Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤-¤-¤ 3-kuumeilijat viikko 37 ¤-¤-¤

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu tuo että nykyään tuntuu tulevan joko tyttö- tai poikasisarusparvia.. Meilläkin nyt tyttöjen jatkeeksi toivottais vaihteeksi poikaa, ettei isukin tarvitse olla helisemässä sitten kymmenen vuoden kuluttua, kun poikia alkaa pyörimään nurkissa. Vaikka onhan niitä nytkin jo luvassa;)

Mutta molemmat tyttö tai poika on todellakin tervetulleita, kunhan olisi vain terve!! Ollaan jo mietitty nimetkin valmiiksi... Aiempien lasten etunimet keksittyjä ja toiset nimet perinteiseen tapaan(tuntuu olevan) suvusta.

Aika tuntuu menevän ihan kuolettavan hitaasti. Viime viikolla lähti kierukka ja nyt on ekat " menkat" tullu ja menny. Kovasti on yritystä makuuhuoneen puolella mut taitaa olla näin alkukierrosta pelkkää harjoitusta. Jännittävää tosiaan odotella koska tärppää.

Joku mietiskeli että kuinka sitä haluaa vielä ainakin yhden lapsen kun on näitä kahdenkin kanssa välillä rankkaa..sairastelukausiakin ym. Mietin myös ite samaa välillä. Mut nyt on jotenkin tullut sellainen emoankka(jotenkikn muka viisastunut ja vanhentunut yhtäkkiä) kausi että " aikansa kutakin" ja kyllä ne positiiviset hetket antaa niin paljon jaksamista taas niihin rankkoihin päiviin!!!

Nyt täytyy mennä katsomaan Dr. House, joka on aivan huippu;)

tervetuloa uusille ja plussia ja helliä hetkiä<3<3 kaikille

Vierailija
22/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun kävin lueskelemassa niin vastataan sitten. Eli meillä on poika ja tyttö :) Juuri siinä järjestyksessäkin kuin halusin. Anoppi nyt meille puhui, että kyllä te sen kolmannen vielä, että kun ei ole painetta edes sukupuolesta, kun molemmat jo on, niin voisi odottaa vain vauvaa.

Noh, joo, onhan se noinkin, mutta silti molemmat on sitä mieltä, että jos kolmas tulisi, niin kyllä me poikaa ennemmän toivottaisiin (vaikka tyttö olisi aivan yhtä tervetullut) Pojat on vaan niin paljon helpompia, suorempia ja meillä poika on myös huomattavan paljon rauhallisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työreissuilla ja ihan teidän löpiniöitä odottelin!

Niin meillä on kans 2 poikaa 3 ja 5 V. Suvussa 6 serkusta ja kaikkia poikia. Kolmas saa tietty olla kumpi vaan, mutta en ainakaan ole jättänyt epäselväksi sitä, että tyttö ois kyl kiva. Toisaalta paljon vähemmällä tavararoiden määrällä pääsee, jos kolmas ois poika. No samapa tuo kunhan nyt tulisi niitä plussatuulia tänne. Ovisaikaa odotetaan loppuviikolle tai alkuviikolle. En kanssa halunnut niitä ovistikkuja, koska petihommat on muutenkin ihan kivoja, joten eiköhän sitä voida " varmuudeksi" harrastaa enemmänkin...Ja ennenkin ilman tullut.

On se jännää, että kolmosta tehdessä päässä pyörii vain vauva. Jotenkin ne alun oireet aikaisemmista ja odotus oli jännää, mutta nyt voisi vaan olla pikaisesti pitkällä raskaana ja saada nyytin syliin. Ei kai tässä enää ole sellaista uutuuden viehätystä. Toisaalta meinaan kyllä nauttia koko raskausajasta, koska tämä on viimeinen raskuteni. Never say never, mutta muista syistä on.

Ihanaa viikonloppua kaikille ja peittojen alle kylmyyttä pakoon!

Vierailija
24/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan perjantai!! Menkat myöhässä jo kolme päivää, ja testi näyttää edelleen negaa. Mä tuun hulluksi!! Aloin jo aamulla toivomaan, et menkat alkais, kun ei edes haamua näytä.. Itse asiassa aamulla oli jo sellanen menkkaolo, mut nyt ei taas mitään. Alavatsaa nipistelee, rinnat arat, vatsa pömpöttää ja aamulla oli vähän huono olokin.. Ota tästä nyt selvää. Ei muuta, mutta viikonloppuna ollaan menossa kylään, jossa viiniä tarjolla, ei tiedä ottaisko vai jättäiskö..

Näyttääpä meitä olevan yhden lapsisukupuolen äitejä enemmänkin. Mistähän se johtuu? Kun mä oli lapsi, tuntui et kaikilla oli kaksi lasta, tyttö ja poika.

Totta, tää on kyllä hullua tää kolmannesta kuumeilu. Meilläkin alkaa olla jo liian helppoa: ei yövalvomisia, ei vaippaikäisiä, ei puettaviakaan. Syövät itse, pojista on apua kodin pikku askareissa, ja muutenkin omatoimisia. Ensi vuonna kuopuskin täyttää jo viisi. Ihan hullua! Mutta, mutta.. vuoden päästä en saa enää miestä ryhtymään tähän, sen verran mukavuudenhaluinen tapaus.

Onnea yritykseen, " kohtalotoverit" !

vuma, kp 27/24

Vierailija
25/30 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyhän ilmoittautumassa kotiloihin.

Mulla on ollut karseet alkuraskauden oireet. Väsymystä, huonoa oloa etc. Jospa se tästä.

Vuma: toivottavasti saat raskaustestistä plussan, pidän sulle peukkuja !

Viola rv 6+ 3

Vierailija
26/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kovasti onnitteluista!!!

Joku kyseli milloin tärppäsi, eli meillä oli siis yk 4.

Mullahan näkyi plussa vasta tosi myöhään, eli vuma voihan olla

että sullakin on sama juttu. Hassuinta tuossa oli se kun itse oli

jo tosi varma raskaudesta ja silti ei saanut plussaa :-) mutta

tulihan se sitten viimein se plussa rv 4+6, pari päivää aikasemmin

sain oikein haamujen haamun...

viola71, juu jossain vaiheessa varmaan ilmestyn sinne kotiloihin.

72mama

Vierailija
27/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sitten molemmat, tyttö ja poika. :) Nyt olisi varmaan se ovis parhaillaan. Ainakin mahaa kivistää ja vihloo ajoittain. Mä tiedän jo sekä pojalle ja tytölle nimet ja olen sopinut jo vaunujen ostosta kaverin kanssa. :) Että aikaisessa ollaan... Meillä on lasten nimet valittu ihan vaan mieltymyksen mukaan. Tytöllä tosin on keskimmäinen nimi annettu parhaan ystäväni mukaan. :) Lupasin vuosia sitten ystävälleni että jos joskus tytön saan tulee yksi nimi hänen mukaansa, ja lupaus tuli pidettyä.

Vierailija
28/30 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on syntynyt 03 ja sai nimensä ihan sen mukaan, että niistä pidettiin. Toinen kyllä sitten löytyy myös suvusta. Poika (05) sai nimensä myöskin mieltymysten mukaan, mutta kaikki nimet löytyvät suvusta vähän kauempaa. Mahdolliselle seuraavalle lapselle, olipa sitten tyttö tai poika on jo nimiehdokit valmiina.

On tämä kuumeilu nyt vain niin erilaista. Kroppa on tehnyt tepposet ja menkat jo viikon myöhässä. Testejä olen tehnyt lukemattomia, kaikki näyttää negaa. Parissa näkynyt jokin haalean haalea haamu, mutta kyseessä aconin herkkä testi ja luin tältä palstalta, että viivan paikka saattaa näkyä. Onko täällä kellään kokemusta noista herkistä liuskatesteistä? Malttamattomana täällä odotan jotakin tapahtuvaksi. Alkaisivat edes ne menkat, että pääsis ensimmäiseen kokonaiseen yrityskiertoon.

Onnittelut 72mamalle! (meniköhän ihan pieleen tuo nikki?)

Tällaisin miettein mukavaa lauantaita toivottelee

Teelia

Vierailija
29/30 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika 5v ja tyttö 3v. Toivon " vaan" vauvaa, sukupuolella ei siis merkitystä. Hormonikierukka poistettiin muutama pv sitten. Kuukautisia ei oo ollu muutamaan vuoteen, joten kierroista, ym. en tiedä yhtään mitään. En malttais odottaa et löytyis jonkinlainen kierto.. Pe oik. munasarjan kohdalla oli jomotusta ja eilen kunnon limat.. Voiskohan olla mahdollista, että olis ovis nyt heti? Hormonit taitaa vaan olla himppu sekaisin.. Halut on muuten lisääntyny huomattavasti.. en tiedä, johtuuko korvien välistä vaiko hormoneista.. Mut samapa tuo, kivaa..

Onnea plussanneille!

Vierailija
30/30 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista sunnuntaita täällä vietellään.. Nuorempi heräs puol 6 ammulla, joten aika rauhalliset on omat fiiliksetkin, ei paljoa jaksa hötkyillä.

Iiiik, tervetuloa joukkoon. Itselläni poistettiin 7.8 hormonikierukka ja 7.9 alkoi sitten ensimmäiset ihan oikeat kuukautiset sen jälkeen. Joku kertoili tuolla aiemmin, että eka ovulaatio kierukan poiston jälkeen oli ollut heti parin oäivän päästä poistosta. Mun lääkäri, joka kierukan poisti kertoi, että nopeimmat hänen asiakkaat on kahden viikon jälkeen ollut raskaana. Ei ihan mahdotonta siis nopea ovulaatio.

Itsekin huomasin tuon halujen muutoksen, kun kierukka lähti, en tiedä johtuiko juuri korvien välistä;-)

Plussatuulia kaikille..