Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käännösapua taas kaivataan ranskantaitoiset!

Vierailija
05.09.2007 |

j´espeque que vous ete bien est tu vas comenser la journer heureuse jai lie votre email hier soir qui ma fait heureux .jai pas oublier le diete je veux un peux du tenp pour le traduire un grand bisou est tu ma manque fatima beauceaup est jesper inchaallah quand je vien la prochaine foi inchaallah je te fait une petit surprise.

Ja seuraava viesti:

c' est toujours un plaisir de recevoir ton e-mail je suis trés contente de te lire, et toi aussi tu me manque énormément et pour la surprise je pense que tu est ma seule surprise , de te voir c une drande joie

je t' embrase trés fort.

Onkohan tässä suhteenpoikasta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

j´espeque que vous ete bien est tu vas comenser la journer heureuse jai lie votre email hier soir qui ma fait heureux .jai pas oublier le diete je veux un peux du tenp pour le traduire un grand bisou est tu ma manque fatima beauceaup est jesper inchaallah quand je vien la prochaine foi inchaallah je te fait une petit surprise.

Toivon että voitte hyvin ja päiväsi alkaa onnellisesti. Luin sähköpostisi eilen illalla ja tulin siitä onnelliseksi. En ole unohtanut dieettiä (+) haluan vähän aikaa sen kääntämiseksi. Iso pusu, minulla on sinua ikävä Fatima, toivon että tulen ensi kerralla jos luoja suo, teen sinulle pienen yllätyksen.

Ja seuraava viesti:

c' est toujours un plaisir de recevoir ton e-mail je suis trés contente de te lire, et toi aussi tu me manque énormément et pour la surprise je pense que tu est ma seule surprise , de te voir c une drande joie

je t' embrase trés fort.

On aina ilo saada sinulta meiliä, minulla on myös kova ikävä sinua ja mitä tulee yllätykseen, luulen että olet ainioa yllätykseni, sinun näkemisesi on suuri ilo. pusuja.

Onkohan tässä suhteenpoikasta?

[/quote]

Vierailija
2/15 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vaikutti vähän romanttiselta, mutta ei siitä mitään takeita ole.

t.5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavannut viime kotimaan matkallaan!!!

Vierailija
4/15 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ole tiukkana, älä ussko mihinkään lässytyksiin.

5

Vierailija
5/15 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämä monikulttuurisuus tätä päivää, nääs.

Vierailija
6/15 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä aille naiselle viesti, " est-ce que tu sais que ton cheri est marié en Finlande?"

(tiedätkö että kultasi on naimisissa suomessa)

5

Vierailija
7/15 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kukaan suomalainen osaa kirjoittaa ranskaa noin pohjoisafrikkalaisesti ;-) Ja tytön vastausviesti vielä selkeästi eri tyyliä.

Paska juttu, ap. Tässä ei ole tulkinnanvaraa.

Vierailija
8/15 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää kyllä, että eurooppalainen vaimo on välttämätön askel kohti heidän parempaa tulevaisuuttaan.

Vierailija
9/15 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Vierailija
10/15 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina itse uskovat olevansa se poikkeus. Että juuri heillä suhde perustuu tosirakkauteen. Että heidän miehensä on toista maata.

Vierailija
11/15 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelevat voivansa parantaa miehensä...

Sinisilmiä riittää joka junaan...

Vierailija
12/15 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ainakaan toistaiseksi ole ollut valittamista etelänhetelmästäni, vaikka monta vuotta jo olemme tallustaneet yhdessä.

Vierailija
13/15 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vähän tietää asioista, osaa miehensä kieltä, tuntee kulttuuria ja mahdollisesti miehen sukuakin...

Meitäkin on moneen junaan. Ap:n junaan en ole lähtenyt ;-)

Vierailija
14/15 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Pohjoismaita etelämmässä asuvat ihmiset ovat kaikki köyhiä ja tekevät mitä vaan päästäkseen tänne onnelaan. Katsos, kyllä siellä Afrikan mantereellakin on jopa yliopistoja ja koulutettuja ihmisiä. Monella heistä on jopa tunteet.

Vierailija
15/15 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta elämä on tällaista. En minä tästä kovin shokissa ole kun en ole itsekään täysillä tässä avioliitossa. Haluan vain selvyyden ja sitten jatkan elämääni. Eiköhän tuo nainen tiedä minusta, mutta ei sillä nyt ole enää mitään väliä. Tämä avioliitto on ollut tuhoontuomittu jo pari vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän