Yh kysymys: Tekisi kovasti mieli lähteä matkalle lapsen kanssa,
mutta onko niin ettei löydy matkanjärjestäjää joka antaisi alennusta...
Tottakai ymmärrän, että lapsi vie yhden paikan jne. mutta ottaa päähän kun minnekään ei ole varaa lähteä koska joudun maksamaan lapsesta aikuisen hinnan...
Periaatteessa voisimme lähteä minne vaan, kaupunkilomalle, beachille, jne
Kommentit (34)
Ota reittilennot ja varaa itse hotelli.
Meillä menee jo osasta lapsia aikuisen hinta, ei auta mikään alennuskaan 15-vuotiaalle.
Mietipäs, se mummu/kaveri vois olla lapsenvahtina, pääsisit lomalla myös yksiksesi liikkumaan.
varattua ilman sitä - siis netistä.
ap
yksi aikuinen, niin alennusta ei saa
ap
mihinkään ei voi matkustaa ilmaiseksi. Jos ei ole varaa, niin alat säästämään ja matkustatte sitten kun rahat kasassa. Tai sitten todellakin pyydät jonkun toisen aikuisen mukaan matkalle, ja pääsette matkustamaan hieman edullsemmin.
>Lähes kaikissa hotellihuoneissa ja huoneistoissa on kaksi tavallista vuodetta. Tämän vuoksi yhden lapsen kanssa lomaileva aikuinen hyötyy harvoin lapsialennuksista. Finnmatkoilla matkustat useisiin kohteisiin edullisesti yhdenkin lapsen kanssa!
Alennus koskee 2-11 -vuotiaita lapsia, jotka yöpyvät normaalivuoteessa samassa huoneessa tai huoneistossa yhden aikuisen kanssa. Alennushinnat alkaen 215 euroa koskevat yhden viikon lomia, lisäviikon hinta on lapselta 75 euroa. Muistathan, että edun voi käyttää myös esimerkiksi lapsenlapsen tai kummilapsen kanssa!
Voit tehdä varauksen netin kautta ja sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme varmistaakesi alennuksen ja sen kirjaamisen varaukselle.
>
Finnmatkojen sivulta...
En ole tyhmä = ) Mutta matkanjärjestäjiä on todella niin paljon etten ole koko tarjontaan pystynyt tutustumaan ja miksi ihmeessä pitäisikään? Av: lta saa aina vastauksen joltain joku on jo sen tehnyt! Vaivannäön maksan nielemällä kusipäiden kirjoitukset
ap
luottokortin, niin pystyt hommaamaan hotellit kätevästi netistä. Nytkin on tarjouslentoja ties minne. voisitko kuvitella säästäväsi hotellissa? eli vaatimattomampia hotellihuoneita saa varmaan alle 100e. Itse olen reissannut paljon oman lapsen kanssa. omatoimimatkoja ja pakettimatkoja. pakettimatkoilla on ollut aina joku toinen aikuinen mukana. näin olen säästänyt. nyt vaan surffaamaan netissä ja etsimään niitä edullisia matkakohteita.
Vierailija:
mutta onko niin ettei löydy matkanjärjestäjää joka antaisi alennusta...Tottakai ymmärrän, että lapsi vie yhden paikan jne. mutta ottaa päähän kun minnekään ei ole varaa lähteä koska joudun maksamaan lapsesta aikuisen hinnan...
Periaatteessa voisimme lähteä minne vaan, kaupunkilomalle, beachille, jne
Kolmen kanssa olen aina reissannut ja alta neljä vuotiaat pääsee monesti ilmaseksi ja junassa jos ei paikkalippua osta!
joten sen jälkeen kyllä mutta siihen menee vielä 1½ v.
Olen toiminut johtotehtävissä liian vähän aikaa joten irtisanomisriskiä ei osaa vielä arvioida...
ap
mutta huvin vuoksi tsekkasin. Löytyy kohdasta edut ja tarjoukset ja alaotsikko siellä matkalle kaksin lapsen kanssa.
Olin liian malttamaton.... En vaan ymmärtänyt vieläkään ihan kokonaan, mut siis hinta olis 1 aik + tuo alk. 215¿ noissa tietyissä hotelleissa...
Tässä alkaa tulla jo kova matkakuume kun selailee noita vaihtoehtoja = )
ap
olen useamman kerran ollut matkalla kaksin lapsen kanssa ja lapsialennus on aina tullut =)
Omatoimimatkoissa saa lennoista yleensä lapsialennuksen, hotelleista ei. Eli lennoista olen maksanut yhden aikuisen ja yhden lapsen hinnan, hotellista normaalin kahden hengen huoneen hinnan.
vaihtoehtoja niin ovat sieltä kalliimmasta päästä. Tulisi halvemmaksi lähteä edullisemmalla vaihtoehdolla 2 aikuisen hinnalla.
Kreetalle 1086¿/vko! Minusta se on kallis...
Minkähintaisia aurinkomatkojen reissut ovat olleet?
ap
varsinkin kaupunkilomia saa melko edullisesti netistä varaamalla. Lennoista saa välillä todella edullisia tarjouksia, esim finnairilla on vaihtuvia tarjouksia joihin saa lähes ilmaiseksi myös liittymälennon helsinkiin. Ja finskissä on se hyvä puoli, että lentää inhimillisin aikatauluin ja keskeisille kentille.
Netistä saa välillä todella edullisesti hotellismajoituksia hyvissä hotelleissa. Kannattaa tosiaan hankkia se luottokortti, sillä on helppo hoitaa nuo hommat =)
Itse käytän luottokorttia ainoastaan nettiostoihin + kortti on matkoilla mukana ostoksia varten. Suomessa en korttia arjessa käytä.
Iloista matkan suunnittelua! Lasten kanssa on kiva matkustaa.
t. paljon matkustava yh
kokeile aurinkomatkojen nettisivuja, siellä saa matkahaulla tarkan hintaerittelyn ja lapsialennus lasketaan suoraan. Ja pystyy hakemaan kaikkia kohteita.
Aurinkomatkoilla saa tuon 25% kaikista hotelleista.
Alle 1000e pääsee varmasti, jos ei ole kohtuuttomia vaatimuksia hotellin suhteen. Hintaan vaikuttaa tietenkin myös kohde. Äkkilähdöistä ei muistaakseni saa lapsialennusta.
Itse maksoin vuosi sitten viikon reissusta 1600e, mutta asuimme viiden tähden hotellissa.
Tai sit ale on -25% mut taas hotellista saattaa joutua maksamaan
En halua ketään mummua mukaan.
Rakastan matkustamista ja se onkin ollut katkera kalkki niellä eron jälkeen kun enää ei ole mahdollisuutta matkustaa.... Harmittaa sekin etten pysty lapselle tarjoamaan niitä elämyksiä.