Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERISAN shampoo/hoitoaine, mitä kokemuksia?=)

Vierailija
05.09.2007 |

Ostin hoitoaineen, maksoi vain euron... Kokeilumielellä ostin, mahtaako olla hyvää, joka päivä käyn suihkussa ja pesen hiukset. Entä pidemmässä käytössä? Mites shampoo?=)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se toimii kyllä ja pesee hiukset puhtaiksi eikä aiheuta allergiaa. hoitoaineesta en itse tykkää, mun pitkiin hiuksiin sen teho ei riitä. Käytän lähinnä hiuksiin jätettäviä hoitoaineita, jotka saa levittää vasta sitten kun on paita päällä, jotteivät ne koske paljasta selän ja niskan ihoa.

Vierailija
2/2 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut sitä sun tätä shampoota. Minulla helposti rasvoittuvat hiukset ja toisaalta latvat kuivuu helposti. Eli tosi hankalat hiukset. Talvella vielä sähköistyvät.

Nyt alkukesästä aloin käyttää Erisanin shampoota+hoitoainetta ja ollut hyvä yhdistelmä. Aiemmin oli pakko pestä hiukset 1,5vrk välein, koska muutoin en ulkona kehdannut näyttäytyä. Nyt saan pitkitettyä yhdellä päivällä pesuväliä, mikä on minusta todella paljon.

Vaahdotan ensin pikkuisen shampoota hiuksiin, kastelen ja sitten otan vielä hiukan lisää ja lopuksi hoitoainetta pääasiassa latvoihin ja päänahkaa vältellen. TOIMII.

Erisanin kasvojen puhdistusgeeliä olen käyttänyt jo pitkään ja se on ollut tosi hyvä meikinpuhdistusaine rasvaiselle iholleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä