Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi vaimo ei halua? no siksi!

Vierailija
10.09.2007 |

.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päädytte tällaiseen tilanteeseen? Kukaan ei (kai) tuollaista elämää halua elää alunperin, joten ei kai se mies ole tuollainen ollut aina? Eikä se kai ole yhdessä yössä kusipääksi muuttunut? Miksei asialle ole tehty jotain aiemmin? Mä en ikinä suostuisi elämään tuollaista elämää.

Olen koko elämäni katsellut miten muutama äitini ikäinen nainen on elänyt varmaan juuri tuollaista elämää koko elämänsä ja olen ajatellut, että kyllähän nykypäivän nuoret naiset osaa pitää huolta, etteivät jotenkin ihmeellisesti ajaudu samanlaiseen tilanteeseen ja alistu mihin vaan. Ilmeisesti ei sitten ole näin. Surullista.

Tsemppiä ap:lle kuitenkin.

Vierailija
42/54 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa kyllä osittain tutulle. Oli vallan terapeuttinen tuo tekstisi=). Kiitos siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lopetat sekstailun, vittuilet sille, et siivoa sen jätöksiä ym ja anna se vitun mällien lentää vaikka mihin helvetin seinille!!

Ei oo totta mitä heteropaskaa te voitte sietää!!!

Ei oo totta!

Ap, mä sinuna todellakin pistäisin äijän ruotuun!!

Vierailija
44/54 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommahan on niin, että tilanne ei muutu. ellei sille tee jotain...

miehet asuu täysyhoitolassa- ellei laita rajaa-

lohdutus-pääsin omaan jumpaan, kun esikoinen täytti 6 v...

eli mikään ei muutu,ellet TAISTELE itsellesi omaa aikaa

Ps.

Omat vinkkini, muutokseen:

MLL:N hoitajat ottavat 8,20 e tunti---otin

ainakin kai kertaa kk kotiäitinä hoitsun, niin sain omaa aikaa

siivooja maksaa 36 e/ tunti...nykyään meillä käy siivooja 1-2 x kk

ja

laita miehesi maksamaan, niin tajuaa mistä on kysymys:)

Ps. jos et laita rajaa HETI. niin VOIT SAIRASTUA YLIRASITUKSEEN_ seksi on vain pisara meressä

Vierailija
45/54 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen yh.

Parempi yksin kuin paskassa suhteessa, kukaan ei alista, vaadi, kiristä.

Vierailija
46/54 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap laittoi lupulta ne tiskit ITSE???

kyllähän mies tiesi, että lopulta hänen ei tarvitse niitä laittaa.

EI heru seksiä ennekuin omat hommat on tehty...

Vierailija
47/54 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan yhtä paljon oma kuin miehenne syy, että olette tuossa tilanteessa.

Ihan ekana: ei ehkä kannata alkaa elää elämäänsä siten, että turvaa elämänsä pohjan jonkun toisen reiluudelle ja rahoille. Mitäs jos eukot hankkisitte itsellenne sen ammatin, jonka avulla voisitte olla oman elämänne hallitsijoita?

Toisekseen, jos te aina vaan alistutte tekemään kaiken ja sitten itkette täällä, niin... no kaikki jatkuu ennallaan. Ryhdistäytykää nyt pikkasen, ja taluttakaa se äijä pöydän ääreen sopimaan asioista. Ja siten, että mieskin saa sanoa oman mielipiteensä miten asiat hoidetaan. Ja jos se äijä ei hoida osuuttaan, niin älkää tehkö sitä sen puolesta. Tai Jos ei hoida hommiaan niin älkää tehkö sille äijälle ruokaa, vaan sanokaa, että mun aika meni nyt tän sun pyykkivuorosi hoitamiseen, tossa on sulle raa´at porkkanat ja perunat, alas kokata.

Ja jos ei meno muutu, niin ottakaa hatkat vähäksi aikaa ILMAN lapsia. Antakaa miehen vähän kokeilla miten helppoa ja mukavaa se kotielämä on.

Ja jos tähän on vastaus se, että " mies ei pärjää lasten kanssa" , niin sitten on taas aika ottaa se peili naaman eteen ja miettiä ihan tosissaan mitä siitä suhteesta saa, ja myös sitä, MIKSI ON MOISEN PASKAN RINNALLEEN KOSKAAN OTTANUTKAAN...

Vierailija
48/54 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kuka tahansa mies" , niin silloin lienee turhaa valittaa?

Vierailija
49/54 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mies teen mielestäni kotitöitä vähintäänkin riittävästi. Siivoukset hoidan liki 100%, ehkä liikaakin kun vaimo aina silloin tällöin huomauttelee että taasko sitä pitää imurin kanssa liehua. Häiritsen kuulema hänen Salkkari hetkeä. En tosin imuroi edes samassa tilassa ja imurina on keskuspölynimuri joka ei pidä pahaa ääntä.

Astianpesukoneen hoito jo astiashow on täysin minun harteilla, meillä se on vaimo joka kysyy onko koneessa likaiset vai puhtaat.

Lapsia on pari, jotka ei tosin ole mitään vaippaikäisiä enää joten vaippahommia eikä tutin etsimisiä enää ole, mutta vaatteet täytyy katsoa aina valmiiks illalla. Niin yöpuvut kuin aamun tarha ja kouluvaatteet, nämä hoidan minä. Pipot, hanskat, kengät ja toppavaatteet on illalla katsottava kuivumaan, tämäkin on minun harteilla. Jos en ole muistanut laittaa niin aamulla kun lapset kitisee kosteita kenkiä, vaimo narisee hiustenkuivaajan melun takaa että et sitten taaskaan laittanut kenkiä kuivamaan.

Tästä varmaan voisi ajatella että vaimo sitten jaksaa sitä seksiä harrastaa, mutta ei. Ei kuulema huvita, eikä jaksa jne. Ja kun en koskaan huomio; katso vaikkapa televisioo yhdessä ja hiero hartioita. Niin; miksiköhän? Aikaa menee niissä arkisissa askareissa enkä ehdi. Tai ehdinhän minä yleensä noin puoli yhdeksän aikoihin kun hommat on pulkassa mutta ei se kuulema enää sit käy kun fiilis on jo mennyt ohi ja vituttaa kun on niin kylmä ukko.

ELi loppu tulemana: teki niin tai näin niin ilman jäi

Vierailija
50/54 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieshän haluaa joka paikassa, koska vaan, oli kylässä ketä vaan, nukkui lapset samassa sängyssä tai ei. Mutta ei onneksi mitään koneen äärellä puuhaa, ainakaan niin että kuulen.

Vierailija
51/54 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetosi siihen ettei hänen tarvitse tehdä niin paljon kotitöitä kuin minun, koska tekee pitempää päivää (minä olin osa-aikainen) ja tienasi enemmän. Nyt ei (onneksi) ole enää sitä miestä, niin ei tarvitse siivota kuin omat jäljet. Lapset, 3 ja 4 v., osaavat siivota omansa. Ja kaiken lisäksi auttavat enemmän kotitöissä kuin ex-mies koskaan, esim. tyhjentävät tiskikoneen ja laittavat pyykit koneeseen/kuivamaan, imuroivat, pyyhkivät pölyjä ym. silloin tällöin. Ja ihan ilman käskemistä.

Vierailija
52/54 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuja, tarinoita satuja :)

Vaikka Laiska-Lallista ja Reipas-Rettalasta

Vierailija
53/54 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kopsasin ja laitoin miehen sähköpostiin. Meillä oli tota

yhden lapsen kanssa ja nyt toinen tulossa. Kiitos ei enää ikinä!!

Vierailija
54/54 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on ollut tuota, että mies ei ymmärrä kuinka väsynyt olen kun heräilen 1-2 tunnin välein. Onneks meillä on vaan yksi lapsi ja onneks se nyt jo nukkuu paremmin. Toista ei tule.

Mun mies on reissuhommissa, yleensä 4 pv töissä ja sit 3 pv kotona. Hänen mielestä mun tulee tehdä kaikki kotityöt, koska mä olen se, joka on kotona (olen kotiäiti). Joudun siis kaikki illatkin tekemään kaiken yksin.

Ja viikonloppuna hänen pitää saada levätä ja harrastaa. Harrastukset on mm kaljanjuonti (sitä harrastaa joka päivä nykyään), tietokoneella kykkiminen (pelaaminen tms), pitkin kaupunkia toilailu kännissä (silloin tällöin) ja matkustelu.

Omasta lapsesta ei voi ottaa vastuuta, vaipan vaihtoonkin pitää henkisesti valmistautua puol tuntia... Mä en saa melkein ikinä omaa aikaa. Kaikki hänen rahat menevät hänen omiin huvituksiin (saattaa esim lähteä ulkomaanmatkalle muutaman tunnin varoitusajalla), edes vuokraa ei maksa kun asutaan (onneksi) mun sukulaisten kämpässä ilman vuokraa.

Mä en voi vaan ottaa ja kävellä ovesta ulos (niinkuin joku täällä ehdotti), koska mun lapsi saattaisi jäädä silloin heitteille.

Onneks mulla ei ole noin kamalaa kun sulla ap. Mies ei onneksi pakota seksiin. Ja se sentään pesee omat pyykkinsä ja joskus tekee ruokaa ja siivoaa.