Tuleeko tästä suhteesta mitään?
No, heittäkää lokaa jos haluatte, mutta minulla on suhde varattuun mieheen. Olemme tunteneet kaksi kuukautta. Ensin mies ei kertonut olevansa naimisissa, mutta sitten se tuli ilmi, kun hän puhui lapsensa kanssa puhelimessa ja kysyin asiaa sen takia.
Hän on kuulemma vaimonsa kanssa vain lapsen takia, ja heille on nyt toinenkin tulossa, kun vaimo oli jotenkin ehkäisyn kanssa sählännyt, mies ei olisi halunnut. Mies ei halunnut kertoa minulle vaimosta ensin, koska pelkäsi, etten huoli häntä ja hän oli heti niin rakastunut minuun.
Olemme siis jo kolmikymppisiä, joten haluaisin vakiintua rakastamani miehen kanssa. Erosin miehestäni viime keväänä, meillä on 5-vuotias tyttö.
Miten saisin miehen jättämään vaimonsa ja muuttamaan luokseni? Minua säälittää, kun hän joutuu kärsimään huonossa suhteessa kotona. Vaimo kuulemma on oikea vääpeli, koko ajan käskemässä tekemään jotakin, kun on raskauden takia muka väsynyt. Mies on vaativassa asemassa töissäkin, joten hänellä on tosi rankkaa. Yhdessä meillä olisi varmasti ihanaa; olimme kesällä viikon yhteisellä lomallakin, ja se osoitti, että olemme kerta kaikkiaan sielunkumppaneita.
Unohda mies ja jatka elämääsi, etsi joku joka on jo oikeasti vapaa.