Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tjusin vasta nyt etta sen Maddyn vanhemmat jattivat alle 4-vuotiaan ja 2-vuotiaat YKSIN sinne kamppaan ja lahtivat pois itse, laheiseen Tapas-baariin. HULLUT!!!!! Vaikekivat oliis

Vierailija
08.09.2007 |

lasta tappaneet niin onhan tuo nyt heitteillejäöttö!!!! Siis 2-vuotiaatkin yksin, herranjestas.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on kyse.

Vierailija
42/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kipulääkkeen antamisesta on ollut puhe, ja se on todistettu tapahtuneeksi.

Jospa vanhemmat halusivat myös uskoa, että Maddy löytyy pian lähistöltä, ja siksi halusivat rauhassa ensin etsiä häntä sen reilun ½ h! Lisäksi arvelivat varmastikin saavansa satikutia lasten yksin jättämisestä - eivät siksi halunneet poliisia mukaan ennenkuin oli aivan pakko (?).

Edelleenkin äidillä / vanhemmilla ei ollut mitään motiivia tappaa Maddy; mutta sieppaajalla / sieppaajilla varmasti oli; sekä motiivi että tilaisuus!

Minä myös toivoisin, että juttu siirtyisi nyt brittipoliiseille - ja että saataisiin asia selvitetyksi. Ihan vaan senkin takia, että se antaisi vastaisuuden varalta mahdollisille sieppaajille / pedofiileille ajattelemisen aihetta - viestin siitä, että nämä tapaukset otetaan vakavasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

autonavaimissa?

Vierailija
44/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unissaanko se huusi?

Vierailija
45/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei enää huutaisi yksin huoneessa.

Vierailija
46/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maddyn äiti oli naapuria kieltänyt soittamasta poliiseilla kun oli muka jo itse soittanut. Ei ollut. Soitti vasta 40 minuuttia tämän jälkeen. Miksi? Miksi valehteli jo soittaneensa?

Miksi täällä jotkut taas eivät usko yhtäkään todistetta äitiä vastaan mutta kaikki todisteet kidnappausta vastaan?

Vierailija
47/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Maddyn äiti oli naapuria kieltänyt soittamasta poliiseilla kun oli muka jo itse soittanut. Ei ollut. Soitti vasta 40 minuuttia tämän jälkeen. Miksi? Miksi valehteli jo soittaneensa?

Miksi täällä jotkut taas eivät usko yhtäkään todistetta äitiä vastaan mutta kaikki todisteet kidnappausta vastaan?

Oon lukenut Daily Mail ja BBC. Ei sanaakaan tollasesta.

Vierailija
48/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä viidenneksi viimeinen kysymys (did you call the police as soon jne.). Tämä sama kysymyslista selityksineen on julkaistu sekä daily mailin että mm. aftonbladetin sivuilla.

Vierailija
49/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosin mielestän mahdollista, että vanhemmat tappoivat Maddyn. Mutta itse uskon pedofili-rinkiin, johon kuuluu korkeamman tason virkailijoita -- myös poliiseja. Heillä on mahdollisuus päästä Maddyn vereen käsiksi ja yrittää lavastaa Maddyn vanhemmat syyllisiksi (laittamalla tätä verta vanhempien vuokraamaan autoon).

Maailma on sairas paikka ja toivon, että Maddyn tapaus ei jää selvittämättä.

Vierailija
50/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoit, että poliisi hälytettiin 40 minuutin kuluttua. Se on varsin lyhyt aika etsiä. Kuvittele itse jos paniikissa etsisit lastasi, tai siinähän oli useampi ihminen etsimässä, niin siinä ei ole tietoinen kuka on tehnyt ja mitä. Luuletko, että jos lapsi katoaa ensin kutsutaan poliisi paikalle. Poliisi kutsutaan vasta kun lasta ei löydy.

Sitäpaitsi poliisilta kesti kauan tulla paikalle, eikä poliisi ensin edes uskonut, että Madeleine oli siepattu, joten siinäkin tuhrautui älyttömästi aikaa.

Vierailija
51/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huhuttu paljon siitä, että polisiivirkailijoitakin (ja korkea-arvoisia poliitikkoja) kuuluu Portugalin pedofili-rinkiin. Joten koska epäilyt ensimmäisinä ovat osuneet heihin, ja jos heillä on ollut Maddy hallussaan (siis pedofili-ringillä: eli näillä pedofiileillä eli lapsen sieppaajilla) on heidän ollut mahdollista ottaa Maddysta verta ja näiden korruptoituneiden virkailijoiden kautta " saastuttaa" (contaminate) todistusaineistoa TAI Maddyn vanhemmille kuuluvaa omaisuutta Maddyn verellä.

Se kenellä -- tai keillä -- Maddy on ollut hallussa on ollut myös mahdollisuus saada talteen Maddyn verta.

Eli vielä kerran:

- sieppaustilaus on tullut pedofili-ringiltä johon kuuluu useita korkea-arvoisia virkamiehiä ja mm. poliiseja

- he ovat hätääntyneet kun sormet ovat osoittaneet heihin

- pedofiliringillä on mahdollisuus ja keinot (korruptoituneet virkamiehet ja Maddy hallussaan) muiden ihmisten syylliseksi lavastamiseen

- Maddysta on otettu verta ja laitettu vanhempien käyttämiin tavaroihin, jotta vanhemmat saataisiin tuomittua eikä korkea-arvoiset ja rikkaat pedofili-ringin jäsenet paljastuisi

Vierailija
52/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihän kuskasi pehmoeläintä joka paikassa, jospa siihen on tarttunut vaikka jonkun puliukon raadon haju?

Tämä ruumishaju on kaikista älyttömin todiste. Kaikki nämä syytökset vanhempia vastaan perustuvat puhtaasiin spekulaatioihin, jos poliisilla olisi ollut yksikin todiste, vanhemmat eivät olisi saaneet lähteä takaisin Iso-Britanniaan.

Vierailija
53/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapselle käynyt huonosti? Tätä juuri ihmettelen, että yhtäältä moititaan Maddyn vanhempia siitä, että jättivät lapset hotellihuoneeseen ilman valvontaa, ja toisaalta samalla laitetaan oma lapsi ulos nukkumaan yhtälailla näköetäisyyden ja kuuloetäisyyden ulkopuolelle. Vai olisiko itkuhälytin pelastanut Maddyn tai tehnyt vanhempien toiminnasta vähemmän moitittavaa noissa oloissa?

Vierailija:

Mun lapsen vaunuihin oli menossa orava, mutta kiitos hälärin ehdin paikalle ennen kuin se ehti hypätä sinne.

Vierailija
54/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis itse olen tehnyt paljon koirien kanssa hommia ja koira ei osaa kyllä kertoa, että onko jossain tavarassa ruumiin vai kehon tuoksu. Vai kanttarellin.

Ne osaavat kyllä kertoa, että " Juu, haisee haisee" tai että " Juu, tämä haisee samalta kuin tuo" . Mutta käsittääkseni -- ja voin olla yhtä lailla väärässä kuin oikeassa -- eivät osaa sanoa, että " Tämä haisee Maddyn ruumiilta, tämä haisee taas Maddyn keholta." (Ruumis= kuollut, keho = elävä). Haisee Maddylta niin haisee Maddylta.

Vierailija
55/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne siis reagoivat ainoastaan ruumiisiin eli eläviin. Ihan samalla lailla kuin jotkut huumekoirat on koulutettu haistamaan huumeita.

Vierailija:

siis itse olen tehnyt paljon koirien kanssa hommia ja koira ei osaa kyllä kertoa, että onko jossain tavarassa ruumiin vai kehon tuoksu. Vai kanttarellin.

Ne osaavat kyllä kertoa, että " Juu, haisee haisee" tai että " Juu, tämä haisee samalta kuin tuo" . Mutta käsittääkseni -- ja voin olla yhtä lailla väärässä kuin oikeassa -- eivät osaa sanoa, että " Tämä haisee Maddyn ruumiilta, tämä haisee taas Maddyn keholta." (Ruumis= kuollut, keho = elävä). Haisee Maddylta niin haisee Maddylta.

Vierailija
56/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehosta. Ruumiskoirat pystyvät haistamaan ne jo ennen kuin ruumis on ehtinyt hajoamistilaan. Monet ruumiit Suomen vesistöistäkin on se yksi ruumiskoira haistanut! En muista koiran enkä koluttajan nimeä. Joka kesä ovat lehdessä olleet.

Vierailija
57/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se aikamoista kriminaalia laiminlyöntiä että kaksi ja neljävuotiaat lapset jätetään lukitsemattomaan hotellihuoneeseen yksin sillä aikaa kun vanhemmat lähtee ryyppäämään.

Vierailija
58/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien syyllisyyteen?

Uskotko edes siihen, että vanhemmat jättivät lapset lukitsemattomaan huoneeseen siksi aikaa kun lähtivät ravintolaan? Vai onko sekin vain ilkeää mustamaalaamista?

Vierailija
59/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on pikkaisen eri asia haistaa oikea ruumis kuin jonkun ruumiin haju jostain vaatteesta. Nyt vain pitäisi tietää se, mistä muualtakin koirat haistelivat ja haistoivat " ruumiita" , kun varmaan siellä Praia de Luzissa ja portugalissa ylipäätään on kuollut aika paljonkin ihmisiä ja ruumiin hajua on siellä täällä.

Madeleinen äiti on kuskannut pehmolelua yhdessä sun toisessa paikassa, joten varmaan siihen on tarttunut kaikki mahdolliset hajut.

Vierailija
60/73 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ollut sairaalatyöstään poissa, eikä tuolla kadulla ja kaupassa nyt yleensä ihan jatkuvasti makaa jotain raatoja mätänemässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme