Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisyrengas vai - laastari?

Vierailija
07.09.2007 |

Kertokaapa hyviä ja huonoja puolia. Olen kahden vaiheilla, kumpaan päätyisin. Kumpi on mielestäsi parempi/varmempi vaihtoehto. Miksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden alatiesynnytyksen läpikäyneenä luottaa siihen, että ehkäisyrengas pysyy varmasti paikallaan. Mutta siis omaa kokemusta mulla ei kummastakaan ole. Siskollani (ei lapsia) on rengas ja tykkää kovasti.

Vierailija
2/11 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rengas ja olen ollut todella tyytyväinen siihen. Olen käyttänyt renkaita jo pari vuotta. Aluksi minuakin epäilytti, kuinka rengas pysyy sisällä kahden normaalin synnytyksen jälkeen, mutta hyvin on pysynyt. Eikä häiritse lainkaan.

Mielialavaihteluita ei ole ollut, paino ei ole noussut, kuukautisvuoto on lähes olematonta eikä rengas haittaa edes yhdynnässä.

Suosittelen lämpimästi kokeilemaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy sisällä eikä tunnu. vähähormooninen, mieialavaihtelut jäi pois pillerit jätettyäni.

Vierailija
4/11 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisyrengas sai aikamoiset mielialan vaihtelut eli käytännössä olin melkein koko ajan tosi kypsä ja kiukkuinen, suorastaan hirviö. Himoja ei ollut eikä pahemmin seksielämääkään eli sinänsä toimi. Yhteistuumin miehen kanssa päädyttiin kondomilinjalle ja kaikki olemme nyt tyytyväisiä. PMS oireilee nykyään vain päivän kuussa ja himoja riittää ja mieskin saa:)

Vierailija
5/11 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttanut kyllä ehkä haluja vähentävästi, toisaalta just kriisiä parisuhteessa, eli ei haluta senkään takia...

Vierailija
6/11 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tän raskauden jälkeen meinaan palata takaisin laastariin. mulle se sopi paremmin ja olen siihen ollut täysyin tyyttyväinen. Mulla on pari kaveriakin ketkä laastaria käyttää enkä heiltäkään mitään valittamista ole koskaan kuullut.

eli annan ääneni laastarille:)

Vierailija
7/11 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että jos käy uimassa, niin senhän näkee kaikki.

Rengas on kätevä ja huomaamaton.

Vierailija
8/11 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastari on n.3 x 3 cm, pidän sitä alavatsalla, jolloin jää alushousujen alle piiloon.

Vierailija
9/11 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso halkaisija siina on.

Vierailija
10/11 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rengas kuitenkin pahensi päänsärkyäni ja vähensi seksihaluja. Laastarin kanssa näitä ongelmia ei ole ollut, mutta laastari taas näkyy ulospäin ja esim. vartalovoidetta laittaessa pitää olla tarkkana ettei " rasvaile" laastaria pois.

Eli suosittelisin aloittamaan kokeilun renkaasta.

Ja joku epäili,. etteikö se pysyisi kahden alatiesynnytyksen jälkeen; minulla ei ainakaan ollut siinä suhteessa ongelmia.

Vierailija
11/11 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan kätevä ehkäisysysteemi, eikä mulle ainakaan tullut mitään sivuvaikutuksia.

Ainoo huono puoli oli hinta; vuodessa renkaisiin meni rahaa 130 e. 1.5 v sitten laitatin kierukan, maksoin siitä 100 e jolloin vuotta kohden hinnaksi tulee 20 e...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä