Ärsyttääkö muita nainen joka luulee että isot tissit on kaikkien miesten mieleen?
Joo omaan itsekin isot rinnat mutta kolam työtoverimme on pieni rintainen. Tämä rintojaan ylistävä on aina tyrkyttämässä tälle pieni rintaiselle " osta nää push-upit, ja näissä rinnat näyttäis isommilta" jne. Pieni rintainen ystävä on hieman hämmästynyt koska ei ole kokenut itseään NIIN lattamalliseksi. Itse olen usein sanonut ettei kaikki miehet ole niin sen koon perään, toiset pitävät pienemmistä, mutta rajoittunut iso rintainen ystäväni ei sitä tajua. Mua ärsyttää halventavat kommentit " ei niin rintavista naisista" ja uskon että ne ärsyttävät myös ystävääni.
Kommentit (12)
Esim. itse en ole koskaan tykännyt bodareiden lihasmassasta, mutta miehen ÄÄNI on minusta olennainen juttu siinä, onko hän puoleensavetävä vai ei.
Pieni rintainen ystävämme on nimittäin hoikka. Hmmm... sinäpä sen sanoit. Olisinko niin ilkeä että alan piikitellä painosta ystävääni " miehet pitävät laihoista naisista, pitäiskö sun laihduttaa" .
Vierailija:
Ei hyvällä itsetunnolla varustetun naisen tarvitse tissejään esitellä. Vai onko tämä isotissi-ystävä ruma muuten? Jotain taitaa peitellä niillä isoilla tisseillään.
Säälittävää
Kaikki miehethän rakastaa isoja tissejä!
on miehiä, jotka pitävät isoista naisista ja sellaisia jotka pitävät siroista. Kyllä luulis tajuavan asian. Jos ei, sille ei sit voi mitään :D
Terkuin kakkonen?
enemmän kuin tissifaneja taitaa olla niitä miehiä, jotka pitävät fiksuista naisista.
Tai no, ONKOHAN NIITÄ KUITENKAAN? :O
Rinnoistahan tässä nyt puhuttiin. Ja silti - ylipainoisellakin naisella täyteläiset rinnat ovat kiinnostavammat kuin patalaput.
8
Pieni ylipaino tekee hyvää rintojen ryhdille.
Mulla hyvät geenit ja ihon kimmoisuus;)
olen huomannut että rintojen kokoa tärkeämpää on kiinteä hoikka ja urheilullinen vartalo sekä pysty treenattu peppu. mikään ei ole mieheni mielestä hirveämpää kuin isot tissit ja lattaperse. tai lattaperse ylipäänsä...
t.70c joka on just paras koko minulle! ei ole isot mutta on kuitenkin.
Ehkä johtuu siitä, että muutkin naiset on huomanneet, että kyllä pienellä, sirolla ja nätillä vientiä riittää.
Ei hyvällä itsetunnolla varustetun naisen tarvitse tissejään esitellä. Vai onko tämä isotissi-ystävä ruma muuten? Jotain taitaa peitellä niillä isoilla tisseillään.
Säälittävää