BB 24/7: Maxine keksi että ollaan kuin satu olisi ilmaa, tosi reilua... Inhoan satua mutta junttia silti...
Kommentit (16)
5-10min jatkoivat sitteb halivat satua. Nyt ihmettelevät kun satu räpsyttelee koko ajan.
meni sängylle makaamaan, mutta vähän väliä kurkki ovelle, jos vaikka timppa tulisi halimaan.
yöäk!!!
satu ja sen kirjakielilässytys on niin raivostuttavaa!!!!!! ei jaksa.
pisteet Maxille loistavasta keksinnöstä ;)
on aiemminkin hävinnyt jonnekkin, esim terassille, ja ootellut, että joku tulee juttelemaan.
Kokee vaan se jotenkin uhkaksi luultavasti (siis timpan suhteen). Maxine on ok tyyppi. Ja satu ei... Olisipa vaan timppa tajunnut valita toisin.
Vielä ärsyttävämpää, kuin sadun räpsytys, on sen tapa nyppiä sitä näppynaamaansa!! Oottekote huomannu?!
mut joo satu on yäk.. toivottavasti heka ei nyt vaan tipu, mua ärsyttää suunnattomasti kun aina noissa tositv sarjoissa halutaan pudottaa se johtaja.. ei törpöt ymmärrä ettei mikään ryhmä toimi ilman jonkinmoista johtohahmoa..
timppa olis helevetin hyvännäkönen jos se ois reenannu hiukka enempi. Muuten hoikassa ropassa löllö maha.. yäks..
Oletteko oikeassakin elämässä yhtä herkkiä ärsyyntymään?
Vai onko teillä elämää?
toivon, että kenenkään tällä palstalla lukijoiden ei tarvitsisi kokea sellaista. Itse olen joutunut sellaista kokemaan ja se on hyvin haavoittavaa.
Mulla tuli heti alussa mieleen, että Satu jos kuka on varmasti ollut koulukiusaaja!
Satu käy välillä hermoille, mutta mun mielestä tollainen porukalla liittoutuminen toista vastaan on kammottavan huonoa käytöstä. Vaikka kuinka olisi ' ' källi' ' . Sitäpaitsi, ne jotkuthan inhoo sitä Satua, joten tuskin oli vaan leikkiä heidän puoleltaan.
Satu puolestaan oli heti morkkaamassa Timon silmämeikkiä kun luuli Maxinen tehneen sen ( Kadi meikkas kun Timo halus )
Satu inhoaa Maxinea kun on niin mustis Timpasta. Jos katseet voisivat tappaa ois Max jo mullan alla ;)))
mutta jos timo olisikin valinnut alkujaan maxinen, sitten maxine olisi niiiiin ärsyttävä ja oksettava...
Maxine ja Timo ois söpö pari.
Tota Satua ei vaan kestä kukaan.. Kaikki kellä 24/7 on samaa mieltä.
olisivat vaan jatkaneet läppää....