Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤-¤-¤ 3-kuumeilijat viikko 37 ¤-¤-¤

10.09.2007 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin jotain toimintaa!

Harvoin sitä näin iloinen on näistä tuntemuksista, varmaan alkaa just keskiviikkona vuoto kun on torstaina se jälkitarkastus tai ainakin se olisi aika tyypillistä.

Muutoin ei täällä rintamalla mitään uutta, eilisen ilonaihe oli loppuun saadut puimiset, talvea kohdin varaudutaan siis.

No nyt kauppaan, kaapit ammottaa tyhjänä kun flunssan takia jäi loppuviikon ostokset vähän heikoille.

Rilla-ma-rilla

Vierailija
2/30 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Rilla-ma-rillalle, kun aukaisit uuden viikkopinon - ja toivotaan, että vuoto siellä alkaisi; se kuitenkin selkiyttää paljon asioita, kun kierto pyrkii säännöllistymään itsekseen =o).

Minä täällä tuskailen ajatuksen kanssa, että koska me uskallettaisiin ottaa uusi yrityskierto miehen kanssa - nyt tosiaan on vasta lopullaan ensimmäiset kuukautiset meidän keskenmenon jälkeen (jonka jälkeen minulla oli kohtutulehduksen oireita ja söin siihen antibioottikuurinkin), yhdet kuukautiset ainakin vielä ootellaan ja sitten ehkä yritys rapu-vauvaan ;o).. tai sitten annetaan kierron kunnolla vakiintua ja säännöllistyä ja yritetään vasta joulukuussa neitsyt-vauvaa.

Meillä on nyt 3 kertaa tärpännyt raskaus ensimmäisestä yrityskierrosta; pelkään ettei meillä siis auta ajatella, ettei raskaus ala, jos ei sille ole otolliset puitteet kehittyä =o/. En haluaisi kokea enää toista keskenmenoa - ainakaan siten, että se olisi ollut jotenkin estettävissä " omalla toiminnalla"

Sekavissa tunnelmissa siis täällä edetään.. ehkä se tästä (toivottavasti) ajan myötä selkiintyy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mukavaa viikon alkua kaikille. :) Lapset lähtevät tänään isän kanssa mummolaan, saan rauhassa siivoilla kotia. :) Tässä olen mietiskellyt että kun kuukautiset tulivat kahden viikon välein, niin onko ovulaatio aikaisempien " oikeiden" menkkojen mukaan vai nyt näiden viimeksi olleiden? Vai tuleekohan sitä ollenkaan enää... Olisi varmaan otettava käyttöön ne ovistestit niin olisi vähän viisaampi. No, täytyy alkaa laittaa lapsia lähtökuntoon, ihana rauha odottaa. :)

Vierailija
4/30 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Okkete, hieman kateellisena luin, että saat olla ihan omassa rauhassa.. Taitaa olla tosin turha edes haaveilla. Miehelle, kun ehdottaa, että voisimme karata kahden jonnekin, vaikka vain elokuviin on naama nyreänä. Mun vanhemmat katsoisi oikeasti mielellään poikia, tai ainakin väittävät katsovan mielellään;-) Siinä mielessä ois helppo karata.. Miehen mielestä nyt on elämässä tämä vaihe, että elämä on lapsille ja meidän aikamme on myöhemmin.. Näkemyshän sekin on..

Vaunuja olen netti kaupoissa ihastellut, voi, kun pääsisi edellisistä kätevästi eroon, niin vois uusia hankkia. Mutta kuka nyt ostaisi kahdella käytettyjä emmaljungan edgejä, kun kuomukin on jo haalistunut.

Aika hurjaa tuo vuoto on ollut, onneksi näyttää pikkuhiljaa rauhoittuvan, ja toive pikaisesta tärpistä täyttää mielen. En osaa oikein pelätä varoitteluja, että ei saisi vielä raskautua, kun vasta yhdet kuukautiset kierukan poiston jälkeen. Oma gyne ei ainakaan mitään edes varoitellut, että tarttis ehkäistä tms. Toivotti vain onnea ja pikaista onnistumista. Kai tuo olisi varoitellut, jos olisi kovin riskaa peliä. Ihan häneenkin kyllä luotan, alansa ammattilainen yksityistä lapsettomuushoitohin perehtynyttä klinikkaa pyörittää.. En nyt halua kenenkään niskakarvoja pystyyn kommentilla nostattaa.. Oma näkemys on tämä.. Aina toivotaan kaikille kuitenkin parasta.

No joo.. Onnistumisia kaikille..

Vierailija
5/30 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla en ehtinytkään kirjottelemaan.. eli kuukautiset ne oli ja meni ja nyt sitten uutta yritystä on! Ovulaatiotikut päätin sitten jättää kumminkin ainakin toistaseks hankkimatta.. en halua vielä stressata liikoja.. kolmas tulee jos tulee.. katellaan sitten myöhemmin noita tikkuja jos ei ala tärpätä!

Mutta mukavaa viikkoa kaikille! Pitänee mennä muksuja viihdyttämään kun tuossa nahisevat..

Milia (yk 2)

Vierailija
6/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niitä plussa uutisia ;-)

Eli sain nyt sitten lopulta plussan kun menkat on jo tosi

selvästi myöhässä. Oma olo oli jo aikas varma raskaudesta

mutta kyllähän se piti saada testiinkin näkymään ;-D

Alavatsan nippailut/vihlonnat, painontunne ja pahoinvointi

on tähän mennessä olleet oireita. Nyt vaan toivotaan että

kaikki menee hyvin ja meillä on sitten Toukokuussa vaavi :-)

Ei tässä oikein muuta kuin hölmönä hymyilee...

Tärppionnea kaikille 3-kuumeilijoille!!!

72mama

Vierailija
7/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, ihan hurjasti onnea 72mama.. Varmaan ihan uskomaton fiilis tehdä plussa. Toivotaan, että kaikki menee hyvin.

Lähden laittelemaan aamiaista lapsille, esikoisella onkin kerhopäivä. Mennään pienemmän kanssa sillä aikaa lenkille..

Vierailija
8/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kuulu mitään erikoista. Lauantaina on mummoni hautajaiset ja keskiviikkona pitäisi jaksaa järjestää nuorimman 1v. synttäreitä.

Kai sitä sitten täytyy yrittää.

Millä yk:llä tärppäsi?

Onnea vielä kerran! =)

Vierailija
9/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrasukkia matkaan! Voi vitsit kun pääsis perässä...

No, vielä toiveita meillä toukovauvelille. Alavatsaa nippailee, painontunnettakin ollut ilmassa. Ja vessassa saa juosta yhtenään!!Itsellä sellainen olo, et jos menkat alkaa, on ollut kemiallinen raskaus. Jotenkin on tuntunut niin erilaiselta kuin aiemmin. Mutta, mun kierto on lyhyt, 24 pv, ja oletettu ovis oli normaalia myöhemmin. Jospa alkio ei ehdikään kiinnittyä...?

Tulipas vähän omanapaista. Mutta onnea kaikille yritykseen! Ja kärsivällisyyttä yritystä suunnitteleville!

vuma yk 2, kp 24/24 eikä yhtään testiä kaapissa. Kai sitä huomenna hankittava jos tarvii.. Ettää PIINAA!!

Vierailija
10/30 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yllättäen mies ei olekaan kovasti vastaan, jos perhe tästä vielä kasvaisi. Jotta nyt sitten saa vaavi tulla jos on tullakseen. Menkkoja tässä kyllä tämän kierron päätteeksi odottelen, mutta oikein rauhallisin mielin. En odota, että heti plussa pamahtaisi, koska kakkostakin yritettiin saattaa alkuun kahdeksan kuukautta. Hauskaahan tämä yrityskin on, ellei mene liian vakavaksi kuten meinasi käydä kakkosta tehdessä. Hauskaa loppuviikkoa kaikille kuumeilijoille!

Vierailija
11/30 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kuumeilija ilmoittautuu joukkoonne ;) Poikia on kaksi ennestään, nyt 3 ja 5 vuotiaat. Kolmas vauva on ollut haaveena aina, ja nyt viikonloppuna päätimme alkaa tuumasta toimeen. Ajatus tuli mieliimme yhtä aikaa, itse näin synnytysunia ja mies tunnusti ajatelleensa tuleeko meidän vierashuoneeseen koskaan " asukkia" . Laastari ollut käytössä kakkosen syntymästä lähtien ja maanantaina kesken kierron sen sitten poistin. Kp 16/28 menossa, joten menkkoja odotellaan. Tunteet todella ristiriitaiset, olo on onnellinen mutta kuitenkin pelottaa oikeesti että miten kaikki lähtee sitten menemään.

äiti+pojat

Vierailija
12/30 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusi kuumeilija mukaan.. Itselläni on myös kaksi poikaa ja kesäkuussa päätettiin, että kolmonen on tervetullut. Tai no itselläni on kova kuume ollut jo vuoremman pojan synytmästä 06/06 saakka, mutta mies tarvitsi hieman pehmittelyä. Mukava saada uusia joukkoon, välillä tuntuu jutut vähän jämähtävän ja keskustelu ei ole hurjan vilkasta, mutta onneksi tulee uusia joukkoon.

Toivotaan, että saat kierron nopeasti käyntiin..

Vierailija
13/30 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin pojat, 4v ja 6v.

Tuntuuko musta vaan, että aika monella meistä on lapset samaa sukupuolta? Ja vielä poikia? (Tai sit mä oon rekisteröiny tarkemmin vaan ne poikien äidit..)

Täällä on aika ajoin keskusteltu siitä, kuinka kuumeisia me ollaankaan. Mä olen viime päivinä miettinyt lasten nimiä, vaikka ajattelin olla höyryämättä. Mutta viime kerralla höyrysin lasten nimiä jo alkuraskaudessa, ja mies toppuutteli. Mutta niinpä nimi olikin keksimättä vielä kaksi päivää ennen pojan ristiäisiä.

Tapasin yhden pikkutytön tässä pari päivää sitten, jolla oli ihana nimi. Sama nimi tuli esille toisessa yhteydessä seuraavanakin päivänä. Kohtaloa? Jotenkin tuli sellainen olo, et toi vois olla se meidän tytön nimi.. jos meille tyttö suotaisiin.

Millaisilla perusteilla teillä on nimet annettu. Meillä etunimet tuli keksimällä, mutta muut nimet jollain tapaa suvusta.

Niin, ja menkat myöhässä yhden päivän, mutta testi näytti aamulla negaa. Välillä menkkaoireita ja sitten taas ei. Piina jatkuu...

vuma kp 26/24

Vierailija
14/30 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin muuten on 2 poikaa (03 ja 06 syntyneet), kuten näyttää aika monella muullakin teistä olevan. Ja tyttöä kyllä kovasti toivotaan poikien seuraksi sitten kun yrittämään aletaan. Olen tässä mietiskellyt että ois kiva saada syksy- tai talvivauva vaihteeksi, koska pojat ovat syntyneet keväällä ja kesällä. Saa nähdä, aletaanko siis jo tämän vuoden marras-joulukuussa yrittämään vai vasta vuoden päästä... Melko varmasti kuitenkin vasta vuoden päästä, koska parin kuukauden päästä olisi kyllä liian pian.

Nimistä: Meidän lasten nimet on ihan keksitty paitsi esikoisen kolmas nimi kulkee suvussa. Muihin nimiin ei siis liity mitään erityistä " tarinaa" =)

Hyvää viikonlopun odotusta ja tärppionnea kaikille!!

Vierailija
15/30 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lämpimästä vastaanotosta, kanssapalstailijat!! Ihanaa, kun saa kuumeilla kanssasisarien kanssa, kun vielä ollaan oltu lähipiirissä ihan hissukseen asiasta. Meillä nämä pojat taitaa kulkea vähän niinkuin suvussa, serkuista 6 on poikia ja vain yksi tyttö. Välillä tuntuu että kun yhdellä aloittaa ovat loputkin samaa sarjaa ;) (esim. lähipiirissä vain yhdessä perheessä tyttö ja poika, muilla joko tyttöjä tai poikia, kuitenkin suurimmaksi osaksi poikia). Meillä poikien nimet alkavat samalla alkukirjaimella, kun isänkin nimi, toiset ja kolmannet nimet sitten vanhanaikaisia suvusta otettuja nimiä. Mahdollinen tyttö nimetään sitten äidin nimen alkukirjaimien mukaan. Mutta poikanahan tätä mahdollista kolmostakin varmaan ajatellaan (kunnes toisin todistetaan ;)) Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija
16/30 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pohdin itse tuolla aiemmin, että tuntuu meillä monella olevan kaksi poikaa ennestään. Omat ovat 02/04 ja 06/06, kolmas toivottavasti 06/08, toivossa eletään, menkat loppui justiinsa, että kesäkuulle olisi hyvät saumat;-) Meillä eksata, tunnustan toivoneeni poikaa. Toista odottaessa toivoin ihan " käytännön" syistä myös poikaa, vaatteet ja muut jutskat periytyy käteväti nuoremmalle. Toki on tyttökin tervetullut ja mukava yllätys toki olisi jos kolmonen olisi tyttö. Vauvaa me kuitenkin toivotaan, ei tyttöä tai poikaa. Vaikea uskoa, että se sortti siitä yhtäkkiä muuttuis, kun poikia on ennestäään.

Meidän esikoisen nimen sai mies päättää, niin oli sovittu, kun lapset on mun sukunimellä, vaikka aviossa ollaankin on meillä molemmilla omat nimet. Toki nimestä neuvoteltiin ja yhteistuumin hyväksyttiin. Esikoisen toinen nimi on miehen isoisän nimi ja kolmas minun isoisän nimi. Toisen nimi sointui kivasti esikoisen nimen kanssa ja toinen ja kolmas nimi tuli suvun perintönä. Miehen puolella kaikilla on ollut aina kolme nimeä.

Ihanaa tämä yhteinen vauvakuume miehen kanssa, kukaan lähipiirissä ei asiasta tiedä, päästään sitten yllättämään, te kanssa sisaret jaatte vain tämän salaisuuden.

Jotenkin ollaan miehen kanssa löydetty toisiamme taas enemmän. Oli tässä pitkä kausi, että ei edes nukuttu samassa huoneessa, nyt alkaa noi sänkypuuhailutkin olla jonkinlaisessa vireessä. Onneksi on oma makuuhuone aikuisille ja vielä eri kerroksessa, kuin lastenhuoneet niin voi rauhassa touhuilla. Ihan kuin saisi itsekin uutta virtaa elämään, kun erotiikka on vahvasti läsnä parisuhteessa.

Viikonloppuna mennään miehen vanhempien luokse, ihanaa päästä valmiiseen pöytään..

Aurinkoista loppuviikkoa.

Vierailija
17/30 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas olis tietty kiva jos olis tyttö, mutta kumpi vaan käy! Vauvaa täälläkin siis toivotaan!

Meillä nimet pojilla on ihan vaan keksitty omien mieltymystymme mukaan. Kummallakin on kolme nimeä.. suvusta ei niitä siis ole otettu.

Lauantaina saan vissiin veljen vauvan hoitoon (4kk ikäinen).. vauvakuume saa varmasti lisää pontta tuosta! =) Yritystä on ollu.. nyt vissiin sit vaan pitäs jaksaa reilu viikko odotella, että saa tietää tuottiko yritys tulosta vai ei!

Onnittelut plussanneille ja uusille tervetuloa (tosin pidän itseänikin melko uutena vielä.. )!

T: Milia

Vierailija
18/30 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis tytöt 6/05 ja 9/06. Oishan se jännä jos vielä poikakin saataisiin, mutta oikeasti sillä ei merkitystä kumpi olisi.

Nyt molemmat tytöt hirveässä flunssassa ja kätinässä, niin mielessä käy, että mikähän hulluus se on joka saa haaveilemaan vielä siitä kolmannesta. Mutta se haave vaan pysyy, vaikka viimekin yönä herätty varmaan 10 kertaa niistämään ja lohduttamaan pientä itkijää. Ei sitä voi ainakaan kovin mukavuuden haluiseksi itseään luokitella, kun normaalissa tilanteessa justiinsa päästy eroon yöheräämisistä yms. niin alusta vaan haluaa taas aloittaa :)

Nimet meillä on molemmille keksitty, koittaen välttää lähipiirissä jo käytössä olevia. Esikoiselle oli nimi valmiina jo vuosikausia ennenku edes oli lapsi alulla ja nuoremmalle nimeä haettiin vielä ristiäisviikolla. Nyt jos se kolmas vielä saataisiin, olisi pojan nimi valmiina, mutta tytön kanssa taitaisi olla edessä sama pähkäily ku viimeksi.

Mutta juu, jotain merkkejä minkään moisesta kierrosta tässä odotellaan, kun pillereiden aikana ei tätiä ole näkynyt. Toivottavasti nyt piakkoin alkais oma hormoonitoiminta taas pelittää ja pääsis sitten itse asiaan :)

Aurinkoa harmaaseen päivään ja plussasäteitä kaikille niitä kaipaileville.

-Elmi

Vierailija
19/30 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ONNEA PALJON PLUSSASTA 72mama =o)!

Meillä on 2 tytärtä (syyskuussa 2003 ja tammikuussa 2005 syntyneet); ja kumpaisestakin toivoin tyttöä. Itseasiassa ilmoitin jo miehelleni heti seurustelumme alussa, että sitten, jos aletaan tekemään lapsia - tilauksessa on 5 tyttöä ;o)... sillä tiellä tässä (kai?) ollaan.

Minulla on tyttösuku, ja miehelläni on poikasuku.

Jaksamista kaikille kärvistelijöille =o) - peukut pystyssä plussan puolesta!

Me aletaan yrittämään vasta seuraavasta kierrosta (lokakuussa).

Vierailija
20/30 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähipiirissä aika paljon vastaavia (tai kolmilapsisia tyttöperheitä, toki myös poikia löytyy jokunen), joten minä en osaa edes ajatella muuta kuin että kolmaskin olisi tyttö ;-) Mulla on myös itselläni kaksi siskoa, joten miten sitä osaisi poikaa hoitaa? Miehen kanssa todettiin kesällä, kun yhden ihan mukavan, mutta aikamoisen vilkkaan poikalapsen kanssa olimme tekemisissä enemmän, että ihan hyvä, että meillä on kaksi pirteää, mutta rauhallista tytsyä.

Minä olen nähnyt unta kuopusta odottaessa, että siskoni sai pojan ja siinä ajattelin, että kiva, kun näin saa seurata, miten pojatkin kasvavat, kun itsellä on nämä tytöt :-) Mutta siis kaiken kaikkiaan ihan sama, kumpi tulokas olisi, kunhan nyt ensin saadaan se edes alkuun!