Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet!Miksi hikoilette niin pirusti kun panette?Sitäkö..

Vierailija
12.09.2007 |

se sitten tarkottaa että nainen on lahna...???

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole pienimunainen, huonokuntoinen eikä hiki haise. Hänen kanssaan seksi natsaa vaan niin hyvin yhteen ja tuntuu niiin hyvälle että olen itsekin aivan hiestä märkä kun peuhaamme (näin ei ole tapahtunut kenenkään muun kanssa). Hän on todellinen kuumakalle joka alkaa kuumentua jo kun sekstailemme. Se alkaa kiihottamaan muakin kun huomaan kuinkan paljon hän kuumenee jo pussausvaiheessa..

Vierailija
22/28 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kantsi olla siellä peiton alla... niin ei hiki tule. ja tosiaan toiset hikoilee helpommin kuin toiset siihen taas vaikuttaa monet asiat mihin voi kyllä itekkin vaikuttaa. Jos on paljon nestettä kertyny kroppaan niin varmasti hikoilee paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkuntoinen ei pienistä hikoile. Vasta viikko sitten laitoin eukkoa takaapäin saunassa jossa yli 90 lämmintä ja työstin varmaan metrin päässä kiukaasta. En hikoillut yhtään ylimääräistä eikä ottanut voimille vaikka tein kaiken työn. Emäntä oli ihan punainen, minä vaan nautin lämmöstä mutta minä olenkin tällanen sporttinen boiga.

Vierailija
24/28 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En hikoillut yhtään ylimääräistä

Toi on jo melko paksua... olihan tämä sarkasmia?

Millä erottelit hien joka johtui 90° lämmöstä ja kosteudesta ja sen mikä tuli " takaapäin laitosta" ?

Oliko kyseessä Fahrenheit mittari, koska silloin tämä voi ollakin totta.

Vierailija
25/28 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hän ei ole pienimunainen, huonokuntoinen eikä hiki haise. Hänen kanssaan seksi natsaa vaan niin hyvin yhteen ja tuntuu niiin hyvälle että olen itsekin aivan hiestä märkä kun peuhaamme (näin ei ole tapahtunut kenenkään muun kanssa). Hän on todellinen kuumakalle joka alkaa kuumentua jo kun sekstailemme. Se alkaa kiihottamaan muakin kun huomaan kuinkan paljon hän kuumenee jo pussausvaiheessa..

Hey !

Taidat olla mun honey !

Täälä nautiskelija (17) ;)

Vierailija
26/28 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite hikoilen usein niin et selkä valuu.. Kyllähän se nolottaa, mut ei voi mitään. Joudun tekemään pirusti töitä että laukean. Ei sitä enää kiihotu vaimosta samalla tavalla kahen lapsen ja 20 kilon jälkeen, se on kai ihan luonnollista.

Vierailija
27/28 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyllähän jos nainen on lahna niin vaikea sitä on miehenkään kiihottua

Se vaan on se pano ja kestää tovin kun saa orgun aikaseksi

Kyllä naisen aktiivisuus ja seksikkyys vaikuttaa aktin pituuteen

Joten yhteen veto että lahnaa pannessa HIKOOOOOOOOOO

Vierailija
28/28 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Hey !

Taidat olla mun honey !

Täälä nautiskelija (17) ;)

terkuin 26:)