Avomies tykkää vanhoista akoista
Järkytys: olen 23-v urheilijanainen, hyvässä kunnossa enkä hullumman näköinenkään. Tajusin juuri, että avomieheni, 27v ja urheilija, kuolaa valmennettavansa nelikymppisen äidin perään! No okei, nainen on hyvännäköinen ja tosi korkeassa asemassa, mutta nelikymppinen akka, vanha nainen. Hei haloo miehet, mitä teidän päässä liikkuu? Eihän kukaan voi oikeesti olla kiinnostunut ton ikäsestä, synnyttäneestä naisesta?
Kommentit (17)
Ihmettelyä aiheuttaa lähinnä miksi tällainen kysymys on esitetty. M38
urheilijanaiset, edes 23v, ovat harvoin hyvännäköisiä. Tissienkin tilalla on vain sellaisen muhkuramollukat, yhtä lihasta kaikki. Vain nännistä erottaa että tissihän siinä. Itse en tiedä ainuttakaan urheilijanaista joka olisi seksikäs, on sitten 23v tai 40v.
miksi ei voisi pitää vanhemmista naisista?
Vierailija:
urheilijanaiset, edes 23v, ovat harvoin hyvännäköisiä. Tissienkin tilalla on vain sellaisen muhkuramollukat, yhtä lihasta kaikki. Vain nännistä erottaa että tissihän siinä. Itse en tiedä ainuttakaan urheilijanaista joka olisi seksikäs, on sitten 23v tai 40v.
Painonnostoako seuraat?
Katsoppa joskus esim. voimistelua/aerobikkia tai taitoluistelua. Parempaa naisen kroppaa saa hakea.
Vierailija:
Vierailija:
Eihän kukaan voi oikeesti olla kiinnostunut ton ikäsestä, synnyttäneestä naisesta?
on vielä niin itteensä täynnä että kuvittelee olevansa maailman napa nuoruutensa ja kiinteän kroppansa kanssa. Naiseksi kasvaminen on näköjään hyvässä vauhdissa. Eiköhän se nesteen pinta siellä päässä laske kun miehet vähän opettaa elämästä.
Kai tuo nyt pitäisi tajuta, että provo se on.
-Mies
Vierailija:
on vielä niin itteensä täynnä että kuvittelee olevansa maailman napa nuoruutensa ja kiinteän kroppansa kanssa. Naiseksi kasvaminen on näköjään hyvässä vauhdissa. Eiköhän se nesteen pinta siellä päässä laske kun miehet vähän opettaa elämästä.
Vaikutat itsekeskeiseltä tyypiltä. Kyllä minäkin tuossa tilanteessa katselisin valmennettavan äitiä.
nainen 26v
Ihan kummallinen asetelma....mistä tämä nuori nainen on saanut käsityksen, että avomies olisi kiinnostunut jostain " valmennettavan äidistä" ....onko itse ollut paikalla? Seuraillut avomiestään tämän harrastuksissa/töissä? Kyllä on heikolla pohjalla suhde jo tuossa vaiheessa, jos alta kolmikymppisenä täytyy epäillä ja olla näin epävama omasta viehätysvoimastaan. Sääliksi käy.
Itse olen nelikymppinen eikä tosiaankaan tarvitse vahtia tai kyttäillä miehen kiinnostumisia tai kiinnostumatta jättämisiä. Ihan sama katseleeko nuorempia tai vanhempia, koska tiedän itse olevani se kaikkein tärkein. Get a life!
kuin rehevät ja kypsät naiset.
Vierailija:
2-kymppinen on tyttö...
Tuo akaksi haukkuminen on kuule naisimmeisen suusta tosi törkeetä.
Okei, olen ikäistäni nuoremman näköinen mutta en sentään parikymppisen näköinen. Vartaloni on paremman näköinen kuin monilla parikymppisillä jos se olisi syy..? Tosin yksi 27 v kolli jota vähän aikaan tapailin, sanoi että pitää vanhemmista naisista. Ovat hyviä (estottomia) sängyssä ja heillä on hyvä itsetunto. Ehkä tämä on syy? En tiedä, mutta näin vaan on meikäläisen kohdalla. Seurusteleehan mm Demi Moore itseään huomattavasti nuoremman miehen kanssa.. Onhan näitä miehiä.
sen takia kun nelikymppiseltä saa HYVÄÄ SEKSIÄ
onko sitten paha??
eikö pahempi kun kukaan ei olisi kiinnostunut??
Hauska provo.
:-*