Lue keskustelun säännöt.
Olenko ihan höpsö? =)
10.09.2007 |
Tähän aikaan pitää ruveta keittään kahvia, ku telkassakin juodaan (tai katon nuhalta tota kuuden ketjua) =D Ja samalla otan tollasen fazerin mustikkapiirakan lämmitettynä jonka päällä pala jäätelöä! NÄM =)
Ja sitä ennen söin KAKSI pussia mikro poppareita ku oli nälkä...!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä en voi juoda kahvia näin myöhään kun muuten ei tule uni (tai ei siis ilmeisesti tuu nytkään)