Mun ex-mies juuri soitti. Ilmoitti, etten koskaan saa hänelle
soittaa, jos tulee jotain lasten asiaa, laita viesti. Jos näet hänet baarissa, en saa mennä kyseiseen paikkaan jne.
Tämä kaikki alkoi siitä, että noin viikko sitten soitin lasten asioista, jolloin hän tavoistaan poiketen vastasi puhelimeen. No, tappeluksihan se meni ja viimeiksi sanoiksi sanoin, että mulla olisi niin paljon sanomista, mutta laitoin luurin korvaan, koska olisin sanonut, että vihaan sitä.
No ukkohan lähetti mulle viestin, jossa taas ilmoitti rakastavansa mua ja haluavansa vaan rakkautta ja olla mun kanssa. Jos haluan hänelle puhua, soita. No enpä soittanut vaan ex soitti mulle nyt ja sen jälkeen kun kuuli, ettei mulla ole mitään asiaa, tuli noi edellämainitut, älä koskaan hänelle soita, mä en enää tunne sua jne.
Kiitos kun sain avautua.
Eiks miehet oo ihania???
Kommentit (7)
niitä lähetellä.
Eli jos mä olisin sanonut exälle, että mä haluan sen takaisin, se olis kiljuen tullut, mutta koska en, niin olen nainen, jota hän ei halua tuntea, nähdä tai puhua.
Odottaa varmaan yhteydenottoasi kiellosta huolimatta.
Ei mua halua nähdä, niin kauan kun en sitä takaisin ota. Ja sitä ei tule koskaan tapahtumaan.
et jos toinen rakastaa niin vaikeeta hänen olla tekemisissä (kuulla ääntänne?). siis siltäkantilta ajateltuna. Toisaalta sitten taas jos on lasten asioista kyse niin, luulis et sen verran ees pystyis..
jos ei ole lähestymiskieltoa, NIIN TE SAATTE KUULKAAS SOITTAA TAI TEXTAILLA IHAN VAIKKA ROUVA PRESSALLE.
älkää alistuko.
soittaa vaikka joka päivä exälle, mutta siitä ei ole mitään hyötyä, kun se ei vastaa niihin puheluihin.
Eli paljon ei ole tehtävissä. Mutta exän uudelle naiselle en kyllä tekstareita lähettelisi. jos ei herran omaan kännyyn niin ei sitten ollenkaan.
Joo, se on se loukattu ylpeys, hyvin keksitty, niin sanoi exkin, että mä olen niin ylpeä, jos hän ei olisi mua lasten edessä hakannut, niin me oltais vieläkin yhdessä.
terkuin ap.
En saa soittaa, vaikka lapsi joutuisi sairaalaan.