Huvittavia nämä " minun lapseni ei mene BB:hen"
Kun niistä teidän lapsista kasvaa aikuisia vielä joskus! Tulette huomaamaan että heillä on ihan oma tahto ja he eivät tule tekemään aina niitä valintoja mitä äitikulta toivoisi...
Kommentit (5)
Julistetaan dramaattisesti: Sinä et ole enää poikani/ tyttäreni :)
Vierailija:
Ensin lukioon ja sitten korkeakouluun. BB:hen päätyvät parturikampaajat ja kaupan kassaneidit.
Vierailija:
Ensin lukioon ja sitten korkeakouluun. BB:hen päätyvät parturikampaajat ja kaupan kassaneidit.
Vierailija:
Kun niistä teidän lapsista kasvaa aikuisia vielä joskus! Tulette huomaamaan että heillä on ihan oma tahto ja he eivät tule tekemään aina niitä valintoja mitä äitikulta toivoisi...
Minä vastasin noin. Vanhin lapseni on " virallisesti aikuinen" , ts. täytti juuri 18 vuotta :-). Seuraavakin on jo liki saman ikäinen.
Toki eivät aina tee kuten äitikulta toivoisi, mutta ovat melko samaa mieltä kanssani " turhasta julkisuudesta" , kuten itsekin olin ja olen vanhempieni kanssa.
Kyllä tiettyihin asioihin vaikuttaa kasvatus: jos perheessä julkisuus on " joillakin ihmisillä työhön kuuluva asia" jne, eikä mikään " everyone wants their 15 minutes of fame" juttu, ja arvostetaan vähän muuta, niin...