Löytäisinkö täältä kivan ja vapaan naisen.
Kommentit (17)
.
Me kivat ja vapaat naiset ollaankin aina valmiina jonkun pettäjäpukin patjaksi;) Yeah right;)
kuitenkaan vakavaa suhdetta.
Jokainen YKSINHUOLTAJAhan PANOMIEStä kaipaa. Oikeasti mua on alkanut jo tympäsemään tämä luulo, että yksinhuoltaja on jotenkin reppana ja siksi sille käy mies kuin mies. Itseasiassa tuntemani yh:t ovat taloudellisesti hyvin toimeentulevia, he pitävät itsestään huolta ja ovat koulutettuja. Heillä on varaa erota miehestä, josta he eivät saa lisäarvoa elämäänsä eivätkä lastensa elämään. Eron jälkeen sitä lisäarvoa tulee, eli enemmän omaa aikaa, kun lapset ovat joskus isälläänkin.
kun mulla on sellainen outo ominaisuus, että mä en voi sietää miehiä, jotka ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja oikein, niin sorry vaan.
täällä etsitään lastenhoitoapua ja matonpusitelijaa ja omakotitalon rakentajaa ja autolainan maksajaa
Muistan kun mua kerran lähestyi eräs 45-vuotias epämiellyttävän näköinen mies. Pikaisen keskustelutuokion jälkeen mies lopulta tokaisi, että sorry, yh:t eivät kiinnosta. Jäin ihmeissäni katsomaan hänen peräänsä, sillä a) en ollut etsimässä miestä b) hän ei olisi kelvannut minulle missään tapauksessa c) hän oli minua 20 vuotta vanhempi
Haloo ap? Väärä iskutapa...sorry...
Ainoa vaatimus on, että osaat asentaa pyykin pesu koneen. Osaathan?
Ota putki pihdit mukaan.
Hoidan samalla ontuvan nilkkasi.
Millä avuilla menestyt naismarkkinoilla ap?
Ota putki pihdit mukaan.
Hoidan samalla ontuvan nilkkasi.
Voisitko antaa tarkempaa osoitetta.
Huominen sopii mainiosti.
Sinäkö se olet? Mulle kerrottiin, että tulisit tänään kahville... Sua ei ole kuitenkaan näkynyt...
i]Illalla kello kahdeksan pintaan.
[/quote]
Odotan sitä innolla.
Mistä tunnistan sinut?[
Me kivat ja vapaat naiset ollaankin aina valmiina jonkun pettäjäpukin patjaksi;) Yeah right;)