Tädit päiväkodeissa olivat kateellisia Reimatecin vanhemmille.
Vein lapsen uudessa Reimatecissa ja siitä he murjottivat.
Kommentit (16)
no totta hitossa mä murjotan kaikille reimatekkien, molojen sun muiden merkkikuteiden omistajille!! tiedätkö paljonko mulle maksetaan sen sun villeriikka-pekkapauliinasi hoitamisesta ja räkänenän pyyhkimisestä? 1600¿ kuussa!!!!! siihen hintaan sitten kuuntelen sujuvasti vanhempien vittuilut, paiskin ylitöitä ilman korvausta kun rouva toimitusjohtaja ei jouda hakemaan pentuaan ajoissa hoidosta ja pitelen sylihoidossa adhd-diagnosoitua nico-petteriä, joka yrittää lyödä, purra ja paskoa mun päälle ja repii mun viimeisenkin henkkamaukasta tarjouksesta ostetun tunikan ja leggarit. että vähän mieltä kyllä lämmittöisi joku merkkirytky saada itekin hankittua, mutta turha kuvitella näillä palkoilla. murjotan sitten teille, senkin elitistihaahkat.
t:lastenhoitaja
Mieskin on tavallinen duunari.
Mä vaan koen Reimatecin niin helpoksi ja hyväksi että siihen kannattaa panostaa. Me ei ulkomaamatkailla eikä kyllä kotimaassakaan juurikaan, ei syödä ulkona eikä harrasteta mitään kallista. Perheen kanssa kyllä ulkoillaan paljon joten sopiva ulkovaatetus on tärkeä.
Vierailija:
Mä vaan koen Reimatecin niin helpoksi ja hyväksi että siihen kannattaa panostaa. Me ei ulkomaamatkailla eikä kyllä kotimaassakaan juurikaan, ei syödä ulkona eikä harrasteta mitään kallista. .
Höh. Etkö sä nyt Reimaa ja Tecciä tunne? En ole ihan varma minkä maalainen äiti tämä Tec on mutta on kyllä tutustumisen arvoinen! Luotettava mutta kynii kyllä putipuhtaaksi joten kandee varoa..
Onkohan sulla nyt vähän puurot ja jauhot sekaisin?
Ps. Miten ihmeessä näistä haalareista jaksetaan vouhottaa tähän tahtiin? Eikö elämässänne ole muuta sisältöä kuin ipanan haalarit?
parin kuukauden päähän, kun tälläkin palstalla aletaan pää kihisten miettiä, mitä veisin päiväkodin tädeille joululahjaksi. Reimatecit vaan pakettiin, niin ei tarvii tätienkään enää murjottaa!
ETtä mieluummin reimatekkiä kuin ulkomaanmatkoja ja muuta mukavaa...
Me ei ulkomaamatkailla eikä kyllä kotimaassakaan juurikaan, ei syödä ulkona eikä harrasteta mitään kallista. Perheen kanssa kyllä ulkoillaan paljon joten sopiva ulkovaatetus on tärkeä.
[/quote]
Mutta pointti oli siis että köyhiä ollaan kun ei matkailla eikä harrasteta kallista. Tuo Reimatec on poikkeus muuten alhaiseen elintasoomme (+meillä vanhemmillakin on kunnon ulkovaatteet) koska tykäämme ulkoilla ja retkeillä (ilmeiseksi) paljon perheen kanssa niin hvyä ulkovaatetus on aika pop.
terveisin minä joka aiheesta kirjoitin, kolmonenko olin?
Tai niille joilla on tiketti taivaaseen ??
päiväkodin tädit tykkäävät lassien, cirafin ja lotta&lassin vanhemmista. joonatanien, remujen ja rasavillien vanhemmille me vähän tuhahdellaan, muttei olla ilkeitä kuitenkaan. puhetta kuitenkin riittää kahvipöydässä. ja sitten reimojen ja tikettien vanhemmille saa päivähoitolain mukaankin vittuilla ihan täydeltä laidalta, aina päiväkodin johtajaa myöten.
Mutta mitä kun meiltä löytyy Reimatecciä, Jonathania ja Remua? Meneekö sitten neutraalilinjalle käytös vai mitä tapahtuu ? =O
kyllä valitettavasti tuo reima vetää teidätkin vittuilulinjalle, vaikkei oliskaan joka päivä päällä. mutta kun me tiedetään että se reima siellä kotona jossain kummittelee niin kyllä se kaivelee ja sitten me avaudutaan.
jos reima jää joskus pieneksi ja myyt sen huutiksessa pois niin kannattaa ilmoittaa siitä päiväkotiin, ettei turhaan enää ilkeillä vaan tyydytään siihen tuhahteluun.
vaikka olen kotiäiti ja mies tällä hetkellä työkyvytön!
Ei niihin sen enempää rahaa mene kuin H&M:n vaatteisiin, kun ostaa suurimman osan vähän käytettyinä.
Reimatecit ja Ticketit minä silti ostan uutena, mutta alesta. Niitä kun ei löydy (oikeasti) vähän käytettyinä, vaan ovat aina " hieman karheutuneita" tai muuten kuluneita. Timberlandia ja Elleä (dioria, burberrya ym) sen sijaan löytyy oikeastikin hyväkuntoisina ja jopa uutta vastaavina, kun niitä ostaneet vanhemmat eivät sitten ole niitä raskineet käyttää muulloin kuin kylään mentäessä. =)
illeni hyviä vaatteita jos kykenen. Onneksi meidän perheessä ei kuitenkaan tunnusteta mitään uskontoa niin ei Reimatecci saati berryt sun muut tikit ja takit saata sen asemaa kyseenalaiseksi;-) Tää on oikeesti lysti ketju, ihmeellistä että ihmiset ottavat vaatemerkin niin sydämensä asiaksi:)
Onko isä niinku Reima ja äiti on kuka?