Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihmisen elämä on yhä uusia ja uusia suhteita täynnä, useammilla avo/tai avioliitoilla kyllästetty,

Vierailija
10.09.2007 |

työpaikat vaihtuvat, ystävät vaihtuvat ja asuinpaikka muuttuu, niin varmasti voi hyvällä syyllä sanoa, että henkilö kärsii epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Näitä ihmisiä on yllättävän paljon, ja monet heistä naisia.



Tänään tajusin, että eräs läheinen tuttavani on epävakaa. Ja kun mietin hänen elämäänsä, niin kyllä, miten olen voinutkin olla huomaamatta asian kaikki nämä vuodet. Minulla on ollut 1 poikaystävä hänen 5 kohti. Ja työpaikkoja vaihdan hyvin maltillisesti, ja elämässäni on pysyvyytä. Hänen koko tunne-elämänsäkin on yhtä vuoristorataa. PItkään ajattelin, että onpa hän voimakkaasti tunteva ja aina hän rakastuu, että onpa hienoa.. mutta eihän kukaan normaali ihminen rakastu päätäpahkaa ja ihastu silmittömästi johonkuhun ja sitten eroa haukkumalla mies pataluhaksi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi