SCANDINAVIAN MUSIC GROUP!
Mä oon vasta löytänyt tän bändin :) Muita jotka tykkää?
Kommentit (15)
Ja onko hän ainoa ylimielinen muusikko :D
ap
Ja tuosta egosta vielä... eiköhän esiintyvällä taiteilijalla pidäkin olla kohtuullisen kokoinen ego. Aika vaikea olisi kuvitella näitä ns. isojakin staroja stagella anteeksipyytelemässä olemassaoloaan. No sori, mä oon vaan Bono, anteeksi että tulin laulamaan teille tänään, toivottavasti en häiritse.
Haloo, kyllä esiintyjillä pitääkin olla egoa ja karismaa, sitä ilman ei pärjää!
Tosi mukava! Ja todellakin... upeat hiukset.
Mutta siis, en ole kuullut SMG:n musaa, mutta jos on samanlaista kuin Ultra Bralla, niin yöks. Ärsytti se wanna be -taistolaisuus; porvarin pennut leikkii kommaria.
vain Hölmöstä rakkaudesta. Muut biisit aika tylsiä:
http://www youtube com/watch?v=fA8fTP8z8rk
1. Nättejä naisia ja komeita poikia on paljon.
2. Nättejä ja komeita, jotka osaavat laulaa, on paljon vähemmän.
3. Edellä mainituista niitä, jotka osaavat sanoittaa ja säveltää tarttuvaa musaa, on vielä paljon vähemmän. Kokkosen ja Melasniemen kohdalla leikkauspinta menee kakkosen ja kolmosen välistä. Se tekee heistä kiinnostavampia kuin 95% meistä muista mutta ei riitä ainakaan minulle perusteeksi levyn ostoon. Musiikki on mitäänsanomatonta kesäheinän heiluntaa.
sen sijaan muistelen kaiholla Ultra Brata.
ja mua ärsyttää se nimi, Suomi eo ole Skandinaviaa, tulee mieleen wannabeet.
http://www.marmai.fi/uutiset/terhi+kokkonen+jatti+me+naiset+ovet+paukku…
Olen kerran nähnyt SMGn konsertin jossain festareilla ja mulle oli ainakin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos -musiikkia.
Mä olen käynyt n. 15-20 kertaa SMG:n keikalla, levyt löytyy, ihan huipubändi. Levyt pitää kuunnella vähintään 10 kertaa jotta aukeaa.
Piti mennä SMG:n keikalle mut soittavat vaan biisejä kahelta edelliseltä levyltä jotka oli ihan surkeita tekeleitä.Eikä uusinkaan levy kuulosta sen paremmalta.Pari vanhaa hyvää biisiä on setin lopussa mutten maksa niistä lipun hintaa.Varmaan ainoa bändi Suomessa joka ei soita leikalla suosittuja hyviä biisejä vaan uusien levyjen mitäänsanomattomia tekeleitä.
Kesällä oli surkea konsertti Allas Sea Poolilla. Ne uudet laulut olivat mitäänsanomattomia ja Terhi ääni ei oikein kestänyt. Kaksi vanhaa hittibiisiä oli hyviä.
Tykkään. Ihanat melodiat ja lyriikat.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä oli surkea konsertti Allas Sea Poolilla. Ne uudet laulut olivat mitäänsanomattomia ja Terhi ääni ei oikein kestänyt. Kaksi vanhaa hittibiisiä oli hyviä.
Jep samalla biisilistalla mennään edelleen.Banjo ja Hölmö rakkaus keikan lopussa ja muuten höttöä.Bändillä olis paljon hyviä vanhoja biisejä mutteivat soita niitä.Jos tarpeeks pätäkkää ja bändi soittaa mitä itse haluavat soittaa eikä yleisölle niin mitäs sille mahtaa.Jätän kyllä Tampereen keikan väliin tolla biisilistalla.
Sellaiset ihmiset eivät oikein jaksa kiinnostaa...