Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häkellytkö, jos törmäät esim. kaupassa johonkin julkkikseen?

Vierailija
06.09.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka Härkönen? Anna-Leena?

Vierailija
2/13 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Seppäseen, Jiri Nikkiseen, Eero Saariseen. Kaupassa ei näy myöskään niin paljon pitkätukkia kuin 14:sta (vaikkei sun listassas tainnut niitä ollakkaan, enemmänkin kaljuja)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näemmä. Hiljattain oli rouva pressa samassa ruokakaupassa, onneksi lapseni ei tunnistanut häntä, koska olisi taatusti kiljunut, että tuollahan on Tarja! 3v kun ei erota, miksi naama on tuttu, ja hän moikkailee kaikkia niin tv:sta kuin " oikeasti" tuttuja ihmisiä.

Vierailija
4/13 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jotenkin sellainen olo että " miten mä nyt näyttäisin mahdollisimman normaalilta, ettei tuo luulisi että kyttään sitä kun se on julkkis" ...

Vierailija
5/13 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloa :( Tapahtunut jo monesti.

Vierailija
6/13 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkellyin kun olin Irlannissa ja menin kirjakauppaan jonne tuli sitten Itse (kamala.. mikä hänen nimensä oli) se Collins joka näytteli Dynastiassa?!!

Yllätyin että hän on TODELLA pieni kokoinen ja laiha. Kamalan tumma silmämeikki ja näytti vanhalta. Harmitti kun ei ollut kameraa mukana!!

Vierailija
7/13 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

__Näkijä__:

Häkellyin kun olin Irlannissa ja menin kirjakauppaan jonne tuli sitten Itse (kamala.. mikä hänen nimensä oli) se Collins joka näytteli Dynastiassa?!!

Yllätyin että hän on TODELLA pieni kokoinen ja laiha. Kamalan tumma silmämeikki ja näytti vanhalta. Harmitti kun ei ollut kameraa mukana!!

Vierailija
8/13 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhras jotain mun edessä ja koitin ystävällisesti eka sanoa että voisiko väistää. Siitä vaan tuhahti, niin hermostuksissani sanoin aika rumasti. Sillon huomasin kuka oli, vaikkei sillä sinänsä mitään väliä kukavaan olis kyllä siinä tilantees saannu mun vihat päälleen.

Vierailija
9/13 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisia vessassa kävijöitähän nuo on.

Vierailija
10/13 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa, että toisen tuntee, mutta ei tunne: pitääkö minun moikata kenties.

Häkellys menee ohi, kun huomaa, että sehän olikin vain julkkis, eikä tuttu, eikä minun kuulu reagoida häneen mitenkään.

Vierailija
11/13 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saatan häkeltyäkin. Mutta jos vain näen jonkun julkkiksen samassa kaupassa tms. niin tyydyn hymyilemään ystävällisesti :-)

Vierailija
12/13 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehkä en ihan kaikille hymyilisi (Mervi tai Matti esim...) mutta meidän kaupassa käy lähinnä " kivoja" julkkiksia kuten Hector, Lohtander, Kaskilahti, Härkönen jne, ja niitä ihan turhimpia en taida edes tunnistaa...

Vierailija
13/13 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

häkellyn!! ainakin jos syötävän hyvännäköinen julkkis vielä hymyilee, tai iskee silmää ;) Siinä on jalat vetelänä melkein koko päivän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän