Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tekisitte?

Vierailija
08.09.2007 |

olin raskaana minulla oli noin kuukausi laskettuun aikaan kuin sain tietää että avomieheni on ihastunut toiseen. Ne ei tehneet mitään muuta kun pussaili ja nukkui 2 kertaa toistensa kanssa. Ainakin olen näin ymmärtänyt. pitää vielä kertoa että ennen kun saatiin tietää että olen raskaana niin hän halus että teen abortin, minä en siihen suostunut koska mä en kerta kaikkiaan voinut, niin sanoin sille että jos se haluaa olla meidän (minun ja vauvan) kanssa niin se voi jäädä mutta jos ei niin minä lähden eikä sen tarvii ottaa mitään vastuuta jos ei itse halua, minä en vaadi siltä mitään..eli se jäi, sit yhtäkkiä se alkoi olla ihan kummallinen, ei puhunut kanssani oli koko ajan ryyppäämässä jossain viikonloppuisin, en saanut keskustella vauvasta. Niin minä kysyin siltä että jos se on ihastunut toiseen, se sanoi et ei ole..no se oli ryyppäämässä, tuli yöllä kotiin ja sain tietää että se on valehdellut mulle. puhuin sen naisen kanssa se ei edes tiennyt että avomiehelläni oli joku, vaan se oli sanonut olevansa sinkku. mutta se kans sanoi et ne ei tehneet mitään muuta kun nukkui yhdessä. kun sain tietää niin olin tottakai vihainen jne..tää nainenkin sanoi että niiden juttu oli loppumassa..mutta silti! Nyt ollaan vielä yhdessä ja se kerta kaikkiaan rakastaa meidän pikkuista, siitä on tullut todella hyvä isä. ja siitä kyllä kaduttaa, tai ainakin haluan niin uskoa, koska hän ei todellakaan ole hyvä tunteiden kanssa..

ja minä olen yrittänyt antaa anteeksi, mutta mä en tiedä jos osaan, tai minä osaan jos haluan mutta se tiesi miten paljon mä olisin tarvinnut sitä kun olin raskaana ja se antoi kaikki ne pusut ja halit jollekin toiselle. :´( niin mun kysymys on että mitä te tekisitte jos olisitte samanlaisessa tapauksessa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin koittaisin päästä asian yli. jos ei muuten niin jossain terapiassa.

kaikki tekevät joskus virheitä. jos mies on kerta aidosti pahoillaan ja teihin sitoutunut ja rakastaa niin jätä menneeksi asiaksi. vaikka ajatus satuttaakin.

Vierailija
2/4 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itseäsi niskasta kiinni ja erotkaa. Meillä oli juuri tuollaista. Vauvan syntymän jälkeen leikki ihanaa isää muutaman kuukauden ja sen jälkeen ryyppäsi jatkuvasti, petti ja valehteli niin, että korvat heilui. Kaikille olisi ollut parasta, että olisimme eronneet jo raskausaikana. Erosta on jo 5 vuotta ja olen monesti miettinyt miksi en sitä luuseria aiemmin jättänyt. Hukkasin elämästäni monta vuotta sen kanssa. Ja ihan turhaan.

Sinä pärjäät yksin vauvan kanssa ja löydät varmasti uuden miehen joka rakastaa ja arvostaa sinua ja lastasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä täältä kysele tuollaiseen tilanteeseen vastauksia,saat todennäkoisesti katkerimpien exien ääniä. M38

Vierailija
4/4 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rakastatko miestäsi?

2. Rakastaako hän sinua?

3. Onko hän hyvä ja rakastava isä?

Kaikki muu on toisarvoista jos vastaukset näihin kysymyksiin ovat kyllä.

Ihminen ei seksistä kulu, eikä kukaan ole täydellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä