Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä keräätte kummilapsillenne?

Vierailija
12.09.2007 |

Toivoisin vinkkejä mitä voi kerätä kummilapsille, pienille ja vähän isommillekin. Kyseessä 4- ja 7-vuotiaat lapset. Hopealusikoita kerätään jo molemmille, joten jotain muuta. Mielellään jotain josta on iloa jo nyt. Perinteiset ja ei-niin-perinteiset vinkit kehiin :)

Ps. Myös ei keräily-vinkit tervetulleita!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietysti tavallaan, mutta itselleni hopealusikat olisivat vihonviimeinen lahja.. Kuka aikuinen käyttää nykyään hopealusikoita, ei kukaan..

Vierailija
2/13 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin kummilapsemme täytti jo 10 ja olen miettinyt voisiko alkaa kerätä jotain astiastoa, mutta onko liian nuori?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin voit tietää, mikä on kummilapsen maku silloin kun astiastolle olisi käyttöä. Kyllä harmittaa kun kaapissa on kallis astiasto, josta ei pidä ja joka ei sovi " sisustukseen" tai tyyliin..

Vierailija
4/13 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin tule hopealusikoita. Olisi ollut hyvä kysyä, mitä itse keräämme ja olisi ostanut samaa, mutta eihän sitä tietenkään pidä lahjahevosen suuhun katsoa... Kirja menee pieneen tilaan ja hyvästä kirjasta on iloa vaikka sitten seuraavallekin sukupolvelle. Harrastuksiin liittyvät lahjat tai lahjakortit voivat olla myös kivoja.

Vierailija
5/13 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kummitäti keräisi koruja? Eli saisi joka vuosi jonkun korun (riipus, sormus, ranneketju jne) esim. Swarovskin mallistosta?

Vierailija
6/13 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni myös ok jos kummit valitsevat itse mitä hopealusikoita keräävät, eikä väliä jos ei ole samaa kuin perheessä on ennestään. Oikeastaan vain ihan kiva jos esim. sisaruksille ostetaan eri, " omaa" sarjaa.

Kirjoja kannatan minäkin. Muuten kaipaisin vinkkejä.

Vierailija
7/13 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ehkä pitäisi siitä, että tyttäreni saisi joka merkkipäivä korun. Ellei sitten jokin setti johon saisi eri osat muutamana peräkkäisenä syntymäpäivänä.

Pienelle (ainakaan alle 10-v) en haluaisi koruja juuri lainkaan, ja sitä isommallekin mieluummin vaikkapa rippilahjaksi ja yo-lahjaksi. Ei siis joka vuosi jotain. Arvostaisin myös sitä, että saatava koru olisi aito - jotain jota tyttäreni voi antaa omalle tyttärelleni tms. Ei tarvitse silti olla kallis, mutta ei siis trendisarjaa (joiksi miellän esim. Dyrberg/Kern, Svarowski). Trendisarjan koru on sinänsä kiva lahja esim. teinitytölle.

Vierailija
8/13 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen luvannut sen teettää kaulakoruksi kun hän menee naimisiin.... tai toivottavasti :-)

Vierailija
9/13 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammen kultaiset kirjat on ihania mutta en taitaisi enää tuon ikäisille niitä alkaa keräämään... joku muu kirjasarja ehkä. Pienemmille lapsille Brion -puujunarataa olis kiva kerätä mutta alkaa ikä mennä jo siitäkin yli.

Mun miehen kummit keräs hälle hopealusikoita. Joka vuosi sai synttärilahjaksi yhden. Tuolla ne on kaapissa, mies ei tahdo että niitä käytetään. Kait se kuitenkin on ihan kiva lahjaidea sekin...

Vaikeaa... en kyllä meinaa keksiä mitään tosikivaa.

Vierailija
10/13 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Swarovski oli nyt vain yksi esimerkki. Myös aitoja koruja ajattelin, erivärisin kivin. Mietin, eikö koru olisi kuitenkin kivempi kuin lusikka...? Näin pojan äitinä olisi kiva ostella naisellisia lahjoja ;-)

Vierailija
11/13 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo helmi-idea oli mielestäni todella kaunis. Tai ehkä rannekoru johon kerätään kiviä/amuletteja tms.?

Ei Svarowskikaan ajatuksena ole hoopo (itsekin pidän heidän koruistaan tod paljon), itse vain vierastan ajatusta, että niitä kertyisi tytölle " kasapäin" tai kovin nuorena. Teinitytölle jonkinpituisena rupeamana ihana idea.

Vierailija
12/13 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ottaa harkintaan...

T. se korufriikki kummi

Vierailija
13/13 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin nuo muumimukit, -lautaset ja -lusikat. Mutta hopealusikoita ei tosiaan taideta enää paljon käyttää, meilläkin ne saavat ihan rauhassa pölyttyä kaapissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan