Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetän kohta mielenterveyteni ton miehen takia!

Vierailija
25.08.2007 |

Niin ajattelematon, sanoo ja tekee mitä huvittaa. Omia menoja ja juhlia millon missäkin, töitä töitäö ja töitä. Lapset " hoitaa" jos minä olen ne jo hoitanut, eli lähinnä leikkii 30-60min jos minun ihan pokko mennä johonkin.

Tänään taas ajattelin että kohta tulen varmasti hulluksi.. Saadaan lapsi hoitoon ja voitaisiin kerrankin viettää hiukan rennompaa iltaa, niin ei, on omaa menoa.

Päätin että jatkan elämääni niin kuin tuota miestä ei olisikaan. En puhu, tee tai huomioi mitenkään. Kulissiliitto siis tästä eteenpäin ja ainut mikä yhdistää on lapset. Eroaisin jos pystyisin...=(

Pakko purkautua johonkin, kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisin muuttamaan johonkin kaupungin vuokrakaksioon ja tukiverkko on kaikki miehen puolelta..=( Enkä tiedä miten he suhtautuisivat, eli siinäkin tapauksessa voisi hullujenhuone olla osoittenaa hyvinkin pian. Ei hyvin mene mulla...=(

ap

Vierailija
2/2 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se mielenterveys on kuitenkin parempi erottua kuin jos elää jatkuvasti kökössä parisuhteessa. Useissa kaupungeissa on myös perheiden kotipalvelua saatavilla. Puistoista tai kerhoista uusia tuttuja ja tukiverkkoa. En usko että kulissiliitto antaa paremman lapsuuden jälkikasvullenne kuin selkeä ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä