Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein haluatte/saatte seksiä kumppaniltanne?

Vierailija
07.09.2007 |

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä asti, kun olen älynnyt mitä seksi on, päivittäin. Myöhemmällä iällä nuoruusvuosien jälkeen tilanne on vain pahentunut, jolloin haluja on liian kanssa. Toki saantikin on ollut vähäisempää, koska on tullut lapsia ja vaimon halut ei aivan lapsiarjen keskellä kohtaa poikamaista himoani. Silti n. 2 kert/vko tälläkin hetkellä ja parhaimmillaan hyvin sattuessa 2 krt/pv. Mutta jos halu on loputon, ei tarjonta koskaan kohtaa..

Vierailija
42/53 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan / tarvitsen päivittäin. Saan n.  kerran kuussa. Joskus jopa harvemmin. :(

Itse joudun pitämään oloni tyydytettynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin 6-7 kertaa viikossa.

Toteutuu 6-7 kertaa vuodessa.

Riittävä olisi 2-3 kertaa viikossa.

Halaan, pussaan & koskettelen päivittäin. Jos otan seksittömyyden puheeksi, niin vaimo suuttuu. En ole jaksanut ottaa sitä enää puheeksi, koska se ei näköjään auta mitään. Ja toisaalta kun on parhaanasa yrittänyt kohta 3 vuotta laihoin tuloksin, niin eipä enää jaksa edes välittää/yrittää.

Ei ole ollut kertaakaan, että kyse olisi esileikin puutteesta tai aktin kestosta, koska tykkään antaa suuseksiä paljon. Vaimo kyllä nauttii seksistä, jos tälläinen erhe sattuu joku kaunis päivä tapahtumaan ja saa aina orgasmin suuseksin ja aktin aikana.

Tämä seksittömyys kyllä alkaa jo vaikuttamaan henkiseen hyvinvointiin aika lailla ja heikkoina hetkinä sitä ajattelee jo ruohoa aidan toisella puolella...

Mies 42

Melkeen sama tilanne kuin minulla. Itse vain pari vuotta sitten lopetin vonkaamisen ja palvelemisen seksin takia (milloin piti muka halia enemmän, milloin talon sotkuisuus haittasi, milloin väsymys, lapset tms.., aikani hoidin asiat kuntoon, siivosin, hellin, hieroin, laitoin lapset nukkumaan yms yms ilman vaikutusta).

Pari vuotta sitten lopetin tuon mielistelyn ja tilanne parani hetkeksi, mutta nykyään huonosti menee. Seksiä on kerran 2-3kk, vaimon halusta, ja nyt olen päättänyt kieltää häntä koskemasta jos ja kun seuraava kerta tulee.

10v ollaan oltu yhdessä

M33

Vierailija
44/53 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaan, pussaan & koskettelen päivittäin. Jos otan seksittömyyden puheeksi, niin vaimo suuttuu. En ole jaksanut ottaa sitä enää puheeksi, koska se ei näköjään auta mitään. Ja toisaalta kun on parhaanasa yrittänyt kohta 3 vuotta laihoin tuloksin, niin eipä enää jaksa edes välittää/yrittää.

Ei ole ollut kertaakaan, että kyse olisi esileikin puutteesta tai aktin kestosta, koska tykkään antaa suuseksiä paljon. Vaimo kyllä nauttii seksistä, jos tälläinen erhe sattuu joku kaunis päivä tapahtumaan ja saa aina orgasmin suuseksin ja aktin aikana.

Tämä seksittömyys kyllä alkaa jo vaikuttamaan henkiseen hyvinvointiin aika lailla ja heikkoina hetkinä sitä ajattelee jo ruohoa aidan toisella puolella...

Mies 42

Melkein kun olisin itse kirjoittanut. Tosin meillä toteutuu ehkä jopa 12 kertaa vuodessa. Vaikka välillä menee pari kuukautta ilmankin.

Toteutuneet kerrat menee pimeässä peitonalla vaimon aloitteesta. Minulla ei ole oikeutta tehdä aloitteita. Se, että haluan jatkuvasti inhottaa häntä.

Suuseksiä antaisin mielelläni, mutta sekään ei käy. Samalla kaavalla mennään joka kerta. Muuten vaimo kyllä yleensä nauttii niistä harvoista kerroista.

Kyllä tosiaan mietityttää löytyisikö jostain halukkaampi kumppani. Sen verran turhauttavaa tämä on.

m45

Vierailija
45/53 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 42

Melkeen sama tilanne kuin minulla. Itse vain pari vuotta sitten lopetin vonkaamisen ja palvelemisen seksin takia (milloin piti muka halia enemmän, milloin talon sotkuisuus haittasi, milloin väsymys, lapset tms.., aikani hoidin asiat kuntoon, siivosin, hellin, hieroin, laitoin lapset nukkumaan yms yms ilman vaikutusta).

Pari vuotta sitten lopetin tuon mielistelyn ja tilanne parani hetkeksi, mutta nykyään huonosti menee. Seksiä on kerran 2-3kk, vaimon halusta, ja nyt olen päättänyt kieltää häntä koskemasta jos ja kun seuraava kerta tulee.

10v ollaan oltu yhdessä

M33

Tuo on kyllä totta, että se kotitöiden tekeminen ja lasten hoitaminen ei mitään auta. Joka niin väittää puhuu potaskaa. Se voi auttaa kerran, mutta sen jälkeen se muuttuu normiksi eikä sillä ole enää mitään vaikutusta.

Itse teen siivousta, ruuanlaittoa ja lastenhoitoa aina kun olen kotona, niin ettei omaa aikaa jää lainkaan. Vaimolla kyllä omaa aikaa riittää.

Mutta seksi ei silti häntä kiinnosta kun kerran kuukaudessa korkeintaan.

Vierailija
46/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29. Halusin aikoinaan joka toinen päivä.sain 1-2kertaa kk. Masennuin,hain lääkityksen. En halua enään seksiä ollenkaan. Nyt vaimo alkanut vonkaamaan 2-5kertaa kk. Mutta kun halut on loppu niineitee mieli,nyt olen onnellinen kun ei elämä pyöri vaimon halujen mukaan.

Vierailija
47/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos ostaisitte naisillenne kivat seksikkäät uudet rintaliivit ja alusasut? Veisitte romanttiselle illalliselle joskus? Sanoisitte ja näyttäisitte miten hyvältä naisenne näyttää? Ostaisitte uuden seksilelun naisellenne? Tässä jo neljä esimerkkiä jotka ihan satavarmasti toimisivat parin viikon sisällä paremmin kun vonkaaminen.

Vierailija
48/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhearki on vähän rajoittanut menoa ja välillä on voinut kulua kaksi, ehkä joskus jopa kolmekin viikkoa kuivaa kautta. Nyt lomien aikaan on pantu lähes joka päivä, parhaana kolmekin kertaa. Olen kyllä itse aktivoitunut ja samanaikaisesti ryhtynyt hankkimaan uusia leluja leikkeihin ja keksimään uusia juttuja muutenkin.

Itsestä kuivat kaudet ovat olleet kiinni kun olen odottanut toiselta aloitetta, mutta ne ovat olleet erittäin harvassa. Täytyy vaan hyväksyä roolinsa että minä vien ja toinen vikisee. Aion jatkaa nykyisellä linjalla, että joka päivä viimeistään nukkumaan mennessä tai aamuyön tunteina makkarista kuuluu litinää lätinää ja surinaa. Arjen pienet vastoinkäymiset enää haittaa vaimokultaa ja parisuhde voi paljon paremmin.

Antakaa miehet riittävästi melaa naisillenne niin ne pysyvät paljon mukavampina! Tähän tietysti kuuluu osana avustaminen kotitöissä että aikaa ja virtaa jää naisellekin panemiseen. Kyllä ne sitä haluaa.

Vierailija
49/53 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä joka päivä, talvella kerran päivässä

Vierailija
50/53 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on 1-3 kertaa viikossa. Useimmiten kerta viikkoon riittäisi mulle, mutta mies haluaa useammin.

Vierailija
51/53 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä noin. Mutta 1-4tuntia

Vierailija
52/53 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin paljon, edes pari kertaa viikossa mutta saan ehkä pari/muutaman kerran kuussa.

N25

Vierailija
53/53 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme päivää pystyn oleen ilman ja sen jälkeen tuntuu, että pakko saada. Haluja on kokoajan siltikin.

Poikaystävä sanoo kanssa, että aina saan kun haluan mutta ei pidä paikkaansa. Max 2päivänä viikossa jos treeneiltään ehtii.

N18