljasti :)
voi olla että poistovesipumppu (vai mikä onkaan oikealta nimeltään) on rikki - meillä meni sellainen upon koneesta kesällä, maksoi korjauksineen ja kilometrikuluineen kun korjaaja kävi meillä kotona noin 150 euroo....toivottavasti ei ole tämä teillä vikana. Kone pesi muutoin normaalisti mutta ei lingonnut.
mutta en muista mikä siinä oli vikana, ei kuitenkaan kannattanut korjata vaan uusi piti hankkia
...kun on ollu kone liian täynnä. Oon ottanu osan pois ja laittanu linkousohjelman ja taas on toiminu.
Vierailija kirjoitti:
Kysy tekoälyltä.
Nostit vuoden 2008 ketjun, neropatti
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ehtinyt vielä kutsua korjaajaa paikalle kun huomasin että meidän 2v. oli vaan painanut "ei linkoa" -napin pohjaan.
; )
😅
Onneksi ehdit huomata ennen korjaajalle soittoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy tekoälyltä.
Nostit vuoden 2008 ketjun, neropatti
Niinpä onkin vanha ketju! Nostaako näitä ylös ihmiset vai joku botti? -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Meillä irtosi koko rumpu 🤷
Iik!!!
tarkista ensin nukkasihti. Sitten tarkista poistoputki. Mulla on joskus molemmissa ollut jotain tukkoa (nukkasihdissa ihan pölyä ja paperinenäliinanpalasia ja poistoputkessa sellainen zeoliittikertymä). Molemmilla kerroilla linkous lähti pyörimään, kun tukoksen poisti.
mutta tietysti voi olla, että poistopumppu on mennyt kokonaan rikkki. Silloin pitää joko kutsua korjaaja vaihtamaan se pumpun moottori tai ostaa uus kone.