miksi vaimo ei halua? no siksi!
Kommentit (54)
ei se mies muutu, vaikka niitä lapsia tekis 10.
Toiseksi, miksi passaatte niitä miehiä? Ihme alistumista ja vinkumista. Jättäkää miehen vaatteet keräämättä ja pesemättä. Kun mies tulee töistä,lähdette kylmästi omille menoille.
Turhaa sitä marttyyrinä hiljaa kitisee itsekseen.
Ei ole kerta eikä toinen, kun sitten jossain bileissä ne naimisissa olevat tulevat kertomaan, että mikä on kun vaimo ei halua ja voisitsä vähän auttaa?!
nimim. yh, joka joskus antaa
Meillä kyllä muuten ollaan ihan tasa-arvoisia, mutta seksielämässä tarpeet eivät kohtaa...
Olen se, joka aloitti ketjun " Kun mies ei halua."
Osallistumisen, empatian ja huomaavaisuuden käsite on tällä sukupuolelle täysin vieras käsite. Siksi mies onkin se rasittavin lapsi. Mikään ei väsytä niin paljon kuin ihminen johon joutuu pettymään 50 kertaa päivässä.
Ei j**malauta, jos toi alemman tekstin kuvaus olis tapahtunut meillä niin mies olis lentänyt kuin leppäkeihäs ulos pakkaseen eikä takaisin olisi tullut - minulle ei noin tehdä eikä sanota, ei koskaan - toivottavasti ei myöskään sinulle enää (tarkoittaa siis sitä, että sinä et anna kenenkään tehdä sinulle noin).
Lainaus:
" Joka päivä on samanlainen, illoissa on eroa. Jos joku ilta pysyn kovana ja vaadin että saan nukkua, mies menee koneelle, runkkaa niin että varmasti kuulen ja tulee lopuksi kiittämään mua hyvästä seksistä."
Nyt ap:lle järki käteen ja alistumisen on loputtava. Minua ei naurattanut missään vaiheessa tekstiä, ahdistus vain kasvoi.
Jatka kynnysmattona vielä muutama vuosi ja pääset tuohon mielenterveysongelmaiset pinoon- ketjuun. Siinä vaiheessa miehesi vaihtaa sut nuorempaan ja energiseen naiseen. Nyt puhelin kouraan ja tilaat ajan pariterapiaan ja siivousapua esim. kerran kuukaudessa. Mieti sitäkin, minkä kuvan ja esimerkin annat lapsillesi elämästä ja työnjaosta perheessä. Tytöistä tulee alistujia ja pojista isänsä kaltaisia m******a.
Eli että kaikki muut voi vielä pistää sen piikkiin että mies ei vaan tajua ja on ajattelematon, JA että sen voi korjata juttelemalla, parisuhdeterapialla jen. Mutta toi runkkauspätkä on törkeä!! Siis hvytöntä käytöstä. Ei siinä ole mitään pahaa ettö runkkaa, mutta tuo tyyli, silkkaa vittuilua! Että on otsaa sitten vielä kaiken muun ähinän jälkeen tulla kiittämään. Mä olisin ihan kirjaimellisesti varmaan motannut nenään.
Meillä on joskus vähän tuonsuuntaista, mutta ei ihan tuollaista kumminkaan. Usein kuitenkin käy niin, että kun miehen työpäivä päättyy, minulla se vain jatkuu. Mies raapii muniaan sohvalla ja minä laitan ruokia, tiskejä, pyykkejä...
Silloin kun itse kävin töissä ja mies oli kotona, sain yleensä työpäivän jälkeen aloittaa kotitöiden tekemisen. Nyt kun itse olen kotona, oletus on, että kaikki kotityöt kuuluvat 100% minulle. Ja mies vielä kehtaa valittaa väsymystään melkein joka päivä.
Elämä on. Onneksi tuo kuitenkin on väin kärjistys, tänään on jo parempi päivä.
Mutta toi runkkausjuttu on törkeää vittuilua ja painostusta jota en kyllä hyväksyisi enkä ymmärrä miten kukaan voi ajatella että on ihan ok.
