Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Baby Bio vain vauvoille eli alle 1v?

22.10.2008 |

Vai voiko sinne mennä 2,5v kanssa? Onko mitään yläikärajaa lapsille?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

En ole kovin usein käynyt babybiossa, mutta en usko että siellä on mitään ehdotonta yläikärajaa, koska onhan se periaatteessa avoin vaikka aikuisellle

yksinäänkin. Toinen juttu on sitten että viihtyykö 2,5-vuotias paikoillaan siellä

penkissä, kun leffa on kuitenkin aikuisille suunnattu ja hän ei siitä paljon ymmärrä.

Eli jos menee isomman lapsen kanssa tälle on syytä varata tälle ainakin syömistä ja viihdykettä mukaan. Toisaalta siellä on sen verran hämärää että lukeminen esimerkiksi on vähän hankalaa. Mutta paras olet varmaan itse arvioimaan, olisiko taaperosi riittävän rauhallinen ettei sitten taas muiden elokuvankatselu häiriinny liikaa. Toki babybiossa on aina vähän huutelua ja hälinää, mutta nuo ihan pienet vauvat kuitenkin istuvat äidin sylissä tai nukkuvatkin. Itselläni on nyt kaksivuotias lapsi ja luulen etten enää itse yrittäisi viedä häntä babybioon, jollei siellä nyt jokin ihan mahtava leffa olisi. Voisi nimittäin käydä niin että oma katseleminen olisi aika vaikeaa kun pitäisi yrittää pitää taaperoa paikoillaan... Ehkä siellä katsomon sivustalla voisi hänkin oleskella ja liikkua halutessaan, mutta keskelle katsomoa en varmaan viitsisi häntä viedä.

Mutta muutkin varmaan ottavat kantaa.

Vierailija
2/3 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babybiossa on 2-vuotta ikäraja,lukee siellä sivuilla=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioitu baby bio sivulta:

Finnkino Baby Bion yläikäraja on 2 vuotta. Tapahtuma on ensisijaisesti tarkoitettu vanhemmille/ hoitajille ja vauvoille. Jos Baby Bio-elokuva on sallittu lapsille (S) tapahtumaan voi ottaa myös yli 2-v lapsen mukaan, siinä tapauksessa kuitenkin sille lapselle tarvitaan lippu. Huomioithan että jos elokuva on K5 tai K7niin yli 2-v lapsi sääntöjen mukaisesti ei saa tulla kyseisen elokuvan näytökseen mukaan.