Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avomies tykkää vanhoista akoista

Vierailija
06.09.2007 |

Järkytys: olen 23-v urheilijanainen, hyvässä kunnossa enkä hullumman näköinenkään. Tajusin juuri, että avomieheni, 27v ja urheilija, kuolaa valmennettavansa nelikymppisen äidin perään! No okei, nainen on hyvännäköinen ja tosi korkeassa asemassa, mutta nelikymppinen akka, vanha nainen. Hei haloo miehet, mitä teidän päässä liikkuu? Eihän kukaan voi oikeesti olla kiinnostunut ton ikäsestä, synnyttäneestä naisesta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska provo.

:-*

Vierailija
2/17 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla se avomies.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelyä aiheuttaa lähinnä miksi tällainen kysymys on esitetty. M38

Vierailija
4/17 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheilijanaiset, edes 23v, ovat harvoin hyvännäköisiä. Tissienkin tilalla on vain sellaisen muhkuramollukat, yhtä lihasta kaikki. Vain nännistä erottaa että tissihän siinä. Itse en tiedä ainuttakaan urheilijanaista joka olisi seksikäs, on sitten 23v tai 40v.

Vierailija
5/17 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei voisi pitää vanhemmista naisista?

Vierailija
6/17 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

urheilijanaiset, edes 23v, ovat harvoin hyvännäköisiä. Tissienkin tilalla on vain sellaisen muhkuramollukat, yhtä lihasta kaikki. Vain nännistä erottaa että tissihän siinä. Itse en tiedä ainuttakaan urheilijanaista joka olisi seksikäs, on sitten 23v tai 40v.

Painonnostoako seuraat?

Katsoppa joskus esim. voimistelua/aerobikkia tai taitoluistelua. Parempaa naisen kroppaa saa hakea.

Vierailija
7/17 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
8/17 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän kukaan voi oikeesti olla kiinnostunut ton ikäsestä, synnyttäneestä naisesta?

Vierailija
9/17 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vielä niin itteensä täynnä että kuvittelee olevansa maailman napa nuoruutensa ja kiinteän kroppansa kanssa. Naiseksi kasvaminen on näköjään hyvässä vauhdissa. Eiköhän se nesteen pinta siellä päässä laske kun miehet vähän opettaa elämästä.

Vierailija
10/17 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo nyt pitäisi tajuta, että provo se on.

-Mies

Vierailija:

on vielä niin itteensä täynnä että kuvittelee olevansa maailman napa nuoruutensa ja kiinteän kroppansa kanssa. Naiseksi kasvaminen on näköjään hyvässä vauhdissa. Eiköhän se nesteen pinta siellä päässä laske kun miehet vähän opettaa elämästä.

Vierailija
11/17 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat itsekeskeiseltä tyypiltä. Kyllä minäkin tuossa tilanteessa katselisin valmennettavan äitiä.

nainen 26v

Vierailija
12/17 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kummallinen asetelma....mistä tämä nuori nainen on saanut käsityksen, että avomies olisi kiinnostunut jostain " valmennettavan äidistä" ....onko itse ollut paikalla? Seuraillut avomiestään tämän harrastuksissa/töissä? Kyllä on heikolla pohjalla suhde jo tuossa vaiheessa, jos alta kolmikymppisenä täytyy epäillä ja olla näin epävama omasta viehätysvoimastaan. Sääliksi käy.

Itse olen nelikymppinen eikä tosiaankaan tarvitse vahtia tai kyttäillä miehen kiinnostumisia tai kiinnostumatta jättämisiä. Ihan sama katseleeko nuorempia tai vanhempia, koska tiedän itse olevani se kaikkein tärkein. Get a life!

Vierailija
13/17 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAINEN, 2-kymppinen on tyttö...

Vierailija
14/17 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin rehevät ja kypsät naiset.

Vierailija:

2-kymppinen on tyttö...

Vierailija
15/17 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo akaksi haukkuminen on kuule naisimmeisen suusta tosi törkeetä.

Vierailija
16/17 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, olen ikäistäni nuoremman näköinen mutta en sentään parikymppisen näköinen. Vartaloni on paremman näköinen kuin monilla parikymppisillä jos se olisi syy..? Tosin yksi 27 v kolli jota vähän aikaan tapailin, sanoi että pitää vanhemmista naisista. Ovat hyviä (estottomia) sängyssä ja heillä on hyvä itsetunto. Ehkä tämä on syy? En tiedä, mutta näin vaan on meikäläisen kohdalla. Seurusteleehan mm Demi Moore itseään huomattavasti nuoremman miehen kanssa.. Onhan näitä miehiä.

Vierailija
17/17 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia kun nelikymppiseltä saa HYVÄÄ SEKSIÄ

onko sitten paha??

eikö pahempi kun kukaan ei olisi kiinnostunut??