Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun oma mies ei enää kiihota

Vierailija
04.09.2007 |

Eikä ole koskaan erityisemmin kiihottanutkaan. Ällöttää lähinnä, vatsakumpu jne. Inhottaa kun hän haluaa nuolla mua, imeä rintojani, hyväillä joka paikasta jne. Mua oksettaa, mutta enhän voi näyttää sitä miehelle, joka tekee kaikkensa kiihottaakseen mua.

Mies on hyvä ja hellä, mä olen tällainen kurja tylsimys joka ei syty millään mukaan. Yritän ja yritän, fantasioin salaa ja teknisesti koitan miellyttää miestäni. Ajatukset ovat kuitenkin kaukana ja odotan miehen orgasmia jotta pääsisin taas eroon hänen läheisyydestään. En kuitenkaan tee aloitetta seksiin koska en sitä kaipaa. Seksiä on kuitenkin monta kertaa viikossa miehen aloitteesta. Enkä voi sille mitään, että mua lähinnä inhottaa ja tuntuu pahalta sekstata mieheni kanssa. Ei yhtään kiihota.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätä se. Se on tosiaankin ansainnut parempaa. Eikä sunkaan tarvitse sen jälkeen enää täällä avautua.

m

Vierailija
2/20 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on yksi tärkeä asia parisuhteessa, ja jos se ei toimi, se tulee heijastamaan ongelmaa joka puolella parisuhteeseen.

Muutama kysymys:

1. Oletko koskaan halunnut miestä? Millaista intohimo ja seksielämänne oli suhteenne alussa?

2. Kauanko olette olleet yhdessä?

3. Onko lapsia, minkäikäisiä he ovat ja minkä ikäisiä sinä ja miehesi?

4. Oletko rakastunut toiseen?

5. Tietääkö mies, kuinka vastenmielistä seksi sulle tällä hetkellä on?

6. Kenestä tai mistä fantasioit, että kestäisit seksin miehesi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tässä on taas yksi mies joka sietää halutonta lahnaa ihan vaan siksi että saa asua lastensa kanssa samassa talossa. löysässä hirressä niinsanotusti eli varmaan vituttaa joka päivä mutta saapahan kassit säännölliseti tyhjiksi niin kyllä sen kanssa elää.

Vierailija
4/20 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi inhottavaa kun joutuu makaamaan epämiellyttäväksi käyneen puolison kanssa. Mulle kävi noin, mutta mä en pystynyt enää ollenkaan koskemaan siihen. Tää kävi sen jälkeen kun huomasin kuinka se valehteli kaikille, sai jopa potkut töistä jatkuvien ristiriitaisten puheiden takia. Mä jätin sen. Tiukassa oli, tarvi hakea jopa lähestymiskielto ennenkuin uskoi.

Vierailija
5/20 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ämmä!

Vierailija
6/20 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tarkoitus kysyä jotain vai antaa vain vuodatus?

Vierailija
7/20 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli kysyä onko muita samassa tilanteessa ja miten ongelma on ratkennut. Kolme pientä lasta on, ero ei oikeen tule kysymykseen. Haluaisin haluta miestäni ja yritän teeskennellä usein mutta kun en syty. Tästä on pahaa mieltä ja itseinhoa, mies ansaitsis paremman. Musta ei näköjään ole muuhun. Jo aiemmissa suhteissa olen huomannut olevani aseksuaalinen tyyppi, eli seksi ei merkkaa kauheesti. Mieluiten tyydyttäisin itse itseni. Niin miehen kanssa yhdynnässä en ole koskaan saanut orgasmia. Ensimmäisissä suhteissa yritin ja yritin. Turhauduin ja opin ajattelemaan että yhdyntä on miestä varten. Nykyisin koko touhu inhottaa enkä koe saavani siitä mitään irti. Se inhottaa kun mies yrittää ja yrittää saada mua kiihottumaan eikä turhautunut kroppani enää reagoi mitenkään. Tulee paineita ja itsesyytöksiä.

Vierailija
8/20 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi seksuaali- tai pariterapia?

Vierailija
9/20 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku muukin olla tuollainen kuin minun " lahnani" ?

Miten tutulta kuulostaakaan:

- saa asua lasten kanssa

- saa kassit tyhjäksi silloin tällöin

- tekisipä aloitteen ja jättäisi, ansaitsisin paljon parempaa

Vierailija
10/20 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen täällä, joka kysyi tuolla aiemmin ne monet kysymykset.

Mun mielestä sun vastauksesta paistaa aika hurjan masentunut ihminen :-( Toimimaton seksielämä toki aiheuttaa masennusta, mutta luulisin sen kohdallasi olevan enemmän seuraus kuin syy? (En ole lääkäri, tää on ihan mu-tua).

Kun on perhe ja pieniä lapsia niin seksielämä ON erilaista. Sitä on niin väsynyt päivän jälkeen, että tarvitsee huomattavasti enemmän kiihotusta ja aikaa lämmetä seksille. Hyvin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta uskon, että palstalaiset ovat tästä kanssani täysin samaa mieltä! Pitäis ehkä ajatella niin, että aikaa aikaansa kutakin? Että kun on pienet lapset, energia menee muuhun, ja jahka he ovat kasvaneet isommiksi voi keskittyä enemmän taas seksielämään?

Tuntuu surulliselta lukea juttuasi ap, ja näitä joitain asiallisia miesten vastineita, millaista on elää naisen kanssa, joka ei halua. Olen syvästi sitä mieltä, että seksielämän ongelmat on ratkaistava ja ratkaistavissa kun vaan molemmat sitoutuvat ongelmaan. Seksuaaliterapiaan patistaisin teidät kyllä kaikki (ja siis pelkästään siksi, että uskon siitä olevan apua itse kullekin parille!)

Ymmärrän, miksi haluat teeskennellä, ap, miestäsi miellyttääksesi, mutta ymmärräthän, että teeskentelemällä peittelet ongelmaa!! Ymmärtääkseni miehesi voi olla autuaan tietämätön, mitä ongelmia sinulla ja teillä on! Ja se taas EI todellakaan ole hyvä asia... Lisäksi sinulle itsellesi tulee ja on jo selvästi itseinhoa ja pahaa mieltä, joten ei siksikään pitäisi ainakaan jatkaa tuolla teeskentelylinjalla.

Sitä pikkaisen kyllä ihmettelen, että mikä se sellainen parisuhde on, jossa et voi olla rehellinen miehellesi? Mikset ole kertonut miehellesi tilanteesta, vaan mieluummin valehtelet? --Sanokaa nyt miehet, mutta eikö teeskentely ole vielä pahempaa, kuin että rehellisesti sanoo, että ei halua?

KUKAAN ihminen ei aina halua ja ole valmis seksiin, ei mies eikä nainen. Jos haluttomuus on väliaikaista, se ei ole vakavaa. Mutta jos se alkaa olla kroonista niin silloin asialle täytyy tehdä jotain.

Kyllä kai sinä naisena tiedät, että SUURI OSA naisista ei saa orgasmia yhdynnässä! Kaikki apuvälineet ovat sallittuja ja suositeltaviakin. Jokaisen naisen kuuluisi opettaa miehelleen, miten juuri he saavat orgasmin. Koska väittäisin, että tämäkin on yksi syy, miksi seksi ei maistu. Ei kukaan, mies tai nainen, jaksa olla kiinnostunut seksistä, jossa ei koskaan pääse laukeamaan!!

Toisaalta on surullista, kuinka moni mies ei tajua, että naisen orgasmin saaminen on usein " isohkon työn takana" . Näin se vaan on. Siinä ei riitä pieni koskettelu sieltä täältä ja sitten pano, vaan esileikkiä täytyy olla riittävästi ja tarpeeksi kauan, jotta nainen voi edes saada orkun!!

Ja hei, yhdyntä EI TODELLAKAAN OLE vain miestä varten! Eikä seksi! Molemmilla osapuolilla parisuhteessa täytyy olla mahdollisuus ja oikeus nautintoon! Tässäkin mielessä seksuaaliterapia olisi paikallaan, että saatte ihan perusasiat selviksi.

PS. Mulla tuli tossa vielä mieleen, että oletko mahdollisesti bi-suuntautunut, kiinnostunut naisista? Sekin voisi olla syy, miksi et halua miestäsi...

Vierailija
11/20 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei haluta. Kerro se sille ja anna lupa mennä vaikka vieraisiin , niin ei tarvi kärvistellä. Voi kohta vaikka ukko ruveta kiinnostamaankin , kun uölee kotiin iloisena ja kaula syötynä.. tiedä vaikka alkais treenaamaan uutuuden viehätyksen voimalla.

Vierailija
12/20 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka mua inhotti jo pelkkä miehen kosketus. Sen kyllä huomas mieskin. Mulla oli vaan se ero, et muut miehet kyllä kiinnosti, mut ei se oma :(. Meillä oli kyllä siinä vaiheessa ollut jo ongelmia muutenkin suhteessa. Pari vuotta eroa tein, kunnes sain itteni revittyä siitä suhteesta eroon. Ehkä seksipuolikin oltaisiin saatu kuntoon, jos muut asiat olisi ollut ok.

En tiiä oliko tästä vastauksesta sulle mitään sen kummempaa hyötyä, mutta todellakin, tiedän tunteen ja se ei ole kiva.

Vierailija
13/20 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkee? Miksette itse ota eroa ja lähde sen " lahnanne" luota?!

No tietysti siksi, että tajuatte itsekin, että aikanne on ohi, ettekä enää ole haluttavia enää kenenkään muunkaan mielestä. Mutta lopettakaa nyt ainakin se saatanan valitus, ttu tollasia selkärangattomia häviäjiä oikeesti kestä kukaan. Pahempia ämmiä te olette kuin noi akat tuolla av:lla.

Ja ap:lle: hommaa rakastaja! En edes suostuisi miehen kanssa sänkyyn, joka ällöttää, vaikka sattuisinkin sen kans naimisissa olemaan. En mä ainakaan alttarilla luvannut rakastaa ketään lösähtänyttä äijänkäppänää. ;D Jos ei pidä itsestään huolta niin kuin ihmisen kuuluu, niin voi, voi.

Vierailija
14/20 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itkee? Miksette itse ota eroa ja lähde sen " lahnanne" luota?!

No tietysti siksi, että tajuatte itsekin, että aikanne on ohi, ettekä enää ole haluttavia enää kenenkään muunkaan mielestä. Mutta lopettakaa nyt ainakin se saatanan valitus, ttu tollasia selkärangattomia häviäjiä oikeesti kestä kukaan. Pahempia ämmiä te olette kuin noi akat tuolla av:lla.

Ja ap:lle: hommaa rakastaja! En edes suostuisi miehen kanssa sänkyyn, joka ällöttää, vaikka sattuisinkin sen kans naimisissa olemaan. En mä ainakaan alttarilla luvannut rakastaa ketään lösähtänyttä äijänkäppänää. ;D Jos ei pidä itsestään huolta niin kuin ihmisen kuuluu, niin voi, voi.

Minulla on asiaan toimiva ratkaisu: Kotoa löytyy kodin- ja lastenhoitaja ja kassit saa tyhjäksi rakastajattaren tai baaripokan kanssa. Kun kerran vaimoa ei kiinnosta seksiasiat niin eipä minunkaan tarvitse näytellä kiinnostunutta siivouksesta tms. Sen verran on kuitenkin kiinnostunut elätettävänä olemisesta että eipä näköjään uskalla paljoa kiukutella tai puhua eroamisesta.

Winner takes it all

Vierailija
15/20 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos naisella ei haluja miestään kohtaan se voi jatkaa makaamistaan ja olla parisuhteessa määräämättömän ajan vain perheen kasassa pysymisen vuoksi. Mutta jos miehellä sama tilanne kaikki ratkeaa ikäänkuin nopeammin koska aika vaikea on feikata kun ei laitteet toimi vain velvollisuudesta perhettä kohtaan. Pointti- puhukaa toisillenne ongelmista,ei täällä avautuminen ratkaise himaprobleemia.

Vierailija
16/20 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vähän aikaa samanlainen tilanne melkein.

Tosin mua ei inhottanut mieheni, vaan mä en enää tuntenut yhtään mitään kun hän koski minuun. ei haluttanut, vaikka olisin halunnut. oli harvinaisen raivostuttavaa. johtunee hormoneista..

Mutta ajallaan halu palasi kun ei hetkeen rakasteltu ;)

Vierailija
17/20 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itse ymmärrä koskaan vedota noihin hormooneihin. Onko meillä miehillä sellaisia? Olis nimittäin taas kaikki syksyn hommat edessä jotka on itsestäänselvästi miesten töitä. Taloushommathan pitäisi aina tehdä yhdessä kun se on sitä tasa-arvoa ja sitten saa pilua paremmin.

Voinko vedota hormooneihin kun ei hommat kiinnosta.

Miez

Vierailija
18/20 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama ongelma, ja haluaisin todella löytää ratkaisun siihen, mutta kun missään ei saa puhua ääneen tästä ongelmasta. Ihan kuin nainen ihan vaan ilkeyttään menettää kaikki halunsa miestään kohtaan. Minua ainakin kiinnostaa tietää, mitä minä tai ap olemme teidän vittuilijoiden mielestä tehneet väärin, kun meitä saa syytellä ja morkata.

Olen nyt vuoden verran elänyt lähes seksittömässä ja muutenkin onnettomassa liitossa, mutta en haluaisi erota enkä toisaalta olla onnetonkaan. Olisi hienoa, jos jostain löytäisi vielä tunteita ja haluja omaa siippaansa kohtaan. Pään aukominen ei minua taas auta yhtään, eikä myöskään hiljaa itsekseen kärsiminen.

Vierailija
19/20 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo aiemmin totesin." Pointti- puhukaa toisillenne ongelmista,ei täällä avautuminen ratkaise himaprobleemia." Tilanne varmasti hankala,mutta olettaisin ettei yhteiselo ole aina vain ruusuilla tanssahtelua aamuauringon hivellessä ihoa.

Vierailija
20/20 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostetaanpa ketjua. Aloitus oli kuin itse kirjoittamanani. Inho miestä kohtaan alkoi raskausaikana (keskenmenosta jo puoli vuotta) eikä ole hävinnyt minnekään. Mies on kiltti ja todella huomaavainen, mutta hänen ulkonäkönsä oksettaa. Tunnen siitä koko ajan valtavaa syyllisyyttä. Olen puhunut erosta mutta mies ei halua erota. Hän rakastaa minua valtavasti ja tämä vain lisää pahaa oloani sillä en voi vastata miehen rakkauteen. Ei hän ole koskaan komea ollutkaan mutta ei hän ole ennen vastenmieliseltä näyttänyt. Tosi paska tilanne kun meillä yhteinen lapsi, lemmikit ja talo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän