Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla ruokahalu kateissa?

07.09.2007 |

Aikaisemmista raskauksista en muista moista joten siksi kyselen täältä.Viikkoja on nyt 12+ ja edelleen ei tee mieli syödä mitään.Tietenkin olen yrittänyt syödä pitkin päivää mutta mitään ei tee kerta kaikkiaan mieli!Ei makeata, ei suolaista ei mitään.Tulee ihan " huijattu olo" kun yleensä on ollut ihana laittaa hyvää ruokaa esim. viikonloppuisin tai käydä syömässä sushia tai vaikka iso irtokarkkipussi.Nyt kaikki " huvi" on viety ja joka paikkaa kolottaa edelleen eikä ruokahalusta ole tietoakaan.Lisäksi olen muutenkin pienikokoinen eli kyllä kiloja saisi tulla.No, onneksi maha jo pömpöttää joten kai se vauva omansa ottaa.Minua vain väsyttää tämä olo vaikka onhan raskaus ihanaa jne. mutta kuitenkin:/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt viikkoja 14 ja viime viikonloppuna maistui eka kertaa päivällinen. Ei ole tehnyt mitään mieli (tai toisinaan kyllä hedelmiä ja happamia karkkeja) mutta on ollut pakko syödä säännöllisesti ja paljon olon helpottamiseksi. Mutta nyt on siis ruokahalu palautunut.

Lohduttaudu sillä, että nyt et saisi sushia kuitenkaan popsia joten parempi ettei halutakaan ;-). Mutta toivotaan nyt että ruokahalu siitä paranee, kun aikaa vähän kuluu!

Vierailija
2/2 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin ekat neljä-viisi kuukautta vain pakosta, jotta olo ei entisestään pahenisi. Oksentelin valtavasti ja jopa vielä viikolla 25. Paino putosi, mikä oli toisaalta hyvä, sillä olen ylipainoinen odottaja. Muistan, kuinka surin, kun elämästä oli viety syömisen (ja seksin ;) ilo. Mulle oli turha valmistaa mitään herkkuja, kun olin varma, että oksennan ne kuitenkin kohta pois. Ruokahalu on pikkuhiljaa palannut, mutta ei entiselleen. Nyt syön nälkääni, kun ennen söin syömisen nautinnon vuoksi (mikä selittääkin ne 10 ylipainokiloa). Sellaista ylensyömisen himoa ei ole ollenkaan vaan osaan ensimmäistä kertaa elämässni lopettaa, kun tunnen itseni kylläiseksi. Voin siis sanoa, että vaarallinen ruokahalu on kadonnut ja tilalle on tullut normaali suhtautuminen ruokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla