Olen tainnut mokata itseni työkaverin silmissä:-( Voinko pelastaa enää itseäni?
Meillä on ollut jo vuoden verran sellainen pieni flirttisuhde, aina kun ollaan juomassa jossain. Siis sellaista huulenheittoa, katseita, halauksia illan päätteksi, poskipusuja, sylissä istumista... Yhtenäkin iltana juteltiin koko ilta keskenämme, vaikka istuttiin terssilla 8 hengen porukassa.
Töissä ollaan useimmiten ihan asiallisia, pieniä vitsejä lukuunottamatta.
No, itse on myönnä olevani mitenkään ihastunut tms. En voisi kuvitella edes suutelevani hänen kanssaan. Päätän aina pyhästi olla reagoimatta häneen mitenkään, mutta en voi kuitenkaan itselleni mitään. Tilanne menee aina siihen...
Viime lauantaina olimme bileissä ja jostain syystä päätösteni vastaisesti menin kertomaan hänelle, että työkaverini oli kysellyt, mikä meidän suhde oikein on. Ja että sanoin, ettei meillä ole mitään suhdetta. Hänen mielestään se oli hyvin sanottu (tässä vaiheessa). Hän kuitenkin kysyi VAI? Ja minä jotenkin siinä yritin, että niin, sanopa sinä se. Ja aha, sun mielestä tässä ei ole mitään, SELVÄ. Siis tosi lapsellista teinikäytöstä:-( Loppuillasta kun hän lähti, sanoin jotenkin siihen tyyliin, että jos jotain on ollutkin, se on nyt tässä.
ARGH! Miksi ihmeessä tein asiasta näin suuren numeron??? Voinko mitenkään enää selitellä sanomisiani, vai onko parempi olla, niin kuin en edes muistaisi, mitä puhuin? Olen käyttäytynyt ihan normaalisti koko viikon - tosin häntä olen nähnyt kyllä tavallista vähemmän.
Kommentoikaa - olenko nyt pahasti mokannut itseni? Onko mitään tehtävissä???
Niin, ja sanomattakin lienee selvää, että olemme molemmat naimisissa ja aiomme pysyäkin!
Kommentit (8)
Ja itsesi keräät, unohdat entiset ja lopetat tuollaiset hölmöilyt ennen kuin on liian myöhäistä.
Työyhteisöissä, missä on miehiä ja naisia, kun vietetään iltaa porukalla ja otetaan viinaa (en tiedä yhtään työporukan illatsuja, missä ei viinaa olisi..) niin kaikenlaista sattuu ja tapahtuu.
Tämä on taivaan tosi. Moraalisesti arveluttavaa, kyllä.. mutta silti, ainakaan meidän kemuista ja nimenomaan niistä arkaluontoisemmista tapahtumista, ei puhuta sen kummemmin kotona eikä reissujen jälkeen töissä. Kerrataan kahvipöydässä, että olipas kekkerit ja olipas aamulla kankkunen, mutta niihin halailuihin, pusuihin ja sen sellaisiin ei palata. Meillä on sellainen kirjoittamaton sääntö.
ei-ap, mutta samaa kokenut
Miehelleni en kertoisi, mutta en koe pettävänikään. Halailen mielelläni ylipäätään ihmisiä, ja meillä töissä halataan paljon (onnitellessa ja välillä muuten vaan). Nuo pusut on olleet oikeasti pusuja poskelle erotessa. Sylissä olen istunut, kun ei ole sattunut olemaan vapaata tuolia - en mitenkään seksuaalisesti.
Joten tein ihan turhaan draamaa tilanteesta, joka ei oikeasti ole mitään sen kummempaa. Enkä haluakaan sen olevan. Mutta joskus halauan kuvitella sen olevan - siksi tämä mokailu:-(
Ja tosiaan, ei niistä sen enempää puhuta muualla. Joten pidänpä itsekin suuni kiinni ja annan asian olla. Saas nähdä, miten seuraavassa illanvietossa sitten...
miespuolisen työkaverin syliin, jos ei ole vapaata tuolia... Taidan kokeilla seuraavassa opekokouksessa...
Vierailija:
miespuolisen työkaverin syliin, jos ei ole vapaata tuolia... Taidan kokeilla seuraavassa opekokouksessa...
Eli yhtä hyvin voisin tehdä tuon vaikka kokouksessa... Ja uhkaus on päällä, että jos paikalleni joku istuu, tulen syliin:-)
Istuin kerran yksissä bileissä työkaverin sylissä. Oli pientä flirttiä ollut, ja jotkut muut työkaverit puhuivatkin, että meillä on suhde. No ihan yllättäin tämä mies alkoi suudella. Enpä mitenkään estellyt vaan suudeltiin siinä enemmänkin, ja päädyttiin samaan sänkyyn. Halattiin ja pussailtiin ainoastaan. Seuraavaksi oltiin tosi ihastuneita.. Tapailtiin joskus muutenkin baarireissuilla, mutta ei menty pidemmälle. Varmasti oltais jossain vaiheessa mentykkin, mutta vaihdoin työpaikkaa. Huomasin ajattelevani liikaa tätä miestä, kotonakin. Itse olen sitä mieltä ap, että elä selittele mitäänsanomisiasi tälle miehelle, vaan yritä olla sekaantumatta työkavereihin.. Siitä ei hyvää seuraa:/
Voisitko kertoa tämän miehellesi?