Vierailija:
Ei ole kerta eikä toinen, kun sitten jossain bileissä ne naimisissa olevat tulevat kertomaan, että mikä on kun vaimo ei halua ja voisitsä vähän auttaa?!nimim. yh, joka joskus antaa
Nykyään otan aikaa itselleni " väkisin" .
Minun mies onkin hyvä mies. No, meidän tilanne on se, että teemme eri osittain vuoroissa töitä, eikä lapset ole päiväkodissa, jos mies tai minä olemme vapaalla. Miehen on siis ollut pakko oppia ottaan vastuuta lapsista ja kodista. Olihan hän esikoisen aikaan hoitovapaallakin.
Meillä mies ihan oma-alotteisesti imuroi siivouspäivänä (joka on sovittu keskiviikoksi). Hän tekee ruokaa enemmän kuin minä ja huolehtii pyykkejä koneeseen. Myös silloin kun olin kotona hoitovapaalla, mies oli iltaisin mukana kotihommissa. Lapset olivat ihan yhtälailla hänen kuin minun vastuullani.
Jossain vaiheessa piti miehen kanssa kinata siitä, voiko hän lähteä yhtäkkiä suihkuun tai ulos hommiin. Minusta ilmoitusvelvollisuus on oltava. Että se toinen sisällä oleva tietää, että lastenvahtimisvastuu on hänellä. Minulle kävi joskus niin, että olin tietokoneella oikeasti ihan oikeassa hommassa - en vain av:lla - ja kuulen kuinka lapsi alkaa itkeen. Oletan tietenkin, että mies hoitaa lapsen. Vaan kuinka ollakaan ukko onkin suihkussa, enkä tiedä asiasta mitään. Sillä kertaa ei sattunut mitään, mutta olisihan lapsi voinut vaikka loukatakin itsensä pahemmin.
Vierailija:
Ei ole kerta eikä toinen, kun sitten jossain bileissä ne naimisissa olevat tulevat kertomaan, että mikä on kun vaimo ei halua ja voisitsä vähän auttaa?!nimim. yh, joka joskus antaa
Minä lähinnä yökkäilisin, jos joku sanoisi ettei vaimo halua ja voisitsä vähän auttaa -- oli se sitten noilla sanoilla tarkalleen tai ei. Pahempaa turn off' ia ei ole kuin mies, jonka " vaimo ei anna" ....
t. entinen yh, joka ei tasan " antanut" muutenkaan, vaan ihan kyllä oman halunsa mukaan sai ;-)
sietää tuollaista käytöstä?!? Siis MIKSI? Oman ainokaisen elämänsi hukkaat tuollaisen pa' kakasan orjana!!!! Onko sinua alistettu lapsena? Onko sinulla ollut tuollainen parisuhteen malli kotona? Äärimmäisen huono itsetunto? Vai mikä sairaus sulla on?!? Haluatko antaa lapsillesi tuollaisen mallin niin, että sinunkin tyttäresi ajautuu samanlaiseen parisuhteeseen aikuisena - sitäkö toivot?
MÄ EN YMMÄRRÄ!!! EI MENE JAKELUUN! Selittäkää edes joku, kiitos.
nro 33.
lähettää sen omalle ukolleni!! Sen verran läheltä liippas!
T:ei ap
Vierailija - 28.09. 15:47 vastaa tähän viestiin (57/58)
Kuka käski hankkia lapsia, jos niitä
ei kerta jaksa hoitaa?
Exäni oli juuri ap:n kuvailema ja olen niin onnellinen siitä että jätin hänet vihdoin ja löysin uuden ihanan täysin päinvastaisen miehen. Tämä mies tiskaa, pyykkää, hoitaa lasta, ei painosta seksiin - etenkään silloin kun tietää minun olevan väsynyt...
Ap:n mies nostaa ikävät muistot mieleen. Ne kerrat kun talvella kipeänä rämmin lumihangessa 2 painavan kauppakassin kanssa, kun mies ei suostunut tulemaan edes puoliväliin vastaan, kun ei kahden kannattanut itseään palelluttaa ja ne kaikki kerrat, jolloin hän syyllistämällä painosti seksiin. :( Hyi yök!!!
Vierailija: