Kuinka usein haluatte/saatte seksiä kumppaniltanne?
Kommentit (53)
..sitten jossain vaiheessa siirryttiin laskemaan kertoja vuodessa ja nyt olen onnellinen jos lukumäärä olisi viikottain.
Onneksi olen osittain ulkoistanut perheen seksielämän ettei tarvitse kokonaan puutteessa elää. Piristää itsetuntoa :-)
m.
Alkukesällä minulla oli työpaikkaromanssi ja seksiä oli lähes päivittäin. Mutta kotona tuo yksi rakastelu kerta viikossa riittää ihan hyvin. Suihin otan lisäksi ehkä kerran viikossa.
Kerran ennen ekr. sen jälkeen kerran oli lähellä säpi.
Vierailija kirjoitti:
Alkukesällä minulla oli työpaikkaromanssi ja seksiä oli lähes päivittäin. Mutta kotona tuo yksi rakastelu kerta viikossa riittää ihan hyvin. Suihin otan lisäksi ehkä kerran viikossa.
Oletko mies?
Vierailija kirjoitti:
...mutta omalta mieheltäni en ole saanut viimeiseen vuoteen. Siksi olenkin hankkinut rakastajan jolta saan silloin kun haluan :) Tällä hetkellä on puoli vuotta mennyt 3-4 kertaa/vko ja edelleen se on nautinnollista!
Kannattaisko ryhtyä sinkuksi? Itse haluan 3-4 kertaa viikossa ainakin seksiä ja jos en tekisi alotteita niin saiskohan edes joka viikko. Rasittavaa kun nainen ei tee alotteita ei vaikka olen asiasta sanonut useaan kertaan ja rohkaissut häntä :((
Haluan 2-3 x viikossa, mies kerran viikossa. Jos tuo miehen viikottainen kerta menee siihen että otan suihin loppuun asti, mun seksikertojen väli venyy siis kahteen viikkoon. Mies ei vastavuoroisesti nuole tai sormeta, vastaa vaan ettei jaksa.
Jos seksi olis todella mieluista ja tyydyttävää, riittäisi varmaan kerta viikkoonkin. Nyt olen aina enemmän tai vähemmän puutteessa ja sormetan itsekseni sitten noin kolmesti viikossa.
Vonkasin mieheltäni parikymmentä vuotta, aina meni viikkoja, kuukausiakin ennen kuin armollisesti antoi huonoa seksiä yhdessä asennossa.
En pyydä enää. Olen järjestänyt asiat toisin. En edes kostu miehelleni enää.
Haluan seksiä joka päivä. Saan sitä noin 3-5 kertaa viikossa. Koen olevani puutteessa koska halumme eivät kohtaa.
Haluaisin 7 x vko, saan 2 x vko tavallisina työviikkoina. Loma-aikoina saan 5-7 x vko.
Olen tyytyväinen laatuun. Masturboin vähäisen määrän korvikkeeksi.
M55
tavoite 5-6 kertaa kuukaudessa - todellisuus lienee että aktiviteetteja noin kerran kuussa parhaimpina kaksi =)
alan alistua.
juu, ja oli minulla joskus pitkäkin seksisuhde avioliiton ulkopuolella, mutta näin vanhoilla päivillä ei jaksa enää säätää.
on kovin surullista että tarpeet kohtaavat kovin harvoin - kun lukee tätäkin keskustelua
Haluaisin 6-7 kertaa viikossa.
Toteutuu 6-7 kertaa vuodessa.
Riittävä olisi 2-3 kertaa viikossa.
Halaan, pussaan & koskettelen päivittäin. Jos otan seksittömyyden puheeksi, niin vaimo suuttuu. En ole jaksanut ottaa sitä enää puheeksi, koska se ei näköjään auta mitään. Ja toisaalta kun on parhaanasa yrittänyt kohta 3 vuotta laihoin tuloksin, niin eipä enää jaksa edes välittää/yrittää.
Ei ole ollut kertaakaan, että kyse olisi esileikin puutteesta tai aktin kestosta, koska tykkään antaa suuseksiä paljon. Vaimo kyllä nauttii seksistä, jos tälläinen erhe sattuu joku kaunis päivä tapahtumaan ja saa aina orgasmin suuseksin ja aktin aikana.
Tämä seksittömyys kyllä alkaa jo vaikuttamaan henkiseen hyvinvointiin aika lailla ja heikkoina hetkinä sitä ajattelee jo ruohoa aidan toisella puolella...
Mies 42
Ikävä lukea tuollaisia 6-7 krt vuodessa. Meillä voin saada tuon määrän täyteen päivässä. Vaimon saa herättää vaikka kesken yötä seksiin ja kostuu silti läpimäräksi ihan hetkessä.
Eli saan just niin paljon kuin haluan. Myös pitää taukoa, joskin parissa päivässä alkaa olla sanattomat viestit sellaiset, että herrasmies voisi nyt ottaa naisensa...
1-3 kertaa päivässä yleensä tekee mieli. Miesystävä on aina valmis kun haluan ja tekee aloitteita itsekin. Emme pysty nähdä joka päivä niin siksi ei seksiä ole kaikkina päivinä. Seksiä harrastamme 5-8 kertaa viikossa.
En ole aina ollut näin seksuaalinen. En tiedä johtuuko seksuaalisuuden lisääntyminen iän karttumisesta, tästä miehestä vai jostain muusta, mutta tykkään itsestäni tällaisena himokkaana enemmän ja pidän pilkkeen silmäkulmassa ajattelemalla tuhmia tarpeeksi usein.
Ohimennen silitän mieheni vartaloa viekoittelevasti ja kuiskaan hänelle miten hyvältä hän näyttää juuri sillä hetkellä, sitten jatkan taas arkihommiani.
Välillä katselen häntä kun hän tekee jotain ja odotan hänen huomaavan katseeni jolloin hymyilen ja hän tietää mitä ajattelen.
Häneltä saan sen kaiken huomion takaisin. Vaikka ruokaa laittaessani hän usein tulee taakseni ja kumartuu ottamaan minut halaukseensa pussaten niskaani.
Ohimennessäni hän saattaa kaapata syliinsä vain antaakseen suukon ja kertoakseen kuinka kaunis olen sillä hetkellä.
Välillä hänen lähellä ollessani hän vaan rauhallisesti silittää päätäni ja tuntuu, että kaikki maailman murheet unohtuu.
Jotenkin seksiä ajatellessani mieleeni nykyään herää aina tuollaisia ajatuksia niin ehkä seksuaalinen heräämiseni johtuu eniten nykyisestä miesystäväni.
Saan seksiä ja myös suuseksiä aamulla mieheltäni päivittäin. Seksiä on useampi kerta aamulla. Välillä pidetään pieni tauko ja taas jatketaan rakastelua. Olen tyytyväinen seksielämääni. Olen tyytyväinen elämääni. Olen tyytyväinen mieheeni.
Nykyään nelikymppisenä haluan seksiä päivittäin. Nuorenpana parikymppisenä seksihalut eivät olleet niin suuret, mutta surkeita olivat nuoret miehetkin sängyssä. Nykyiset seksihalut saattaa selittyä siten, että mieheni on minulle unelmamies ja taitava rakastaja, jota haluan. Lisäksi mieheni on ns. isomunainen. Isomunaiseen mieheen jää koukkuun loppuelämäksi 😍
Haluni on yskähdellen ollut laskusuhdanteista. Saisin joka päivä mieheltäni, ja haluaisin haluta mutta en vain jaksa. Harrastamme silti, mutta en syty, laimeasti vain yritän nauttia. Eniten pidän tätä nykyä siitä että itse käsin tai suulla tyydytän mieheni, jolloin minun ei tarvitse kokea huonoa omaatuntoa siitä että mies tietää etten ole niin halukas, enkä joudu valehtelemaan haluamisiani.
Haluan / tarvitsen päivittäin. Jos en saa mieheltäni niin sitten hoidan itse itseni ennen nukahtamista sängyssämme.
N49. kirjoitti:
Haluan / tarvitsen päivittäin. Jos en saa mieheltäni niin sitten hoidan itse itseni ennen nukahtamista sängyssämme.
Plaah. Ei tässä itsetyydytyksestä kysytty. Sitä nyt jokainen saa milloin tahtoo. Luetunymmärtäminen....
Haluan 5-7 päivänä/vko...melkeinpä heti aamulla herättyäni on 1. seksi mielessä ja tulee mieleen monta kertaa päivän aikaan :o En voi siis laittaa mitään x kertaa/vko, koska kertoja tulisi liian monta.
Saan "vain" 2-4x/vko, koska en asu miesystäväni kanssa samalla paikkakunnalla eli tavataan 2-3pv/vko ja silloin harrastetaan seksiä joka päivä ja joskus myös 2x saman päivän aikana. Olen seksiin aina valmis/halukas eli miehen ei tarvitse vonkaa seksiä, hän tietää saavansa sitä muutoinkin. Olen seksin määrään tyytyväinen, en täysin, mutta tyydyttävästi ; )
Ikinä en saa. Siis omalta mieheltä.
n29