OK? Häihin musta jakkupuku ja musta toppi? Tuleeko tuomitsevia katseita?
Kyselee puolipaniikissa kolmen pienen lapsen äiti (muut vaatteet ei mene päälle).
Tarvittaessa voisin piristää esim. kirkkaalla huivilla tai korulla. Helpottaisiko?
Kiitokset vastauksista jo etukäteen:)
Kommentit (14)
Jos voisit mennä mainiosti samalla asulla hautajaisiin, on valinta väärä häihin.
Varmasti riippuu hääparistakin, miten suhtautuvat. Mutta itse ajattelen vanhanaikaisesti, että omalla pukeutumisella myötäillään juhlan luonnetta ja kunnioitetaan juhlien keskipistettä eli hääparia tässä tapauksessa.
ajattelen modernisti niin, musta on aina hyvä ja juhlava väri. Ja jos sulla todellakin on joku värikäs huivi ja siihen sopiva laukku, niin hyvä siitä tulee.
Eli olemme kutakuinkin samaa mieltä?
Toki ne huivit auttavat asiaa, mutta silti. Hommaa edes joku värikäs pusero, jos ihan pakko laittaa musta jakkupuku. Jakkupuku ei edes ole mikään juhlavaate sinällään, vaikka asiallinen toki onkin ja käy hätätapauksessa häihinkin.
Itse asiassa en ollut koskaan ajatellutkaan etteikö se olisi ollut ok.
Itse voisin hyvin laittaa, jos käyttäisin jakkupukuja. Minulla on aina päällä mustaa, oli tilaisuus mikä tahansa.
Siitä tämä paniikki...
Ja juu, olisi pitänyt hoitaa jo aikaa sitten...
joten itse en kyllä ainakaan ihmettelisi yhtään tuollaista asua, ihan ok.
Ihan hyvin käy! Pääasia ettei ole valkoista pukua, siis muilla kuin morsiolla.
Pistät mustan puvun ja sillä siisti. Olet varmasti ihan juhlavan ja tyylikkään näköinen.
Lähinnä hirvittää, ettei morsianpari vaan loukkaannu.
Mustat iltajuhla-asut ovat sitten asia erikseen. Kyllä minä hiukan ihmettelisin.
Kai sinulla on edes kengät muut kuin mustat?
niin on OK, mutta jos muuten yleisasu on pelkistetty, tulee minulle kyllä hautajaisvaatteet mieleen.
Jotain väriä siis kehiin, niin OK!
Sitäpaitsi lapset toimivat hyvin värikkäänä asusteena.. :)