Lue keskustelun säännöt.
Haaa, Timohan sanoi ettei rakasta vielä Satua,
07.09.2007 |
mitä sitten kun uusi seksikäs asukas tulee taloon ja Satu jää kakkoseksi..... Saadaan kunnon liikettä taloon...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihastumista, ainankin Satun puolelta.
Timo ei taida olla kovin tosissaan.