Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käynyt katsomassa Itäkeskuksen uutta halpis silmälasikauppaa?

Vierailija
12.09.2007 |

Onko sillä halvalla 35 euron hinnalla millainen valikoima?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdistus on todella tärkeä osua nappiin myös. Muuten voi halpislaseilla hankkia itselleen muhevat päänsäryt ja vaikka mitä.

Vierailija
2/5 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan vaihdella niitä usein, joten ei ole mitään järkeä käyttää niihin hirveästi rahaa. Ei mulla ole ollut mitään ongelmia, ihan samoja linssejä niissä käytetään osti sitten tarjouksen 100 euron paketin tai hienot merkkikehykset. Loppujen lopuksi mulla kuitenkin menee laseihin vuodessa sen verran rahaa että saisin samalla summalla merkkikehykset tai parit, mutta mieluummin ostan monet joita voi sitten mielialan ja pukeutumisen mukaan vaihdella.

Olen menossa tonne itikseen katsomaan kunhan kerkeän :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasien hintakupla on vihdoin puhkeamassa ja monta ilmaa hintoihinsa pumpannutta kotimaista liikettä tulee kaatumaan. Ja mitä laatuun tulee, esimerkiksi Eyenin linssit ovat ihan niitä samoja kuin instrunkin. Kustannukset pystytään pitämään alhaalla, kun kaikki kehykset eivät ole erilaisia, vaan vaihtelemalla värejä ja linssien muotoa saadaan aikaan iso valikoima. Liikkeet eivät myöskään ole järin prameita, vain välttämätön on hankittu. Myymällä pelkästään privat labelia saadaan myös aikaan säästöä.

Vierailija
4/5 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kaaduin ja ne menivät rikki. Nyt nämä ovat olleet reilun vuoden.

En ole kokenut päänsärkyä, enkä ole edes tullut ajatelleeksi, että ilman merkkilinssejä minä en voi tulla toimeen. Sorry, että olen näin tyhmä, kun olen aina ostanut halpoja silmälaseja, vaikka käytän samoja monta vuotta:)

Vierailija
5/5 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sattuu:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi