Edellisen WTC ketjun myötä, menin hölmö katsomaan you tubelta ne videot. Nyt ahdistaa =(
Kommentit (17)
Opiskeli New Yorkissa tuolloin, ja asui Manhattanilla. Minä olin Suomessa sydän syrjälläni kun en saanut mitään yhteyttä häneen ihan liian pitkään aikaan =/ Lisäksi hän on muslimi, joten pelkäsin hänen turvallisuutensa puolesta sen jälkeenkin vielä, kansa kun olisi saattanut kohdistaa vihansa viattomiinkin.
Kuten me kristitytkään emme ole syyllisiä tiettyjen kristittyjen tekemiin julmuuksiin. Emmekä me äidit ole syyllisiä siihen, että joku äiti tappaa lapsensa.
eikä noitakaan iskuja mikään muslimiyhteisö tosissaan tuominnut. olivat vain mielissään.
ALLAH AKBAR JIHAD!!
näistä asioista valtamediat vaikenevat!
Ai etkö todellakaan tiedä muita kuin muslimiterroristeja?
En ole muslimi, eikä ole miehenikään.
Luuletko oikeasti, että kaikki joko pitävät sinun surkeita vitsejäsi tosi hauskoina, tai sitten ne on jotain musulmaaneja itse? :)
32
surullinen tosiasia on että suurin osa terroristeista on muslimeja mutta suurin osa muslimeista on ihan tavallisia ihmisiä
mina kavi pitsayliopisto ja pommiyliopisto
mina osata mitta vaan
kebab, aurajuuto, ananas. KIITOS! Mä nauran ihan kippurassa :) Tulee kohta pisut housuun.
niiden muslimeiksi kääntyneiden suomalaismiesten kuvat, jotka sitä omaa puoluetta puuhaavat. Kerrassaan hupaisan näköisiä ukkoja! Niistä ei kyllä terroristi tullut ensimmäisenä mieleen...vaan lähinnä avohoitopotilas...
Se ei ollut elokuvaa, ne ihmiset todella kuoli.
http: //www. youtube. com/watch?v=kv4s3fn8jDc&mode=related&search=
tahtoo kans ahdistua!